Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Vytvoření WordPress webu s rezervačním systémem půjčovny

Dobrý den,
již jsem jedenkrát poptával tvorbu webu, bohužel když mělo jít již o realizaci, tak se vyskytl problém, znovu poptávám vytvoření webu pro půjčovnu.
Řešil bych to na systému wordpress zakoupením šablony již s integrovanou funkčností půjčovny. Stačí na themeforest.net dát hledat rental a najde jich to mnoho viz. http://themeforest.net/search?as=1&referrer=search&type=c&term=rental&category=wordpress
Pokud má již někdo zkušenosti s některou šablonou, beru to jako značnou výhodu.
Web bude půjčovat zboží, tzn. je potřeba funkčnost administrace:
kategorie a podkategorie - přidání, editace, smazání
zboží typ - přidání, editace, smazání, možnost zařazení do kategorie
zákazníci - editace, údaje - adresy
rezervace - něco jako objednávky v eshopu tzn. stav rezervace (přijato, potvrzeno, storno, vráceno v pořádku, vráceno poškozené) - nemusí to přesně takto být
přehled půjčeného zboží - zde by bylo vhodné mít nějaký jednoduchý přehled, jaké zboží je na jaké termíny rezervované. Bylo by dobré mít možnost exportu do csv (není podmínkou)
Web:
Zákazník si vybere typ zboží, které má zájem si půjčit, klikne na rezervovat > naběhne to na individuální stránku produktu (něco jako zde: http://pujcbox.cz/component/vikrentitems/?view=itemdetails&elemid=21). Na stránce budou potřebné informace o produktu, a pro rezervaci měsíční kalendář, kde budou odlišně zvýrazněné zarezervované termíny již potvrzených rezervací (systém zkontroluje, jestli je zboží pro daný termín dostupné a nepovolí již zarezervované dny objednat). Funkci již mají některé šablony. Zákazník si vybere myší (zakliká) termín vybraných dnů (možnost i textového napsání data), dle vybraných dnů se bude aktualizovat cena jak za den, tak celková a klikne na rezervovat. Nyní vyplní potřebné údaje (stejné jako proces košíku), bude také možnost vyplnění fakturačních údajů s možností registrace (není to nutné). Po provedení předrezervace přijde zákazníkovi vygenerovaný e-mail, že rezervace byla úspěšná a čeká na potvrzení z naší strany. Nám také přijde email, kde budou vyplněny všechny potřebné údaje od zákazníka. Bude tam tlačítko "potvrdit rezervaci" na které při kliknutí najede na url do administrace, kde se potvrdí rezervace. (je možné to samozřejmě dle funkce zakoupené šablony uzpůsobit).
Požadavky vzhledu:
- responzivní vzhled (dle zakoupené šablony)
Pokud umíte vybrat nejvhodnější šablonu, kterou přizpůsobíte dle cca požadavkům výše, neváhejte napsat SZ. Uvádějte přibližný termín realizace a částku (šablonu koupím já) + emailový kontakt.
Prosím o nabídky s maximálním rozpočtem 10 000 Kč bez DPH.
Děkuji
87 zobrazení
Zadavatel
placeholder profil
ikona hodnoceni
95 hodnocení
členem od 27. 5. 2008
Neověřen
ikona hodnoceni
A
B
C
D
E
ikona hodnoceni
od vitek@wgorilla (3 hodnocení)
25. 10. 2017
Excelentní spolupráce! S uživatelem proběhlo vše v naprostém pořádku a jsem spokojen.
ikona hodnoceni
od anetach (13 hodnocení)
14. 11. 2014

Doporučuji! Rychlé jednání a výborná spolupráce.

ikona hodnoceni
od Roman Ernst (24 hodnocení)
3. 4. 2014

Vše v pořádku.

Další poptávky Více