15.03.2009 22:03
1
Dobrrý večer, prosím, poraďte, jak se postupuje v případě, že bych měl svůj hudebně rockový server a chtěl bych chodit na koncerty, o nichž bych poté psal recenze a hodnocení. Koho kontaktovat, jakým stylem se to řeší? Máte s tím někdo zkušenosti? Mohou nastat nějaké problémy? Myslíte, že bude bážný problém si něco takového zařídit? Díky
15.03.2009 22:14
2
Obávám se, že ses právě zdiskreditoval... :D

Co se týče akreditácí, tak je to vždy na pořadateli akce.. Zkus je vždy kontaktovat, většinou nebývá problém
15.03.2009 22:17
3
ok... a jakým stylem se pak při vstupu na danou akci prokazuji že mám být akreditován?
16.03.2009 08:49
4
lol, diskreditace, díky za pěkné ráno:))
jinak k těm akreditacím, nejlepší je kontaktovat přímo pořadatele nebo toho, kdo má na starosti média.
Měl by si mu zaslat s žádostí i nějaké odkazy na články, které si o akci psal. Je lepší si domluvit mediální spolupráci předem a občas publikovat nějakou PR například s rozhovorem atd..
16.03.2009 09:28
5
Původně odeslal bazed
ok... a jakým stylem se pak při vstupu na danou akci prokazuji že mám být akreditován?
To uz je preci na domluve s poradatelem.

a) Dostanes primo vstupenky
b) Dostanes pozvanku, ktera slouzi jako vstupenka
c) Tve jmeno je na seznamu pozvanych a pri vstupu jej vyhledaji poradatele kontrolujici vstupenky. Pokud te na seznamu hostů najdou, pusti te dal.


...atd...
16.03.2009 09:42
6
Hodně záleží na tom, jaké koncerty máš vlastně na mysli. Jestli menší klubové akce, tak prakticky nikdy není problém, když pořadateli napíšeš normální slušný mail (a bez gramatických chyb!), že bys z jeho koncertu rád napsal report publikovaný na tvém hudebním serveru. Volný vstup pak většinou ještě musíš doplnit o to, že budeš danou akci na svém webu propagovat, buď plakátem nebo nějakým rozhovorem s účinkující kapelou (doplněný o informaci, že kapela bude hrát dne toho a toho tam a tam). Návštěvnost koncertů je v současnosti obecně dost mizerná a většina pořadatelů je za takovou propagaci vcelku ráda. Tohle ale pochopitelně platí jen pokud už máš web nějak zaběhnutý a máš určitou návštěvnost. Pokud nemáš zatím vůbec nic, ani žádné reference, tak ti pořadatel v podstatě dělá laskavost, protože ty mu za volný vlez nepřineseš žádnou protihodnotu. Ale z pozice pořadatele i pisálka vím, že nic není většinou problém, když člověk jedná slušně.
Pokud ti jde o velké koncerty (ala Alice Cooper, Deep Purple, Madonna atd.), tak na to raději rovnou zapomeň, pokud nemáš zaběhnutý server s minimálně několika tisíci UIP denně. Za mail promotérovi samozřejmě nic nedáš, ale nesmíš si pak brát moc osobně, když ti ani neodpoví. Na velké koncerty se dostaneš nejlíp tak, že se staneš externím přispěvovatelem pro nějaké větší médium, které volné lístky na velké koncerty dostává a budeš doufat, že si pro daný koncert vyberou tebe.
Jinak, kontakt na pořadatele najdeš většinou dost jednoduše. Na plakátě je vždycky napsané, kdo akci pořádá (pokud tam není rovnou kontaktní e-mail), takže google a máš to.
16.03.2009 09:43
7
Diskreditace je blbost, ale ani akreditace není to co chceš. To že tě uznají jako 'novináře' ještě nemusí znamenat že tě tam pustí zadarmo ;)

Nicméně kdysi jsem točil pro jednu regionální TV a skutečně jsem plno akcí viděl zadarmo. Stačí dojít jen za pořadatelem, říct mu že chceš udělat reportáž pro XXX a většinou tě bez problémů pustí. Případně občas ti řeknou aby ses domluvil přímo s vystupujícím jestli s tím souhlasí. Pokud si vzpomínám tak nikdy nebyl problém.
Ale otázka je nakolik je tvůj server známý. Televizi pro kterou jsem točil znal v okolí 20 km skoro každý, ale pokud o tvém serveru nikdo neslyšel a návštěvnost má 5 lidí denně tak budeš mít nejspíš smůlu. Nejdřív si budeš muset vybudovat jméno a až potom z toho můžeš mít nějaké výhody.
16.03.2009 18:13
8
Původně odeslal Kovboj
Diskreditace je blbost, ale ani akreditace není to co chceš. To že tě uznají jako 'novináře' ještě nemusí znamenat že tě tam pustí zadarmo ;)
Akreditace je presne to co chce. Akreditace neznamena ze jsi novinar, ale je to opravneni ke vstupu pro predem registrovane osoby, obvykle novinare, partnery a zastupce dalsich medii. Samozrejme to, ze je clovek sam o sobe novinar neznamena, ze ma, pripadne ze vubec ziska, akreditaci na pozadovanou akci.
17.03.2009 00:34
9
jj, nekde jsem kdysi tusim videl nebo mi nekdo rikal, ze pro mensi media, pozaduji predem propagaci akce formou clanku o akci, pak Ti za
a) reknou ze je nezajimas
b) za stejnou cenu jako vsem ostatnim dovoli pohybovat se tam kde normalni lidi nemuzou (za zatarasy)
c) ti daji vstupenku levneji nebo zdarma

atd.