22.06.2016 14:14
1
Jen pro info, plánuje někdo nakoupit zítra libru?

Od května klesla o nějakých 5-6%.

Takže by mohla skočit o 2 - 3 procenta nahoru (plus nějaká páka, za 200 - 300 USD by to mohl být super kauf, rozhodně na hezkou dovolenou) já věřím, že VB zůstane v EU.

jen pro info, kdo o tom nic neví

Na brexitu lze i vydělat. Je to ale sázka pro otrlé, varují analytici a…
22.06.2016 14:17
2
Posledni dobou jsem nemel moc moznost delat analyzy (malo casu), ale na tu paku pozor, tyhle udalosti dokazou s tou cenou kratkodobe hodne zakolisat a i kdyz treba vysledek bude opravdu narust, tak se ti muze vynulovat konto pri pocatecnim kolisani - cim vetsi paka tim vetsi sance ze se tohle stane a je potreba s tim pocitat...
22.06.2016 14:17
3
Původně odeslal Tuttinho
Jen pro info, plánuje někdo nakoupit zítra libru?

Od května klesla o nějakých 5-6%.

Takže by mohla skočit o 2 - 3 procenta nahoru (plus nějaká páka, za 200 - 300 USD by to mohl být super kauf, rozhodně na hezkou dovolenou) já věřím, že VB zůstane v EU
Myslíš? I po tom, co včera řekla britská královna?
22.06.2016 14:20
4
Jinak jsem za, že EURGBP je spise na short pozici a to i kdyby vystoupila i kdyby zustala...
22.06.2016 14:22
5
Hele tohle asi není investice pro lidi co maj spořící účet, já počítám, že mi to třeba i vynuluje účet, proto na to dám třeba 400 - 500 USD na nějakou tu páku. O nic víc nepřijdu.

Původně odeslal hnidopich
Myslíš? I po tom, co včera řekla britská královna?
Tak samozřejmě, když tomu nevěříš že zůstanou, tak ji můžeš jednoduše shortovat, záleží jen na tobě pro co se rozhodneš a když se to stane vyděláš ještě víc.
22.06.2016 14:33
6
EURGBP pujde podle me dolu v obou pripadech (bud oslabenim eura nebo posilenim libry)... vcelku sazka na jistotu :) samozrejme u forexu neni nikdy uplna jistota.
22.06.2016 14:37
7
Ocakavam vystupenie a trochu som zashortoval.
22.06.2016 14:38
8
Původně odeslal Tuttinho
Hele tohle asi není investice pro lidi co maj spořící účet, já počítám, že mi to třeba i vynuluje účet, proto na to dám třeba 400 - 500 USD na nějakou tu páku. O nic víc nepřijdu.



Tak samozřejmě, když tomu nevěříš že zůstanou, tak ji můžeš jednoduše shortovat, záleží jen na tobě pro co se rozhodneš a když se to stane vyděláš ještě víc.
Přestože věřím, že Britové z UE vylezou, nevsadil bych ani libru, na nic.

---------- Příspěvek doplněn 22.06.2016 v 14:47 ----------

Jak malý český národ způsobil vystoupení britů z eu :D

K euroskepticismu Britů přispěli i migranti z ČR – Novinky.cz
22.06.2016 16:05
9
To teď také řeším... Mám solidní částku v librách na Paypalu a nevím jestli to vyměnit dnes, nebo počkat. Je to dilema
22.06.2016 20:03
10
Původně odeslal Tuttinho
Hele tohle asi není investice pro lidi co maj spořící účet, já počítám, že mi to třeba i vynuluje účet, proto na to dám třeba 400 - 500 USD na nějakou tu páku. O nic víc nepřijdu.



Tak samozřejmě, když tomu nevěříš že zůstanou, tak ji můžeš jednoduše shortovat, záleží jen na tobě pro co se rozhodneš a když se to stane vyděláš ještě víc.
Tohle je totální nesmysl a absolutní neznalost. Při využití páky a velkém pohybu se snadno můžete dostat do vysoké ztráty a nulou to nekončí. Doporučuji nastudovat obchodní podmínky. A potom se podívat na nejednoho velkého brokera Forexu, který krachnul nebo měl obrovské problémy po pohybu švýcarského franku. Problémy řešila i Saxobank, FXCM atd.

Ta částka 400 - 500 USD je nějaká podivná to je nějaký mikrokontrakt nebo CFD nebo šílená páka co?
22.06.2016 20:09
11
Loccacio: Pri garantovanem stopu do minusu nejdes, za minus nechyceneho stopu ruci broker, porad je spousta brokeru co tohle nabizi... Ale mas pravdu, ten pohyb svycarskeho franku byl masakr, zrovna v ten den sem uplne nahodou vsechyn pozice na franku zavrel. Asi pri me staly vsichni svati :) ale ukazuje to dobre jak velka rizikovost na forexu je...
22.06.2016 20:31
12
Původně odeslal Aleš Jiříček
Loccacio: Pri garantovanem stopu do minusu nejdes, za minus nechyceneho stopu ruci broker, porad je spousta brokeru co tohle nabizi... Ale mas pravdu, ten pohyb svycarskeho franku byl masakr, zrovna v ten den sem uplne nahodou vsechyn pozice na franku zavrel. Asi pri me staly vsichni svati :) ale ukazuje to dobre jak velka rizikovost na forexu je...
Doporučuji se podívat do obchodních podmínek, myslím, že ani garantovaný stop loss (out) nebude zase tak moc garantovaný a budou tam věty o gapech tj., tržních mezerách, zvýšené volatilitě, vyšší moci apod. Takže ve výsledku bude záležet na tom jak se k tomu broker postaví...
22.06.2016 20:40
13
Ja mam dobrou zkusenost :) Ale ano, pravda, kazde obchodni podminky muzou byt jine, takze je to tak
23.06.2016 09:05
14
Původně odeslal hnidopich
Přestože věřím, že Britové z UE vylezou, nevsadil bych ani libru, na nic.

---------- Příspěvek doplněn 22.06.2016 v 14:47 ----------

Jak malý český národ způsobil vystoupení britů z eu :D

K euroskepticismu Britů přispěli i migranti z ČR – Novinky.cz
propaganda jede na plné obrátky viz. Novinky.cz: " Britská libra se před zahájením referenda o setrvání v EU vyšplhala na letošní maximum, posilování měny indikuje přesvědčení investorů, že Británie neodejde z EU." ....Takže bych spíš vsadil na dočasný pád libry po vystoupení Britů z EU
23.06.2016 14:51
15
Původně odeslal Loccacio
Doporučuji se podívat do obchodních podmínek, myslím, že ani garantovaný stop loss (out) nebude zase tak moc garantovaný a budou tam věty o gapech tj., tržních mezerách, zvýšené volatilitě, vyšší moci apod. Takže ve výsledku bude záležet na tom jak se k tomu broker postaví...
Ano dnes již existují společnosti, které ti to prostě garantují i v obchodních podmínkách, ano negarantují Stop loss, ale garantují "negative balance protection".

Toto jsou dvě rozdílné věci jak Stop-Loss tak i negative balance protection, takže je nemíchej dohromady.

Samozřejmě nikdo ti negarantuje Stop-Loss, proto se tyhle příležitosti obchodují s vysokou pákou a nízkým kapitálem, kde stop loss ani nezadávam.

Jinak si naivní, nebudu se zbytečně rozčilovat, kvůli někomu kdo stejně ani nikdy reálně neobchodoval a jen na tv nova zjistil že existuje nějaký švýcarský frank, že mě obviňuješ z neznalosti, když se trhu věnuji 8 let, snad jen pro tebe, co se tu dělo minulý rok.

Zobchodoval jsem živě, ano v reálném čase na webtrhu zisk bezmála 1000 USD.

http://s12.postimg.org/wixm8bqrx/201...Live_Serve.png

Ceska koruna, wtf
24.06.2016 07:14
16
Původně odeslal Tuttinho
já věřím, že VB zůstane v EU.[/url]
Nejnizsi kurz od roku 1985 ... Kolik Te to stalo nakonec smim-li vedet?
24.06.2016 08:43
17
kurňa, má předpověď se potvrdila, ale nevsadil jsem
24.06.2016 08:47
18
no, libra to vzala celkem hopem, cekal sem ze EUR to vezme vic s ni (vzalo, ale malo) :) toz nanecisto je to stejne fuk
24.06.2016 08:53
19
Původně odeslal Aleš Jiříček
no, libra to vzala celkem hopem, cekal sem ze EUR to vezme vic s ni (vzalo, ale malo) :) toz nanecisto je to stejne fuk
kdo rád riskuje, může nasadit páku proti euru, protože je vymalováno
24.06.2016 08:55
20
Tak ono to referendum nutne jeste neznamena ze britove opravdu vystoupi, neni totiz zavazne :) Aby to nedopadlo jak s Irskem a lisabonskou smlouvou, kde vlastne stacilo referendum jen zopakovat... Nicmene si ted minimalne britove zajistili lepsi pozici pri vyjednavani o imigracni politice, povinnosti prijmout euro (ktere se tim defacto zbavili) a tak...
24.06.2016 09:10
21
Původně odeslal Aleš Jiříček
Tak ono to referendum nutne jeste neznamena ze britove opravdu vystoupi, neni totiz zavazne :) Aby to nedopadlo jak s Irskem a lisabonskou smlouvou, kde vlastne stacilo referendum jen zopakovat... Nicmene si ted minimalne britove zajistili lepsi pozici pri vyjednavani o imigracni politice, povinnosti prijmout euro (ktere se tim defacto zbavili) a tak...
je potřeba se na věc podívat v historickém kontextu, Britové se vždy drželi politicky stranou od ostatních států Evropy, proč by tomu mělo být jinak v době, kdy Evropu řídí parta šílenců.
24.06.2016 11:37
22
Původně odeslal Aleš Jiříček
Tak ono to referendum nutne jeste neznamena ze britove opravdu vystoupi, neni totiz zavazne :) Aby to nedopadlo jak s Irskem a lisabonskou smlouvou, kde vlastne stacilo referendum jen zopakovat... Nicmene si ted minimalne britove zajistili lepsi pozici pri vyjednavani o imigracni politice, povinnosti prijmout euro (ktere se tim defacto zbavili) a tak...
Ono to v UK historicky nefunguje tak ako v nasich komunisticko-oligarchistickych kleptokraciach. Preto predpokladam, ze UK politici budu striktne dodrziavat volu volicov a napr. vlada odstupi...
25.06.2016 02:25
23
Původně odeslal gransy
Nejnizsi kurz od roku 1985 ... Kolik Te to stalo nakonec smim-li vedet?
Ja u toho sedel do 3 do rana a nakonec jsem to nezobchodoval, hned v jednu rano se to po vysledcich v sunderlandu propadlo o 3 procenta a uz se to nezastavilo, bohuzel, jinak me to osobne mrzi ze britanie utekla z boje a musim pogratulovat igorovi jestli vydrzel ten pohyb k 1.5 a shortoval to, tak je to opravdu super obchod
25.06.2016 10:17
24
Původně odeslal Tuttinho
Ja u toho sedel do 3 do rana a nakonec jsem to nezobchodoval, hned v jednu rano se to po vysledcich v sunderlandu propadlo o 3 procenta a uz se to nezastavilo, bohuzel, jinak me to osobne mrzi ze britanie utekla z boje a musim pogratulovat igorovi jestli vydrzel ten pohyb k 1.5 a shortoval to, tak je to opravdu super obchod
Protože neumíte zobchodovat příležitost desetiletí, přesvědčil jste mě, že jste opravdu odborník na Forex. Můžete sem napsat jméno Vašeho brokera, kterého používáte pro svoje 8 leté obchodování? Já používám Interactive brokers, Fio a OptionsXpress. Nemám důvod Vás přesvědčovat. Jenom ta úvaha hovoří za Vás.

"Od května klesla o nějakých 5-6%.

Takže by mohla skočit o 2 - 3 procenta nahoru (plus nějaká páka, za 200 - 300 USD"

Po osmi letech obchodování, bych čekal, že by jste mohl být už na jiném levelu.
26.06.2016 00:07
25
Hele a co si dokazal ty? Narozdil od tebe jsem tu postnul uspesne obchody ty tu jen chytracis
26.06.2016 00:53
26
Původně odeslal Tuttinho
Hele a co si dokazal ty? Narozdil od tebe jsem tu postnul uspesne obchody ty tu jen chytracis
Aha tak mi si tykáme? Tak dobře jsem rád, že jsi pochopil, že v tradingu jsi normální Lama a musíš zkoušet machrovat a dělat ramena i když nic neumíš a jsi loser. Já nepotřebuji chodit na webtrh machrovat, reagoval jsem na troubu co zkouší sázet na Brexit a neví, nic o "Černých labutích" a realitě, která se na trhu děje. Jsi teoretik, který si občas vsadí pár babek a pošle tam tu páku a těch jsou plná diskuzní fóra. Nemám chuť tohle více komentovat.
26.06.2016 00:57
27
Původně odeslal Loccacio
Aha tak mi si tykáme? Tak dobře jsem rád, že jsi pochopil, že v tradingu jsi normální Lama a musíš zkoušet machrovat a dělat ramena i když nic neumíš a jsi loser. Já nepotřebuji chodit na webtrh machrovat, reagoval jsem na troubu co zkouší sázet na Brexit a neví, nic o "Černých labutích" a realitě, která se na trhu děje. Jsi teoretik, který si občas vsadí pár babek a pošle tam tu páku a těch jsou plná diskuzní fóra. Nemám chuť tohle více komentovat.
Teoretik si zatim porad jen ty
26.06.2016 00:59
28
Jo a budu trochu tipovat, ten tvůj super broker bude nejspíše Plus500 a taky zkoušíš binární opce a podobné hlouposti, navíc chodíš pro super informace na fxstreet a tam do noci diskutuješ už nejméně 8 let. Tak hodně štěstí přeju. :-)
26.06.2016 01:01
29
Původně odeslal Loccacio
Jo a budu trochu tipovat, ten tvůj super broker bude nejspíše Plus500 a taky zkoušíš binární opce a podobné hlouposti, navíc chodíš pro super informace na fxstreet a tam do noci diskutuješ už nejméně 8 let. Tak hodně štěstí přeju. :-)
Bracho uz mi tu das poradny obchod nebo budes stale placat nesmysly, ja mam na fiu akcie za milion se 40 procetnim profitem mam ti tu dat screen ty kundo nulova
26.06.2016 01:12
30
To jsi se trochu spletl, tvůj brácha nejsem, ten přeci sedí za § 188 tr. zákoníku 40/2009 Sb ve znění pozdějších předpisů. Jo mám slušné pozice na GLD a VIXu a víc tu psát nebudu, aby jsi to nekopíroval. :-)