Chcete si koupit Webtrh?
Zobrazují se odpovědi 1 až 20 z 20

Kritika webu stresnej firmy

  1. Zdravim,

    ako sa Vam zda prehladnost webu https://www.unidach.sk/ , je na prvy pohlad jasne, ze sa jedna o firmu predavajucu stresne krytiny a strechy?

    Dik

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Je.

    Opravil bych fonty, ty Ľ a ľ to nezvládá.

  4. Já jsem viděl první slide Vaše nová střecha na klíč, je fakt, že při druhý návštěvě tam skočilo něco jinýho, to nastavte na ty střechy jako defaultní.

  5. Citace Původně odeslal vodička Zobrazit příspěvek
    Je.

    Opravil bych fonty, ty Ľ a ľ to nezvládá.
    praveze to pouziva systemove Helvetica Neue",Helvetica,Arial,sans-serif

    ---------- Příspěvek doplněn 16.09.2016 v 11:40 ----------

    Citace Původně odeslal streetcz Zobrazit příspěvek
    Není. Spíše to vypadá na první pohled jako zámečnictví. Zapracovat na prvním slideru z kterého to musí být hned jasné. Te Váš druhý slide bych klidně dal jako první.
    skvely navrh.. to ma nenapadlo ... nastaveny druhy slide ako prvy..

  6. Helvetica není systémovej font, resp. pokud někde je, tak na windows určitě ne.

  7. Návrh cenového rozpočtu nevyzerá ako jednoliaty formulár skôr ako niekoľko článkov.

  8. Citace Původně odeslal vodička Zobrazit příspěvek
    Helvetica není systémovej font, resp. pokud někde je, tak na windows určitě ne.
    oki, dal som prvy v poradi Arial, uz je to lepsie?

    ---------- Příspěvek doplněn 16.09.2016 v 12:17 ----------

    Citace Původně odeslal Gabonator Zobrazit příspěvek
    Návrh cenového rozpočtu nevyzerá ako jednoliaty formulár skôr ako niekoľko článkov.
    myslis preto, lebo to je rozdelene tou ciarou?

  9. Určitě zapracujte na vzhledu na mobilních zařízeních, tohle není moc v pořádku.

    Menu se zobrazuje bez pozadí a to červené okno nejde zavřít, navic to na mě nepůsobí moc hezky, na první pohled, když se mi to načte, určitě ne.


  10. ano, tohoto som si vedomy, cim skor to doriesim

  11. Háčky nad L už jsou ok.

  12. a nejake pripomienky ohladom dizajnu, pouzitelnosti?

  13. Tak je to spíš nouzovka z mýho pohledu, ale ono to bude dostatečný pro cílovou skupinu.

  14. K cenovému rozpočtu,
    Áno, vo formulári nielen čiary ale nadpisy pripomínajú názvy článkov.

    Celkovo k webu, ak sú tam pekné obrázky, tak celý web vyzerá dobre. Moji klienti nemajú nič a chcú aby to vyzeralo pekne.

  15. designově se mi to líbí, ale první co jse hledal v menu, tak info o ceně za střechu, našel jsem záhy níže (cenový rozpočet), ale stejně bych to nedokončil, po té co mám nahrát soubor nebo rozměrový nákres nebo konkurenční nabídku, zkrátka nemám a i kdybych měl tak ji neodešlu, to je úplný nesmysl. Jak dostat z příchozího poptávku a zaujmout cenou, tak to bych překopal úplně, a hlavně bych to zjednodušil. Zadej metry čtvereční, zvol typ tašky a hotovo. Žádné, chceš to teď, potom za měsíc to je blbost. Stejně ta cena nakonec bude jiná a určitě ne nižší, je to jen marketingový doplněk webu, tk proč to komplikovat.

  16. ceny sa nemozu zverejnovat, je to obchodna praktika.. prakticky nikto cenu v tomto obore nezverejnuje, pretoze je ina pri 10m2 a ina pri 200m2.. pri vacsich mnozstva uz bojujes uplne inak..

    oki prekopem ten cenovy rozpocet, uz mi to viaceri skritizovali :) ..

  17. http://www.betonpres.cz/cenik

    v tom pripade je firma kamaradova otce asi velka vyjimka... A nebo taky neni...

  18. on je predpokladam vyrobca.. tie ceny su potom len "odporucane".. a takymi cenami by som len odstrasil zakaznika..

  19. No stejne nevim kde je problem uvest orientacni ceny pri urcitych odberech :) ale ja se do toho radsi vic montovat nebudu, v tom oboru se nepohybuju a je mozne ze je to stezejni pro prodeje...

  20. ano, prave uvadzanie orientacnych cien je problemove.. v tomto obore je zisk "par percent" a pokial uz ma potencionalny zakaznik konkurencnu cenovu ponuku, tak pri porovnani s orientacnymi ta ani nekontaktuje..

  21. Citace Původně odeslal ne Zobrazit příspěvek
    ano, prave uvadzanie orientacnych cien je problemove.. v tomto obore je zisk "par percent" a pokial uz ma potencionalny zakaznik konkurencnu cenovu ponuku, tak pri porovnani s orientacnymi ta ani nekontaktuje..
    aha, myslel jsem , že ty střechy i stavebně relalizujete, tak potom bych tam vůbec nepoužil slovo kalkulace, ale rovnou napsal "strecha pre Váš dom už za xx EUR, volejte tel.YYYYYYY" a za hodinu je u něj obchoďák s formulářem objednávky. Alespoň v Čechách je ve stavebních materiálech taková konurence, že bez agresivního prodeje to nejde a web by byl jen na okrasu.

Hostujeme u Server powered by TELE3