logo
10.06.2016 09:49
1
Dobrý den všem,
chtěl bych sesbírat pár názorů na reklamu na podtácky v síti CrossCafe.

Fakta:
  • Praha + Plzeň
  • 1 měsíc
  • 89 000 ks podtácků
  • 40 000 ,- Kč (bez DPH)


Jde nám o to, zda se může taková investice vrátit. Náš projekt má moderní design, jsme friendly business (vzdělání SŠ, materiály k výuce).

Máme dvě cílovky: studenty SŠ / jejich rodiče a prarodiče

Nejnižší možná objednávka se pohybuje kolem 440,- / zákazník




Co myslíte Vy, ostatní markeťáci? :)
10.06.2016 10:07
2
Já si myslím, že to není špatný nápad :-) Do kaváren chodí spousta potenciálních klientů pro vzdělávání :-) Otázka je, jestli samotný podtácek je dost čitelná forma reklamy. Já osobně přijdu do kavárny a na podtácek se moc nedívám, prostě ho vezmu a použiju. Zvlášť když u toho třeba mluvím s přáteli a tak podobně. Je spousta vlivů co od podtácku odtrhne pozornost. Ale zase 40 000 není taková velká pálka za 89 000 ks :-) Šel bych do toho, už jen pro zajímavost, jak efektivní to je :-)
10.06.2016 20:51
3
To jsou vyhozené peníze, které se Vám ani náhodou nevrátí. Do kaváren chodí tak různorodé publikum, že se to velmi málo potkává s Vaší cílovkou.

Předpokládám, že se jedná hlavně o web produkt - slyšeli jste o sociálních sítích? Je na nich cca 90% středoškoláků - tak je hledejte tam. Za 40 000 uděláte dost velkou parádu.
10.06.2016 23:07
4
Původně odeslal saas
To jsou vyhozené peníze, které se Vám ani náhodou nevrátí. Do kaváren chodí tak různorodé publikum, že se to velmi málo potkává s Vaší cílovkou.

Předpokládám, že se jedná hlavně o web produkt - slyšeli jste o sociálních sítích? Je na nich cca 90% středoškoláků - tak je hledejte tam. Za 40 000 uděláte dost velkou parádu.

Díky za názor. Samozřejmě, že jedeme social (plán přes 100 000,-). Pouze hledáme další cesty :). Díky moc za názor!
12.06.2016 14:45
5
Původně odeslal Sam_
Dobrý den všem,
chtěl bych sesbírat pár názorů na reklamu na podtácky v síti CrossCafe.

Fakta:
  • Praha + Plzeň
  • 1 měsíc
  • 89 000 ks podtácků
  • 40 000 ,- Kč (bez DPH)


Jde nám o to, zda se může taková investice vrátit. Náš projekt má moderní design, jsme friendly business (vzdělání SŠ, materiály k výuce).

Máme dvě cílovky: studenty SŠ / jejich rodiče a prarodiče

Nejnižší možná objednávka se pohybuje kolem 440,- / zákazník




Co myslíte Vy, ostatní markeťáci? :)
Zdravím, do CrossCafe chodi prevazne stredoskolaci (hlavne holky), a pak zeny mezi 25-45 lety. Reklama na prostirani muze fungovat, kdyz je dobre pripravena grafika. Musi byt poutava. Kdyz tam date treba kod, ktery poskytne slevu, muzete si i zmerit uspesnost. Idealni je to samozrejme spojit s dalsi propagaci - online.