Máte zkušenosti se správou PPC kampaní na AdWords pro stránku se zakázaným obsahem?

02.06.2016 14:15
1
Zdravím,

má někdo z vás zkušenosti se správou ppc kampaní na AdWords pro stránku se zakázaným obsahem ?
Problém je následující: náš eshop nabízí střelivo a zbraně, které má samozřejmě Adwords i jiné ppc systémy zakázané publikovat. Nicméně v našem případě je například Sklik benevolentnější a zobrazuje alespoň kategorie, ve které zbraně nekonfigurují (oblečení, optická zařízení atd.). AdWords je v tomto případě více striktní a nepovoloval ani kategorie, které mají návaznost na zakázaný obsah.

Můj dotaz tedy zní: existuje nějaký způsob jak omezení obejít ?

Děkuji a přeji pěkný den.
02.06.2016 14:37
2
Jedině oddělit obsahově. Buď na jiném webu nebo neproklikatelně na zakázané kategorie z inzerovaných cílových stránek.
02.06.2016 15:45
3
Tahle varianta mě taky napadla ale problém je v tom že selektací by jsme přišli o velkou část návštěvnosti, protože zbraně tvoří prioritní zdroj.
02.06.2016 16:01
4
Mně zakázali reklamy na ledničky na výbušniny... Tak tam ty reklamy běží na název produktu a nějaký ten popis, jen v tom není napsané, že slouží k uskladnění výbušnin, takže cajk...

---------- Příspěvek doplněn 02.06.2016 v 16:02 ----------

Třeba "Kalhoty s maskáčovým vzorem" jsou celkem jasné a mám za to, že by to Google měl tolerovat...
02.06.2016 16:21
5
obejít se to moc nedá. Když to budete pokušet tak Vás Google pak zařízne napořád.
02.06.2016 16:47
6
taky bych s tímto obcházením moc google nezkoušel, pokud to nejde zaměřil bych spíše s reklamou jinam.
03.06.2016 13:20
7
Také mě napadlo poněkud komplikovanější řešení, které možná ani není reálné. Možná by existoval způsob jak ve zdrojáku webu upravit možnosti pro roboty, kteří by se pak po sléze nemohli dostat na ony kategorie. Něco podobného přeci existuje i definicí souboru robots.txt , který mantineluje mapy stránek. Co si myslíte o téhle cestě ? bylo by to reálné ?
03.06.2016 17:32
8
Řešit to jakkoliv "pro roboty" jednak taky nesplňuje pravidla a druhak to reálně budou zamítat lidé, zvlášť když konkurence nebo někdo nahlásí, že tam někdo inzeruje proti pravidlům.