Kto nam vytvori eshopy v 3. krajinach s API napojenim na dodavatela?
Zobrazují se odpovědi 1 až 2 z 2

Využívali jste služeb call centra k prodeji svých produktů/služeb?

  1. Krásný den,

    rád bych se zeptal, zda někdo z Vás někdy využíval služeb call centra k prodeji svých produktů/služeb.
    Pokud ano, tak koho by jste doporučili.

    Díky za tipy

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Záleží na dosti faktorech :)

    1. Co prodáváte?
    2. Komu to prodáváte?
    3. Za jakou cenu to prodáváte?
    4. Jakou provizi callcentru dáte?
    5. Jakou s tím callcentrum bude mít práci? Obdrží know-how pro prodej nebo jej bude muset vytvořit vlastní?
    6. Jaký obrat plánujete v callcentru dělat? Pokud nemáte změřeno a naplánováno, je třeba udělat pilot.

    Podle těchto otázek se pak různá callcentra rozhodují kdy, co, jak a proč to budou prodávat :) Kvalita i hodnota poskytovaných služeb se liší a to podle výše uvedených parametrů.

    Jsou samozřejmě služby a produkty po telefonu naprosto neprodejné, občas je neprodejná daná cílovka atp. :) Chce to dohromady dát nějaký plán, který odpoví na výše uvedené otázky a samotná callcentra Vám budou schopna dát +/- zpětnou vazbu. Každopádně doporučuji stejně mít pro tyto záležitosti samostatného člověka, který to bude rozumět a tudíž základní analýzu bude schopný udělat on. Protože tento člověk by měl každodenní záležitosti a problémy řešit.

    Zároveň je potřeba promyslet zpětnou komunikaci, pasivní příjem zpětných hovorů atd. atd. atd. To sebou nese zvýšení náklady na Vaší straně ať už přímo nebo přes služby zajišťovaní callcentrem.

    ---------- Příspěvek doplněn 21.03.2016 v 14:09 ----------

    ... a velikost marže samozřejmě :-) Provize pro callcentrum musí být zajímavá.

Hostujeme u Server powered by TELE3