Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Produktový web Pivo-Limo.cz (Srank 4)

Tento obchod již není aktivní.

time line
založeno 20. 7. 2016
time line
0 příhozů
time line
Ochrana pomocí úschovy prostředků
Doména
Průměrná návštěvnost za posl. 3 měsíce
-
Průměrný zisk za posl. 3 měsíce
-
Typ webu
Web http://www.pivo-limo.cz/ je unikátní tím, že se umisťuje na předních pozicích vyhledávačů na silně konkurenční fráze z oboru prodeje sudového piva a jako bonus i lahvového.
Klíčová slova
Přehled některých klíčových slov vidíte na přiložených obrázcích statistik GA, která ukazuje odkazující fráze seznamu.cz za měsíc květen. Celkem jich je samozřejmě mnohem víc. Sami si můžete zadat do vyhledávače klíčová slova které vás zajímají a zjistit jak si vedou ve vašem regionu. Web dosahuje lepší pozice na seznamu, srank činí 4/10.
Návštevnost
Z organiku každý den na web přijde v průměru 20 - 40 unikátních návštěvníků se zájmem o nákup piva. Web není peněžně propagován.
Katalog zboží
Na webu je produktový a cenový katalog zboží v kategorizaci, který má významný vliv na dobré umístění v SERPU. Geografické SEO cílení je jednak celostátní (např. ceník piva Budvar, ceník piva radegast sudy) a jednak regionální zaměření na město Prostějov. Stačí v hlavičce webu vyměnit Prostějov za vaše město a cílení se po čase přeorientuje.
Historie webu
Web sloužil jako podpora prodeje a lákadlo na nové zákazníky kamenné prodejny sudového piva v Prostějově od roku 2014. Prodejnu spolu-provozovala sestra, která odešla na mateřskou a ukončuje prodej. Web jsem vytvořil a o internetovou propagaci se staral já. Na webu je redakční systém, který umožňuje měnit obsah, nicméně ovládání není příliš uživatelsky přívětivé.
Web byl měsíc mimo provoz, opět jsem jej nahodil před 3 dny. Proto jsou na obrázcích statistiky GA z května. Pár dnů bude trvat, než Google opět zpřístupní statistiky zaindexovaných stránek. Po neděli přidám výsledky návštevnosti za aktuální týden.
Web má smysl pro stávajícího nebo začínajícího prodejce piva, především tedy sudového piva. Pokud nový majitel zachová texty a strukturu produktového katalogu, budou na něj chodit návštěvníci. Design a grafiku je možné upravit dle libosti, na pozice to nebude mít vliv. Musím upozornit, že prodej sudového piva je vysoce sezónní záležitost, tržby v červenci a srpnu jsou až 6x vyšší než např. v únoru.
Aktuálně 26.7.2016
Kamenná prodejna a sklad již byla převedena na nového provozovatele. Budu na něj odkazovat a dělat mu reklamu dokud nedojde k prodeji webu.
Aktuálně 28.7.2016
Google opět zaindexoval web. Přidávám přehled návštěvnosti za posledních 7 dnů. Měním vyvolávací cenu na 24 000 Kč.
18 zobrazení
Prodejce
placeholder profil
ikona hodnoceni
1 hodnocení
členem od 16. 2. 2015
Neověřen
ikona hodnoceni
A
B
C
D
E