CZ doména zdarma ke každému ONEbit hostingu
Zobrazují se odpovědi 1 až 13 z 13

Hodnotenie eshopu s digitálnou distribúciou hier

  1. Ahojte,

    pred pár dňami som spustil eshop s digitálnou distribúciou hier http://www.hyperkeys.sk/

    Zaujímali by ma vaše názory na eshop, nápady na zlepšenie a hlavne upozornenie na nejaké detaily, ktoré mi mohli uniknúť. Budem rád za akúkoľvek kritiku.

    Tak čo, kúpili by ste si nejakú hru? :)

    PS: V prípade otázok sa kľudne pýtajte, rád odpoviem.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Spomalene to je

  4. Vypadá to pěkně, ceny hodně přestřelené

  5. Citace Původně odeslal craZymans Zobrazit příspěvek
    Spomalene to je
    Vďaka za reakciu, zapracujem na tom. Ono hlavný problém je v tom, že web má kvôli veľkým obrázkom veľkosť 9,5MB.

    Citace Původně odeslal Radovan Prošek Zobrazit příspěvek
    Vypadá to pěkně, ceny hodně přestřelené
    Taktiež vďaka za reakciu aj pochvalu :) S cenami chcem ešte pracovať, tie hry do cca 20€ nie sú v tom s cenou najlepšie. Tie drahšie sú už pomerne konkurencie schopné, niektoré hry mám aj lacnejšie. Nechcem konkurovať hlavne cenou, radšej tie peniaze, ktoré mám na hre naviac vrátim zákazníkovi v lepšej zákazníckej podpore, zážitku z nákupu alebo mu radšej dám ďalšie hry zadarmo.

    Privítam každý ďalší nápad, kritiku alebo postreh. Verím, že Vám niečo pri prezeraní eshopu napadlo :)

  6. Napriklad Battleborn slider2.png obrazek se da opoptimalizovat z 2MB na 622KB. Web vypada pekne

  7. Citace Původně odeslal Oleg Zobrazit příspěvek
    Napriklad Battleborn slider2.png obrazek se da opoptimalizovat z 2MB na 622KB. Web vypada pekne
    Trošku som sa s tým pohral a trošku tie obrázky optimalizoval. Veľkosť webu je momentálne 5,5MB a web sa načíta za 2,4s. Vďaka za pochvalu.

  8. Ahoj, podle mě na té stránce máte špatné postavené/nedomyšlené priority.

    Náhodně jsem si něco otevřel (http://www.hyperkeys.sk/adventury) a vypaluje mi očí menu a lišta kategorie, což by mělo být upozaděno a prim by měly hrát jednotlivé hry.

    Přijde mi to jako typický neduh většiny eshopů, že z nějakýho důvodu je hlavní focus na veškerej balast a ovládání okolo, jen ne na ty produkty, který se snažím prodat.

  9. Libi se mi design, jen bych zmenil tlacitko "mate otazku?" v detailu hry.Je prakticky stejne jako tlacitko "Do kosika" (velikost i barva)

    radšej tie peniaze, ktoré mám na hre naviac vrátim zákazníkovi v lepšej zákazníckej podpore, zážitku z nákupu alebo mu radšej dám ďalšie hry zadarmo.
    Ja myslim ze je lepsi nabizet hry za "normalni" ceny, nez navysovat cenu a pak pridavat hry zdarma, ktere zakaznik ani nechce / nebude hrat. Ale to uz zalezi na tobe.

    Ikony ve footeru na teto podstrance http://www.hyperkeys.sk/index.php?ro...mation/contact odkazuji vsechny na facebook (nevim jak je to na jinych, na homepage to funguje normalne).

    U partnerskeho programu by bylo dobre napsat co nabizis. Mas tam jen co pozadujes (btw nejsem si jisty jestli nekdo pristoupi na 10s spot).

  10. Citace Původně odeslal Jiří Wranovský Zobrazit příspěvek
    Ahoj, podle mě na té stránce máte špatné postavené/nedomyšlené priority.

    Náhodně jsem si něco otevřel (http://www.hyperkeys.sk/adventury) a vypaluje mi očí menu a lišta kategorie, což by mělo být upozaděno a prim by měly hrát jednotlivé hry.

    Přijde mi to jako typický neduh většiny eshopů, že z nějakýho důvodu je hlavní focus na veškerej balast a ovládání okolo, jen ne na ty produkty, který se snažím prodat.
    Vďaka za nápad, niečo na tom asi bude. Skúsim to premyslieť a zapracujem na tom.

    Citace Původně odeslal CorteZz Zobrazit příspěvek
    Libi se mi design, jen bych zmenil tlacitko "mate otazku?" v detailu hry.Je prakticky stejne jako tlacitko "Do kosika" (velikost i barva)

    Ja myslim ze je lepsi nabizet hry za "normalni" ceny, nez navysovat cenu a pak pridavat hry zdarma, ktere zakaznik ani nechce / nebude hrat. Ale to uz zalezi na tobe.

    Ikony ve footeru na teto podstrance http://www.hyperkeys.sk/index.php?ro...mation/contact odkazuji vsechny na facebook (nevim jak je to na jinych, na homepage to funguje normalne).

    U partnerskeho programu by bylo dobre napsat co nabizis. Mas tam jen co pozadujes (btw nejsem si jisty jestli nekdo pristoupi na 10s spot).
    Vďaka za upozornenie, tlačítko s otázkou upravím, taktiež som upravil odkaz v linkoch na stránke Kontakt. Partnerský program sa bude ešte dolaďovať, momentálne to nie je ale priorita. Časom sa na to dostane. Čo sa týka obchodnej politiky, vyskúšam ako na to budú reagovať zákazníci, možno to časom bude úplne inak. Je to všetko o testovaní toho, čo funguje.

    Vďaka všetkým za nápady, samozrejme privítam aj ďalšie :)

  11. Pred pár týždňami sme na eshope spravili novú jednostránkovú objednávku, ktorá mala priniesť hlavne uľahčenie celého nákupného procesu a skrátenie celkového času, ktorý zaberalo vyplniť objednávku. Zákazníci by teraz mali hry objednať jednoduchšie a rýchlejšie.

    Pre tých, čo si to chcú vyskúšať naživo si môžu na našom eshope https://www.hyperkeys.sk niečo hodiť do košíka a následne kliknúť v košíku na Pokladňa, čím sa dostanete k danej jednostránkovej objednávke.

    Pre tých, čo si to chcú uľahčiť a pozrieť iba ako to vyzerá po dizajnovej stránke tak som pre vás spravil screenshot: http://prnt.sc/chxnf4

    Privítam akúkoľvek pochvalu, kritiku, návrhy na vylepšenie a všetko ďalšie, takže sa nebojte napísať váš názor, budem len rád :)

  12. Hele načítá se to pomaleji, ale jinak si myslím že to je dobrý. Ono jako obvykle se vzhled šíleně přeceňuje. Zvláště zde, kdy pomalu u každé druhé kritiky čtu minimálně jeden post že je to tak hnusné že by tam dotyčný nikdy nenakoupil. Zrovna jsem doposlouchal knihu o Amazonu a tam se hodně mluví o společnosti Zappos. Když se podíváš na jejich web tak 90% procent webů dávaných zde ke kritice je lepších a přesto je Zappos úspěšný.Takže za mě dobrý, dej fokus na ekosystém okolo bizu a drobnosti dodělej za pochodu. Jen o vzhledu to není...

  13. Citace Původně odeslal Mirek Novotny Zobrazit příspěvek
    Hele načítá se to pomaleji, ale jinak si myslím že to je dobrý. Ono jako obvykle se vzhled šíleně přeceňuje. Zvláště zde, kdy pomalu u každé druhé kritiky čtu minimálně jeden post že je to tak hnusné že by tam dotyčný nikdy nenakoupil. Zrovna jsem doposlouchal knihu o Amazonu a tam se hodně mluví o společnosti Zappos. Když se podíváš na jejich web tak 90% procent webů dávaných zde ke kritice je lepších a přesto je Zappos úspěšný.Takže za mě dobrý, dej fokus na ekosystém okolo bizu a drobnosti dodělej za pochodu. Jen o vzhledu to není...
    Jenže nejsou úspěšní díky tomu, že mají zastaralý vzhled. Zapomínáš také na odlišnou mentalitu. Američané obecně víc dají na komunikaci a kvalitu služeb než vzhled obchodu. To samé ale nemusí nutně platit i v Evropě natož u nás či na Slovensku.

  14. Zameriavam sa hlavne na použiteľnosť, jednoduchosť a následne až na vzhľad. Stalo sa mi, že niekoľko zákazníkov bolo nadšených z dizajnu eshopu, ktorý má oveľa lepší dizajn než bežne konkurencia v tomto obore. Ako inšpiráciu mám napr. produkty Apple, momentálne mám rozčítanú knihu o Jobsovi a za mňa palec hore :)

Hostujeme u Server powered by TELE3