Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Prodej magazínu Autozine.cz

Tento obchod již není aktivní.

time line
založeno 29. 6. 2016
time line
0 příhozů
time line
Ochrana pomocí úschovy prostředků
Doména
Průměrná návštěvnost za posl. 3 měsíce
-
Průměrný zisk za posl. 3 měsíce
-
Typ webu
Web vznikl na podzim 2010. První publikovaný článek je z 30.10.2010
Na webu je cca 41 500 stránek, viz https://www.google.cz/#q=site:autozine.cz&start=0
NÁVŠTĚVNOST
V příloze posílám data o návštěvnosti. Průměrná návštěvnost byla okolo 600 uživatelů denně. Když byly zajímavé články, šla přes 1000 uživatelů denně. Občas se povedlo až 2000 uživatelů denně. Rekord je tam tuším cca 5600 uživatelů/den.
K webu i prodeji patří facebook, je tam přes 3000 fanoušků - https://www.facebook.com/AutoZineCz a dále doména autozin.cz
VÝNOSY WEBU
Momentálně je na webu prodaná tato bannerová reklama:
1. banner automobilovedily24.cz nad hlavičkou a banner autodoc vedle výpisu novinek na home page - dohromady za 500 Euro za rok. Od 24.5.2016 do 24.5.2017
2. banner Povinné ručení od 968 - Od 4.5. do 4.7.2016 celkem za 1600 Kč
3. sitewide odkaz "Nejlevnější povinné ručení hledejte na iPojištění.cz - od 1.6. do 31.12.2016 za 2500 Kč.
4. zbytek je Google Adsense. Ten jsem spouštěl někdy na konci léta 2013 a od té doby je tam výdělek nějakých 43000 Kč. Viz screen shot z google adsense.
V průběhu doby tam bylo ještě několik placených bannerů. Nemám čísla těch dalších bannerů přesně spočítané, případně můžu doložit faktury.
Prodej PR článků a odkazů
Nejvíce se prodávala publikace nových PR článků v této sekci www.autozine.cz/podporujeme/. Je tam 145 publikovaných článků, z toho min 100 bylo placených. 80% jich bylo prodaných za 500 Kč/doživotní publikace. Občas měl někdo slevu, když jich vzal víc najednou. Dříve jsem byl zapojen do systému http://placla.cz/, který znamel stálý přísun článků. Některé byly levnější než 500 Kč, jiné dražší. Ale pod 350 Kč/článek jsem nikdy nešel. Články jsou dle slibu inzerentům na webu doživotně. Na placle jsem ale skončil, protože jsem měl osobní neshodu s provozovatelem.
Nemám to přesně spočítené, ale plus mínus může být celková částka za prodej těchto článků a odkazů na webu okolo 50 000 Kč.
Jako synergii k magazínu jsem jednu dobu měl i eshop http://repasovanaturba.cz/. Na autozine běžela reklama, a web generoval 2500 Kč z každného prodaného turba (objednávky jsem jen za provizi přeposílal dodavateli). Web repasovanaturba.cz jsem ale nedávno na webtrhu prodal a teď řeším jen s kupujícím detaily.
Na vyžádání můžu poskytnout screenshoty s účetního systému, kde lze vidět vystavené faktury.
NÁKLADY
Náklady na web byly prakticky nulové. Webu se nikde nedělala reklama ani žádné SEO. Redaktoři psali prakticky zadarmo jako koníček a možnost projet se při testech v nových autech. Inzerenti se nikdy nijak aktivně nevyhledávali, neměl jsem žádného obchodního zástupce. Všichni inzerenti přišli sami. K webu a k prodeji patří i doména autozin.cz. Tu jsem kdysi koupil za 10 000 Kč, protože nebyla volná.
TESTOVÁNÍ AUT - http://www.autozine.cz/testy-a-recenze-aut/
Kluci redaktoři si sami domluvili u několika značek možnost testování aut. Každá automobilka má pro novináře speciální novinářské vozy. Každá má pak jiné podmínky jejich půjčování. To je ale vždy zdarma. Samozřejmě auto nepůjčí každému, za novinářem musí být vidět nějaká práce a médium s historií, což autozine.cz se skoro šestiletou historií je.
Občas auta půjčili i autosalony, výměnou za reklamu, viz například tento test - http://www.autozine.cz/test-bmw-320d-modern-line-nejlepsi-z-nejlepsich/ (reklama je pod článkem + měli na webu banner) (autor testu je Jan Mička, viz níže)
REDAKTOŘI
S redaktory jsem neměl žádnou smlouvu, každý to měl hlavně jako koníček. Jednoho ze začínajících redaktorů a prvního šéfredaktora webu Honzu Mičku přetáhlo auto.cz, kde je již pár let zaměstnán jako redaktor. V létě byl dokonce na Ralye Dakar, viz http://www.auto.cz/opoustime-tecnopolis-dakar-2016-zacina-video-91710
Redaktorů se vystřídalo více, ale v poslední době přestali psát. Pokud by se s nimi udělala smlouva a dostávali za články mzdu, jsem přesvědčen, že by v psaní pokračovali. Já nemám čas na to se o web pořádně starat, propagovat ho, aktivně shánět inzernety, takže se mi do toho nechce, protože placení redaktoři už znamenají nutnost nějakého stálého příjmu a aktivního vyhledávání inzerentů. Já se věnuji hlavně provozování eshopů, které žerou můj veškerý čas a na autozine mi čas nezbývá.
CENA
Vyvolávací cena je 60 000 Kč. Web je v majetku firmy, plátce DPH, takže ideálně aby kupec byl taky plátce DPH. Pokud ne, tak by to šlo taky nějak udělat. Myslím, že to je vzhledem k historii webu, výnosům a potenciálu odpovídající vyvolávací cena. Web má hodnotu také jako případný odrazový můstek k profesionální kariéře motoristického novináře, viz Jan Mička v auto.cz
V ceně je web (grafika, administrační a publikační systém, který byl vytvořen na míru), domény autozine.cz a autozin.cz, faceboková stránka https://www.facebook.com/AutoZineCz
Můžu dát kontakty na pár bývalých redaktorů a na programátora, který dělal web (pracuje za 350 Kč/hod).
49 zobrazení
Prodejce
placeholder profil
ikona hodnoceni
5 hodnocení
členem od 19. 12. 2012
Neověřen
ikona hodnoceni
A
B
C
D
E