StudentskePujcky.cz, Tips.cz, Lektorka.cz, Zdravotik.cz, Zovozce.cz a dalších 30+ domén k prodeji
Zobrazují se odpovědi 1 až 6 z 6

Subreg.cz - už není 24/7 - v případě problému s doménou se mimo prac.dobu nic asi neřeší

  1. Nechci zakládat hate téma, je to spíše postesknutí nad poklesem kvality služeb. 24/7 ješte na starém webu měli, nyní už nemají.

    Včera se mě stala zvláštní věc, u jedné domény (návštěvnost webu cca 5 tisíc návštěv za den) jsem si všiml, že mám CLIENTRENEWPROHIBITED, tak jsem to začal řešit s podporou. Přes administraci odstranit nešlo, udělali manuálně. Rovnou jsem si chtěl nastavit CLIENTUPDATEPROHIBITED a taktéž CLIENTHOLD (dle podpory věc co zajistí bezpečnost domény). Oboje dle podpory lze přes správu tatkéž zrušit (nejde). Toto jsem nastavil, všiml jsem si že z veřejného whois zmizeli DNS servery, to jsem taktéž podpoře napsal, bez reakce, takže jsem neřešil.

    Večer kolem sedmé jsem se podíval na web a on nejel, ping neresolvoval (proste vypadla komplet ze zóny). Podpora na telefonu žádná, hláška že v pracovní době. Povedlo se mě tu na webtrhu získat pozornost gransyho, tak jsem doufal, že to vyřeší, ale nic, doteď nefunkční.

    Tímto u mě tato donedávna pěkná firma klesla na úrověň onemanshow.

    Neberte to jako nespokojenost se subregem, nabízí dobré služby, ale od někoho kdo se honosí akreditací pro různé TLD bych tu podporu čekal lepší. Klidně bych si připlatil pár procent za funkční podporu.

    Doufám, že toto téma trošku gransyho probudí a tu podporu opět zavede (chápu že může mít personální problémy s najitím zaměstnanců ale to v zásadě zákazníky nezajímá)

    Budu doufat, že to teď ráno vyřeší ale stát se to v pátek v 17:01 tak to až do pondělí nepojede.

    A teď do mě, čekám, že se tu půlka reakcí bude točit kolem toho abych vypadl jinam apod.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Zdravim,

    mrzi me zpusobene problemy, nicmene neco malo k tomu:

    1, vcera jsi se obratil na me tady na WT, a reagoval jsem okamzite - proc si mi tedy nenapsal, ze mas problem jeste u jine domeny nez te co jsi resil zde ?
    2, cely problem vyresen pres https://subreg.cz/cz/domain/bulk_ord...=UnLock_Domain - clientHold neslo zrusit kvuli clientUpdateProhibited.
    3, k 24/7:

    Problem neni ani v lidech, jako spise v tom, co ti lide mohou. Ja chtel vzdycky poskytovat 24/7 a pokud me to cas dovolal a venoval jsem se podpore sam, tak jsem se to snazil i tak delat. To ze to neni z mnoha duvodu dlouhodobe unosny klienty samozrejme nezajima, a proto se resi zamestnanci. Zamestnanci ale nepracuji zadamo, a uz vubec ne vikendy.

    A ted v cem je ten problem:

    Problem je, ze vicemene zadny (krom vyjimek typu Verisign) registr nema 24/7 podporu. Problem je ze zadny z velkych zahranicnich registratoru/dodavatelu nema podporu 24/7. 80% registru nema ani zadny webovy interface, kde by clovek naklikal nejaky zmeny, pokud nefunguje neco v komunikaci jak ma. Tedy vyslednym problemem 24/7 bylo to, ze nejenze pozadavku v tuto dobu je naprosty minimum, ale pokud je treba neco nestandardniho, tak to stejne nebylo jak resit, a muselo se cekat na reakci od registru/dodavatele do pondeli. Stejna situace je pres noc. Na druhou stranu je tu porad X lidi, ktere i v tuto dobu RT sleduji, byt jen v ramci jinych aktivit, a tedy urgentni pripad se vyresi, pokud to situace dovoluje, mnohem drive.

    A proto se to i z webu stahlo.

    Tim neobhajuju problem co vznikl, za ktery se velmi omlouvam, jen vysvetluju proc nekterym muze prijit, ze se podpora v nekterych situacich zhorsila (mimo prac dobu), byt za ty roky uz je na podpore mnoho lidi, proti tomu kdy jsem ji delal, prave jako one-man-show sam.

  4. ad 1) jelikož ses pak ozval i na emailu, tak jsem psal už jen tam, kde jsem to napsal po pár minutách, ale to už bylo asi nepřečteno

    Ten celý postup, najít si majitele na webtrhu byl z mé strany naprosto nestandartní a defakto nevhodný, ale v tom okamžiku jediný možný.

    Ad ostatní, chápu, ale jak je videt toto šlo vyřešit i na vaši straně aniž byste museli volat někam dále. Doména už funguje, ale jak jsem psal, hypoteticky se muže bloknout na 48 hodin přes víkend, aniž by podpora něco byla schopna řešit protože tam není. To že se x krát snažím v administraci odnastavit clienthold či clientupdateprohibited a ono to nejde by měla řešit informace a nasměrování kde to jde. Tj asi přes tu hromadnou operaci což nevím proč by jít mělo když to nejde v editaci domény.

  5. Gransy: Podpora u domen 24/7 je sice nestandardní, ale vy poskytuje i hostingové služby, ne? A nebo G-Hosting a Subreg jsou dvě oddělené firmy?

  6. I když měl subreg podporu 24/7 tak to stejně nefungovalo. Pokud někdo volal na číslo subregu po pul páte odpoledne tak to spadlo na podporu G-hostingu kde byl pan Lukáš Janků, který pokud jste po něm něco chtěli tak vám řekl napište přes kontaktní formulář zprávu kolegové se vám ozvou. Pokud jste zavolali v pátek odpoledne tak to skutečně znamenalo ozvou se vám v pondělí ráno. Navíc byla ta podpora G-hostingu, kde seděl víceméně pan Janků (nevím jak to mají nyní, jejich služby již nevyužívám) absolutně drzý a arogantní. Podle stránek G-hostingu už nemají ani oni podporu 24/7 - takže nyní 8-16 v pracovní dny.

  7. Funguje vám teď přístup na www.subreg.cz?

    Mně ne a nepřipojím se ani odjinud:

    http://archive.is/oT5MY

    WebPagetest Test Result - Prague : subreg.cz - 10/07/17 22:18:22

Hostujeme u Server powered by TELE3