Prodej projektu Duchod.cz - cena 550 tis Kč. Dále MojeFinance.cz, DuchodovaReforma.cz
Zobrazují se odpovědi 1 až 25 z 25

UX tester

  1. Dobrý den,
    hledáme UX testera nebo recenzenta, který je ochoten věcně a trefně popsat největší UX nešvary a nedostatky na našem internetovém klenotnictví. Nevím, zda je třeba, aby tester byl z prostředí naší cílové skupiny nebo jestli se UX profesionál dokáže hravě do role vžít. Víte, jak na to?

    Případně si můžeme všichni zahrát na testery a pokud náladu s námi sdílet svůj názor, jsme připraveni, každý podnět je pro nás důležitý.

    Budu se těšit
    Tereza

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Horní hlavička s košíkem je velmi nevýrazná - pomohlo by bílé podbarvení

    Horní menu s kategoriemi jsem také musel dlouho hledat - pomohlo by, kdyby bylo vlevo - to je standard

    Šperky nemají textový popis

    Možnosti doručení a platby dejte spíše pod sebe, přidejte ikonky pro zvýraznění

    Zadání slevového kódu - rovnou zobrazte pole pro jeho zadání

    Další nabídka po pravé straně - chybí nadpisy zboží, jsou tam pouze fotky.

    Chybí real-time chat - dnešní řešení jsou za hubičku a integrace je jednoduchá.


    Jinak pro hloubkový UX audit by bylo třeba získat přístup do Google analytics a vše důsledně měřit a testovat.

  4. Grafiku nikdy tedy nekritizuju protože jí nerozumím,ale ta zelená je teda dílo hodné kulky mezi oči :-)

  5. Citace Původně odeslal Josef Kerner 1 Zobrazit příspěvek
    Horní hlavička s košíkem je velmi nevýrazná - pomohlo by bílé podbarvení

    Horní menu s kategoriemi jsem také musel dlouho hledat - pomohlo by, kdyby bylo vlevo - to je standard

    Šperky nemají textový popis

    Možnosti doručení a platby dejte spíše pod sebe, přidejte ikonky pro zvýraznění

    Zadání slevového kódu - rovnou zobrazte pole pro jeho zadání

    Další nabídka po pravé straně - chybí nadpisy zboží, jsou tam pouze fotky.

    Chybí real-time chat - dnešní řešení jsou za hubičku a integrace je jednoduchá.


    Jinak pro hloubkový UX audit by bylo třeba získat přístup do Google analytics a vše důsledně měřit a testovat.

    Děkuji mockrát za shrnutí vašich postřehů. Mnohé vychází z grafického zpracování, např. levé menu jsme opakovaně zvažovali, ale není realizovatelné. Ale souhlasím, popisy by měli být delší, hlavička výraznější, strukturu provozních stránek přepracováváme, objednávkový proces není dokonalý, již jsem připomínkoval strukturu formuláře. Slevové kódy jsou okrajová záležitost, tj. není pole třeba. Nadpisy se zobrazují až po najetí myší, celé je to strukturované jako galerie, raději než eshop. Chat vám přijde jako dobré řešení? Mě obtěžují obecně a automatické oslovení je úplně postavené na hlavu, včera na mě vyskočil akorát před tím, než jsem kliknula na tlačítko objednat. Jaký to má smysl?


    Citace Původně odeslal dkoudela Zobrazit příspěvek
    Grafiku nikdy tedy nekritizuju protože jí nerozumím,ale ta zelená je teda dílo hodné kulky mezi oči :-)

    Nejsem osobně fanouškem, ale je to marketingově geniální, lidé si vás pamatují. Bílé pozadí mají všichni, vždy bylo plánované po čase přejít, až bude vybudovaná silná značka...
    Naposledy upravil TerezaLop : 27.07.2016 v 13:28

  6. Neni tohle template? Nekde jsem videl stejny header. Logo na stredu a pod tim tento ornament, ale mozna se pletu. Kazdopadne popsat nedostatky, je tak na den prace. Rad bych vam to popsal, ale nemam na to cas a tech zvlastnosti je tam tolik, ze to chce vzit komplexne od A do Z.

  7. ale je to marketingově geniální
    ty budeš taky marketér samouk, marketingově i graficky to je zhůvěřilost, pro lidi co mají nějakou zrakovou vadu obzvlášť a i pro lidi co takovou vadu nemají to je nářez

  8. Ještě bych doporučil si udělat A/B testování, kde otestujete i bílé pozadí - třeba bílou hlavičku.

    Jaký máte s tímto eshopem obecný konverzní poměr? To by mne docela zajímalo..

    Proč není levé menu realizovatelné? Pokud je grafický návrh nesmysl tak udělejte nový, o tom právě testování UX je :)

  9. ten web ma tak hnusnou a neprijemnou barvu ze se na to zkratka neda koukat, natoz si tam neco vybirat... Marketingove to je sebevrazda, nic genialniho, lidi si to mozna zapamatujou, ale ne jako "tam sem nakoupil hezky sperky", ale jako "tam se mi z toho delalo nevolno"

  10. Citace Původně odeslal TerezaLop Zobrazit příspěvek

    Nejsem osobně fanouškem, ale je to marketingově geniální, lidé si vás pamatují. Bílé pozadí mají všichni, vždy bylo plánované po čase přejít, až bude vybudovaná silná značka...
    To máte pravdu, první co mě napadlo zapamatovat si doménu kam už nikdy nevstoupit :-D

  11. Vy chcete poradit, ale přitom máte na vše odpověď "nerealizovatelné" nebo "marketingově geniální". Takovému člověku, který vše ví nejlépe, se těžko radí. Za sebe mohu říct, že e-shop se mi nelíbí a nikdy bych ani neuvažoval v něm nakoupit, nevypadá seriózně. Lidově řečeno je to hnusné a blbě se v něm orientuje.

  12. PROČ? Proč je tam ta tyrkysová?!

    UX se najímá spíš před začátkem práce, než po dokončení, tohle je důkaz.

  13. Citace Původně odeslal Ondřej Veřtát Zobrazit příspěvek
    Vy chcete poradit, ale přitom máte na vše odpověď "nerealizovatelné" nebo "marketingově geniální". Takovému člověku, který vše ví nejlépe, se těžko radí. Za sebe mohu říct, že e-shop se mi nelíbí a nikdy bych ani neuvažoval v něm nakoupit, nevypadá seriózně. Lidově řečeno je to hnusné a blbě se v něm orientuje.
    Tušil jsem, že se někdo ozve. Zmínila jsem nerealizovatelnost v případě jednoho bodu, snažila jsem se sloupec prorazit, ale nepovedlo se. Ne každá stránka má stejné cíle.

    ---------- Příspěvek doplněn 27.07.2016 v 13:37 ----------

    Citace Původně odeslal vodička Zobrazit příspěvek
    PROČ? Proč je tam ta tyrkysová?!

    UX se najímá spíš před začátkem práce, než po dokončení, tohle je důkaz.
    Děkuji všem za komentáře, i kritiku. Obecně bych chtěla zmínit, že jedna věc je UX testování a druhá věc je kompletně překreslit celý koncept, to umí každý a výsledek je podložený pouze názory a odlišnými zkušenostmi. Současná funkčnost webu je podložena statistickými daty, úspěchy a plněním různých cílů. Pracujeme v rámci daného funkčního řešení, které se snažíme opakovaně vylepšovat.
    Co se týče změny barvy, jak jsem zmínil, vždy bylo v plánu od ní upustit. V současnosti zvažujeme AB testování. Není to barva pro každého, ale ani ten koncept není pro všechny. Chtěla bych žít ve vašem světe perfektních webů :)

    ---------- Příspěvek doplněn 27.07.2016 v 13:42 ----------

    Citace Původně odeslal Josef Kerner 1 Zobrazit příspěvek
    Ještě bych doporučil si udělat A/B testování, kde otestujete i bílé pozadí - třeba bílou hlavičku.

    Jaký máte s tímto eshopem obecný konverzní poměr? To by mne docela zajímalo..

    Proč není levé menu realizovatelné? Pokud je grafický návrh nesmysl tak udělejte nový, o tom právě testování UX je :)
    Jaký byste očekával konverzní poměr? AB bude, děkuji za návrh. Menu se nehodí z důvodu konceptu, není cílem vypadat stejně jako všichni ostatní, nechceme být eshop v pravém slova smyslu. Na UX musíme ještě zapracovat, samozřejmě, že cílem UX testování je zlepšení :) Obecně si myslím, že je třeba rozumět webu, než jej hodnotit.

  14. Když neumím/nechci přijmout kritiku/rady, tak o ně nežádám, je to jednoduchý.

    UX není pohled jednoho člověka - experta, ale pohled zákazníků - cílové skupiny.

    Nerad bych se pletl, ale není to prostě normální klenotnictví? Kde je ten koncept, co není pro všechny, krom té neskutečné barvy (našel jsem jen drobnosti)? A kdo říká, že s bílou by nebyla konverze dvojnásobná? Testovali jste to, nebo máte prostě od začátku nasazenou šablonu a jelikož to generuzje zisk, tak je to v pořádku a nezajímá vás, že by to mohlo být klidně dvakrát tolik?

  15. Snažíte se vymyslet něco, čím byste se odlišili od konkurence, což je fajn. Nesnažte se vymýšlet nové bejkoviny, které nefungují, podívejte se na jiné velké hráče, kterým to funguje. Všichni mají téměř podobný styl navigace, atd. jednoduše tak to funguje. Chcete-li se odlišit, určitě ne strukturou webu, ale servisem, který můžete poskytnout.

    Pro vás je nejlepším testerem člověk, který se o vaše zboží nezajímá, proto vidí vše jinak a on je právě ten, kterého máte přesvědčit, aby vás minimálně doporučil, když nenakoupí. Každý kritika je důvodem ke zlepšení, pokud si jí neumíte obhájit.

  16. Tak představa, že bych zde utratil třeba 5-10-30 tis. za prsten mne kapku děsí. Ono pro nic za nic se nepoužívá v určitém segmentu určitý styl, protože koupě šperků, o to více online je o velké důvěře zákazníka v daného prodejce. A jedním z faktorů jak tu důvěru získat je i styl prezentace a komunikace. Prostě na tržnici si asi zlato kopuit člověk nepůjde, byť by tam prodávali kvalitní zboží. A toto je prostě taková tržnice na první pohled.

    Nevyznám se v prodeji šperků, takže úplně nevím na co se zaměřit, co zákazníci řeší apod. ale prostě tomuto eshopu bych nevěřil ani náhodou.

    Dále pro mne je u tohoto typu proudktu nepřijatelné mít fotky, co máte: https://www.klenota.cz/Prsteny/Prsteny-s-Diamanty/ co produkt to pomalu jiná fotka. TO musí mít styl, jednotný apod. A to nejen v otázce kvality fotky, ale i ve stylu focení. Určitě by to chtělo sjednotit focení. Aby jeden prsten nebyl natočený, druhý rovně apod. zároveň stejné pozadí, stejná světla apod.

    Píšete zde o tom, že až se vybuduje silný brend... ono to bude s "klenota" docela problém. Je to tak neskutečně zaměnitelný název, že s tím, pokud se stanete úspěšní, budete opravdu hodně bojovat a rvát si vlasy, že při jakékoli kampani půjde 10-30-50% efektu vůči klenotům a ne k vám. Vím o čem píši.

  17. Jestli jde o technickou část, jestli je schopen uživatel nakoupit, tak lze objednat uživatelské testování za 300 Kč. Více v recenzi na http://www.petramikulaskova.cz/2016/...-testovani-ux/

  18. rychlé rady:
    Desktop
    1) Tlačítko nahoru. Chybí mi tlačítko nahoru, když scroluji dolu a zobrazuji furt další a další tak se nemůžu rychle vrátit nahoru.

    2) Barva, pokud koukám večer na monitoru tak do dvou minut mi začíná vadit barva na pozadí. Doporučuji zjemnit např na #cdfff8

    3) Přeskakování fontu. Při vykreslování stránky se nejdříve stránka vykreslí jedním fontem a zhruba po vteřině se překreslí jiným fontem. Máte sice rychlý DOM content load, ale je to nepraktický ze strany použitelnosti. Nahráváte 10 souborů fontů.

    4) Vyhledat šperk. Bylo by dobrý naprogramovat aspoň základní našeptávač klíčových výrazů pokud Ajax našeptávač by byl náročný na server.

    5) Hover produkt: U názvu produkty při najeti bych přidal
    text-shadow: 1px 1px 1px #ffffff, -1px 0px 1px #ffffff;
    Bude lépe čitelný.

    Pak bych odstranil tu lupu, jelikož ta vlastně je tam k ničemu a přidal raději malý nápis do košíku. Aby uživatel dokázal to pochopit, že ta ikonka vpravo dole je košík.
    viz obrázek.

    P.S.: změnil jsem taky i pozadí, no není to příjemnější? Jinak musím říci, že je vidět, hodně práce a velká snaha o dokonalost. Musím Vás pochválit.

    Název:  hover-produkt.jpg
Zobrazení: 449
Velikost:  179,8 KB

    Kdyby byl zájem sepíšu další věci také ohledně responzivity.

    Kdyby byl zájem přímo o uživatelské testování tak nabídnu využít projekt Trawork. Objednat třeba 50 uživatelů kteří by po používání vyplnili dotazník. Rychlé a praktické ;)
    Naposledy upravil Mexis : 28.07.2016 v 22:44

  19. Citace Původně odeslal TerezaLop Zobrazit příspěvek
    Nejsem osobně fanouškem, ale je to marketingově geniální, lidé si vás pamatují. Bílé pozadí mají všichni, vždy bylo plánované po čase přejít, až bude vybudovaná silná značka...
    Připomíná mi to jednu zaručenou radu, která tvrdí, že reklamní letáky je dobré věšet nakřivo, protože to tak nikdo nedělá, takže se tak dobře odlišíte od konkurence a každý si vás bude dlouho pamatovat. Zda to tak nikdo nedělá z dobrého důvodu už se neřeší. Prostě máte barvu pozadí, které je velmi agresivní, a vy si myslíte, že je to konkurenční výhoda?

    Citace Původně odeslal TerezaLop Zobrazit příspěvek
    Není to barva pro každého, ale ani ten koncept není pro všechny. Chtěla bych žít ve vašem světe perfektních webů :)
    Pozadí na e-shopu může být jakékoliv, ale nemělo by být výraznější než obsah a negativně ovlivňovat uživatele - vám se daří obojí. To můžete zjistit úplně jednoduchým testováním, kdy partě lidí ukážete web bez toho, aniž by věděli, že jde o vaše snažení, a zeptáte se jich, zda je nebolí oči. Třeba zjistíte, že váš standard (který může být na úrovni "ještě mi neslzí oči, tak je to dobré") se výrazně liší od normálu. Podobně jako bude mít většina lidí problém přečíst světle šedý text na bílém pozadí, tak jim bude vadit zírat do zářivé barevné plochy na obrazovce, a z toho důvodu se něco takového většinou nedělá, protože jde o jednoduše ověřitelný fakt. Stále jsem se ale nedozvěděl, zda existuje nějaký rozumný důvod rozptylovat uživatele od samotného výběru produktů a stavět takovou blbost jako je pozadí e-shopu nad obsah.

  20. Citace Původně odeslal Mexis Zobrazit příspěvek
    rychlé rady:
    Desktop
    1) Tlačítko nahoru. Chybí mi tlačítko nahoru, když scroluji dolu a zobrazuji furt další a další tak se nemůžu rychle vrátit nahoru.

    2) Barva, pokud koukám večer na monitoru tak do dvou minut mi začíná vadit barva na pozadí. Doporučuji zjemnit např na #cdfff8

    3) Přeskakování fontu. Při vykreslování stránky se nejdříve stránka vykreslí jedním fontem a zhruba po vteřině se překreslí jiným fontem. Máte sice rychlý DOM content load, ale je to nepraktický ze strany použitelnosti. Nahráváte 10 souborů fontů.

    4) Vyhledat šperk. Bylo by dobrý naprogramovat aspoň základní našeptávač klíčových výrazů pokud Ajax našeptávač by byl náročný na server.

    5) Hover produkt: U názvu produkty při najeti bych přidal
    text-shadow: 1px 1px 1px #ffffff, -1px 0px 1px #ffffff;
    Bude lépe čitelný.

    Pak bych odstranil tu lupu, jelikož ta vlastně je tam k ničemu a přidal raději malý nápis do košíku. Aby uživatel dokázal to pochopit, že ta ikonka vpravo dole je košík.
    viz obrázek.

    P.S.: změnil jsem taky i pozadí, no není to příjemnější? Jinak musím říci, že je vidět, hodně práce a velká snaha o dokonalost. Musím Vás pochválit.

    Příloha 20345

    Kdyby byl zájem sepíšu další věci také ohledně responzivity.

    Kdyby byl zájem přímo o uživatelské testování tak nabídnu využít projekt Trawork. Objednat třeba 50 uživatelů kteří by po používání vyplnili dotazník. Rychlé a praktické ;)
    Mockrát děkuji za velice věcné připomínky a postřehy. Napsal jsem vám zprávu.

  21. Dobrý den,

    pro vaší informaci, od srpna najdete web https://www.klenota.cz/ zcela v novém.

    Pěkný den,
    T.

  22. Citace Původně odeslal TerezaLop Zobrazit příspěvek
    Dobrý den,

    pro vaší informaci, od srpna najdete web https://www.klenota.cz/ zcela v novém.

    Pěkný den,
    T.
    No vida, to je jiné kafíčko :)

  23. Citace Původně odeslal TerezaLop Zobrazit příspěvek
    Dobrý den,

    pro vaší informaci, od srpna najdete web https://www.klenota.cz/ zcela v novém.

    Pěkný den,
    T.
    jojo moooc pekny... radovy rozpocet grafiky prozradite? :)

  24. obecný dotaz pro všechny:

    Stačí zadat Vaši emailovou adresu
    Zadejte Váš e-mail

    Nemělo by být s pomlčkou?
    E-mail - adresa
    Emailovou -barvu,nebo adresu?

    2 varianta - velmi pěkné, líbí se.

  25. Citace Původně odeslal smrtka Zobrazit příspěvek
    jojo moooc pekny... radovy rozpocet grafiky prozradite? :)
    Vzhledem k tomu, že jde s největší pravděpodobností jen o nějakou lehce upravenou šablonu, tak rozpočet nemusel být nijak vysoký.

  26. Citace Původně odeslal Petr Široký Zobrazit příspěvek
    Vzhledem k tomu, že jde s největší pravděpodobností jen o nějakou lehce upravenou šablonu, tak rozpočet nemusel být nijak vysoký.
    Přesně tak. Jednalo se o větší úpravu šablony, včetně lehčí úpravy administrativního rozhraní. Kromě samotného kódování jsme vše zastřešili interně.

    ---------- Příspěvek doplněn 12.09.2017 v 11:58 ----------

    Citace Původně odeslal Radekovic Zobrazit příspěvek
    obecný dotaz pro všechny:

    Stačí zadat Vaši emailovou adresu
    Zadejte Váš e-mail

    Nemělo by být s pomlčkou?
    E-mail - adresa
    Emailovou -barvu,nebo adresu?

    2 varianta - velmi pěkné, líbí se.
    To je zajímavý dotaz, opakovaně jsem to řešil. Na západě, email již vyhrál nad e-mailem, viz http://grammarist.com/style/e-mail-email/. U nás je gramaticky správně e-mail, ale je otázka času, než všichni přejdou na email, již nyní mi to přijde standardní. Kolem dokola, ona by to měla být správně elektronická pošta, že :)

Hostujeme u Server powered by TELE3