Rádi bychom vás pozvali na pracovní breakfast, kde Vám představíme právní pohled na moderní marketingové soutěže. Během pracovní snídaně vysvětlíme pravidla pro pořádání soutěží a předáme řadu praktických doporučení pro pořadatele.
  • Představení marketingových a spotřebitelských soutěží
  • Charakteristické znaky spotřebitelských soutěží podle loterijního zákona
  • Provozování spotřebitelských soutěží v souladu se zákonem (finanční limity, ohlašovací povinnost)
  • Neregulované typy soutěží (vědomostní a dovednostní soutěže, soutěže s pevně daným výherním pořadím)
  • Soutěže typu „každý vyhrává“
  • Zakázané spotřebitelské loterie
  • Daňové povinnosti

Kdy: 21. 6. 2016 9:00 – 11:30
Kde: Praha (bude upřesněno)

Více informací a registraci najdete zde.