logo
10.03.2016 15:48
31
Tak nevím možná žiji v jiným světě, ale pokud napíšu na něco svůj názor a nenapíšu to vulgárně a urážlivě, ale slušně, tak pak mě nikdo nedonutí nic smazat, ani kdyby mi to nařizoval soud 50té instance. Je to můj názor na službu/produkt co jsem zkusil a prostě z mého pohledu stojí za prd. To je jako bych napsal na blog hodnocení filmu a firma co film produkovala mě žalovala, že se mi ten film nelíbí. Prostě nesmysl.

Co se právě děje na Webtrhu?

10.03.2016 15:51
32
Původně odeslal korwin
Tak nevím možná žiji v jiným světě, ale pokud napíšu na něco svůj názor a nenapíšu to vulgárně a urážlivě, ale slušně, tak pak mě nikdo nedonutí nic smazat, ani kdyby mi to nařizoval soud 50té instance.
Je rozdíl napsat recenzi ze zkušenosti a napsat recenzi která vede k poškození bez jakékoliv souvislosti....Takže ano, žijete v jiném světě.
10.03.2016 15:52
33
Původně odeslal korwin
..
Máte pravdu, ale na druhou stranu. Kolik máte v ruce důkazů, že je to tvrzení pravdivé. Někdy svědectví nestačí a soudy se rozhodují tak jak mohou.
10.03.2016 15:53
34
Původně odeslal korwin
A cos na něm vysoudil? To bude minimálně míč odškodné a omluva v tisku :-D
Stačí se soudit. To jsou krásně pošměsný slova co píšete. Ono se tak nějak blbě spí, když musíte k soudu a každý půlrok posílate faktury na pár tisíc za právní zastoupení. Moc lidí co chce být vláčeno po soudech za to, že někoho někde bezdůvodně poškozují není. On se ten mozek v hlavě najde, když příjde domů obálka s pruhem.
10.03.2016 15:54
35
názor s hlavou i patou
10.03.2016 15:59
36
Já tu nemluvím o žádným bezdůvodným poškozování. Mluvím o tom, že napíšu recenzi na něco co mi prostě nevyhovuje (službu produkt). Napíšu to slušně a je to můj názor. Klidně se pak budu soudit, máme tu snad svobodu slova a ne totalitu. To jste hoši pár desítek let pozadu...
10.03.2016 16:00
37
Původně odeslal korwin
Já tu nemluvím o žádným bezdůvodným poškozování. Mluvím o tom, že napíšu recenzi na něco co mi prostě nevyhovuje (službu produkt). Napíšu to slušně a je to můj názor. Klidně se pak budu soudit, máme tu snad svobodu slova a ne totalitu. To jste hoši pár desítek let pozadu...
O tomto tu mluvíte sám. Spletl jste si téma. Jste zřejmě o pár desítek let kupředu a reagujete na něco co tu nikdo neprobírá.
10.03.2016 16:13
38
Původně odeslal rouballik
O tomto tu mluvíte sám. Spletl jste si téma. Jste zřejmě o pár desítek let kupředu a reagujete na něco co tu nikdo neprobírá.
Zakladatel napsal recenzi ze své zkušenosti co měl s tou službou. A někdo mu vyhrožuje, že podá trestní oznámení. Tak o čem se tu teda bavíme? O počasí?
10.03.2016 16:16
39
Původně odeslal korwin
Zakladatel napsal recenzi ze své zkušenosti co měl s tou službou. A někdo mu vyhrožuje, že podá trestní oznámení. Tak o čem se tu teda bavíme? O počasí?
to by bylo v pořádku ovšem pak asi navedl další lidi a ti napsali negativní recenze také aniž by s tou firmou přišli do styku a to už je bych řekl úmyslné záškodnictví a nedivim se že firma je nasraná.
10.03.2016 16:19
40
Původně odeslal korwin
Zakladatel napsal recenzi ze své zkušenosti co měl s tou službou. A někdo mu vyhrožuje, že podá trestní oznámení. Tak o čem se tu teda bavíme? O počasí?
možná to chce číst trošku lépe, nebo zakladatel tématu ať to napíše pro některé srozumitelněji...Nikdo mu nevyčíta jeho recenzi, vyčítá a celou dobu se tady baví o recenzi jeho rodiny, přátel, známých, sousedek, koček a psů, kteří s tou firmou nemají nic společné....kapišto? Nebo ještě jinak a jednodušeji. On koupil, nelíbí, napsal recenzi, on poštval rodinu, známe, i když nekoupili, napsali recenzi.
10.03.2016 16:20
41
Původně odeslal grizly007
to by bylo v pořádku ovšem pak asi navedl další lidi a ti napsali negativní recenze také aniž by s tou firmou přišli do styku a to už je bych řekl úmyslné záškodnictví a nedivim se že firma je nasraná.
Ale to snad není jeho problém. To napsal někdo jiný ne on. Když někomu na ulici řeknu, že tamten obchod stojí za prd a on pude a rozmlátí jim ho, je to moje vina?
10.03.2016 16:23
42
já bych chtěl mít vše u zadele jako vy :-D to by mi bylo hej :-D
10.03.2016 16:24
43
Původně odeslal korwin
Ale to snad není jeho problém. To napsal někdo jiný ne on. Když někomu na ulici řeknu, že tamten obchod stojí za prd a on pude a rozmlátí jim ho, je to moje vina?
to máš pravdu já nevim zda to psali z jedné ip nebo jakou formou to bylo napsáno že se firma dohmátla že to za tím stojí tento člověk. V tom bude asi ten háček JAK oni ví že za tím je jeden a tentýž člověk.
10.03.2016 16:32
44
Původně odeslal korwin
Ale to snad není jeho problém. To napsal někdo jiný ne on. Když někomu na ulici řeknu, že tamten obchod stojí za prd a on pude a rozmlátí jim ho, je to moje vina?
Jojo přesně tak když se s kamarádem dohodnete, že někoho poškodíte ( jakkoliv ) a nebudete to dělat vaše ruka, tak se Vás to netýká. Pak stačí všude říkat " já to nebyl " a to z vás tu vinu shodí a budete očistěn. Takhle to dělal spolužák na základní škole, jako první vždycky křičel já to nebyl...
10.03.2016 16:33
45
no pokud by se prokázalo že k tomu někoho navedl tak zodpovědný je a to jak u zničeného obchodu tak u těch negací na netu

---------- Příspěvek doplněn 10.03.2016 v 16:41 ----------

každopádně se tady bavíme o hovně zakladatel topicu má staženou prdel protože dobře ví že to přehnal a firma je sice nasraná ale to je asi tak vše žádné tr.oznámení nepodá na takový kraviny nemá nikdo čas
10.03.2016 16:43
46
V tom příkladu co jsem uváděl jsem nikoho nenaváděl. Člověk má snad svou svobodnou vůli a ručí za svoje činy. To, že řeknu, že se mi něco nelíbí, přece neznamená, že každý komu to řeknu má vzít spravedlnost do svých rukou a jít ničit. Navádění je, kdybych do toho někoho nutil a říkal mu, "běž a ten obchod znič dělej" a třeba bych mu i nějak vyhrožoval pokud to neudělá. Nebo pokud by mi něco takového nařizoval můj zaměstnavatel atd. To je pak navádění. Ne že o něčem řeknu svůj názor.

Jinak řešíme tu problém tazatele, ne problém "poškozeného" obchodníka. A u tazatele problém nevidím. Obchodník by to měl řešit u daných služeb (zbozi.cz, google atd), aby recenze smazali jako fake, protože nikdo z těch lidí službu neobjednal. Určitě bych to ale nehrotil nějakým soudem s nejistým výsledkem, nervama, nákladama atd. Prostě dle mě se to takto nevyplatí řešit a taky to tak řešit nebudou a jen dělaj ramena.
10.03.2016 16:49
47
Původně odeslal korwin
V tom příkladu co jsem uváděl jsem nikoho nenaváděl. Člověk má snad svou svobodnou vůli a ručí za svoje činy. To, že řeknu, že se mi něco nelíbí, přece neznamená, že každý komu to řeknu má vzít spravedlnost do svých rukou a jít ničit. Navádění je, kdybych do toho někoho nutil a říkal mu, "běž a ten obchod znič dělej" a třeba bych mu i nějak vyhrožoval pokud to neudělá. Nebo pokud by mi něco takového nařizoval můj zaměstnavatel atd. To je pak navádění. Ne že o něčem řeknu svůj názor.

Jinak řešíme tu problém tazatele, ne problém "poškozeného" obchodníka. A u tazatele problém nevidím. Obchodník by to měl řešit u daných služeb (zbozi.cz, google atd), aby recenze smazali jako fake, protože nikdo z těch lidí službu neobjednal. Určitě bych to ale nehrotil nějakým soudem s nejistým výsledkem, nervama, nákladama atd. Prostě dle mě se to takto nevyplatí řešit a taky to tak řešit nebudou a jen dělaj ramena.
ale kdyby se prokázalo žes ho navedl k tomu poničení tak problém máš no a to bude tento případ tak jsem to myslel a na to to možná ta firma hraje
10.03.2016 17:06
48
Bude už jen peklo dokázat, kdo tu recenzi vůbec psal. Dle mě pokud to je nějaké anonymní, že se nemusíte ani přihlašovat, tak pak je to takřka nemožné. Pokud na FB no tak tam asi účet a jméno máte, ale zas můžu říct milion výmluv, že jsem to nepsal konkrétně já a oni mi musí dokázat, že jsem to fakt byl já. No a dále pokud se toto ověří, tak ještě dokázat, že toho člověka navedl. Pokud si to řekli jen tak sami dva, tak zas nemožné - slovo vs slovo. Takže ano oznámení podat můžou, ale prakticky mají nulovou šanci na úspěch proti tazateli.
10.03.2016 17:17
49
Původně odeslal korwin
Bude už jen peklo dokázat, kdo tu recenzi vůbec psal. Dle mě pokud to je nějaké anonymní, že se nemusíte ani přihlašovat, tak pak je to takřka nemožné. Pokud na FB no tak tam asi účet a jméno máte, ale zas můžu říct milion výmluv, že jsem to nepsal konkrétně já a oni mi musí dokázat, že jsem to fakt byl já. No a dále pokud se toto ověří, tak ještě dokázat, že toho člověka navedl. Pokud si to řekli jen tak sami dva, tak zas nemožné - slovo vs slovo. Takže ano oznámení podat můžou, ale prakticky mají nulovou šanci na úspěch proti tazateli.
Já jsem napsal svou recenzi, v tom tedy problém není.

Ostatní (přátelé, rodina, známý, kočky, psi) s vypůjčeným zboží přišli také do styku ale nepůjčili si ho přímo oni a ohodnotili službu jen pomocí hvězdičkového hodnocení na FB. A nebyl to žádný masový útok, jednalo se o 3 další osoby :).
10.03.2016 17:23
50
No já to spíš beru čistě teoreticky. Za hvězdičku vaše přátele snad nikdo neupálí na hranici :-D
10.03.2016 17:58
51
Původně odeslal korwin
No já to spíš beru čistě teoreticky. Za hvězdičku vaše přátele snad nikdo neupálí na hranici :-D
opravdu myšlení na úrovni....takže já jsem teď s Vámi přišel do styku a nejsem spokojen...požádám 759 přátel na facebooku aby vyjádřili taky svou nespokojenost...přeci za hvězdičky se nepálí na hranici....Jak se na to budete tvářit když po celém netu budete mít negativní hvězdičky?
10.03.2016 18:16
52
Původně odeslal Peter Lacek
opravdu myšlení na úrovni....takže já jsem teď s Vámi přišel do styku a nejsem spokojen...požádám 759 přátel na facebooku aby vyjádřili taky svou nespokojenost...přeci za hvězdičky se nepálí na hranici....Jak se na to budete tvářit když po celém netu budete mít negativní hvězdičky?
A to je pak jak co? Nějaký virtuální FB zločin? Nechcete i někoho zažalovat, že vám nedal like? Už vidím jak jdete na policii, že vám někdo dal málo hvězdiček. Myslím, že vás odvezou rovnou do Bohnic.
10.03.2016 18:27
53
Původně odeslal korwin
A to je pak jak co? Nějaký virtuální FB zločin? Nechcete i někoho zažalovat, že vám nedal like? Už vidím jak jdete na policii, že vám někdo dal málo hvězdiček. Myslím, že vás odvezou rovnou do Bohnic.
bez komentáře...Komu není shůry dáno, v apatyce nekoupí....bez urážky
10.03.2016 18:36
54
Já s korwinem souhlasím. Máme tu demokracii a svobodu slova. Pakliže ti lidé přišli se zbožím do styku, je z mého úhlu pohledu vše v pořádku. V nepořádku by to bylo v případě, že by zboží neviděli ani z vlaku a hromadně spamovali negativníma recenzema. Kamarád si koupí novou televizi, večer jdeme k němu čučet na fotbal a tak mrcha zrní, napíšu si status, "ta telka je pěkně na pikaču", provedl jsem něco trestného? Tak to rovnou můžeme nechat pouze kladné hodnocení a defaultně nastavit jako minimum 6 hvězd z 5. Chápu sice, že to prodejci na obratu nepomůže, ale s tím se musí počítat, když prodává zmetky (a to i v případě že je vadný jeden kus z tisíce). Jediný morální vroubek bys u mě měl v případě, žes všechny ty negativní recenze psal ty sám.
10.03.2016 18:37
55
Vaše problémy bych chtěl fakt mít. Fake recenze a hvězdičky -> nahlásím na příslušné službě či napíšu k tomu svůj komentář a jedu dál. Vy máte čas na blbiny jako Trestní oznámení a podobné. Já ne. Ale jinak je mi to jedno, dělejte co chcete, jen mi to přijde úsměvný.
10.03.2016 18:44
56
Původně odeslal korwin
Vaše problémy bych chtěl fakt mít. Fake recenze a hvězdičky -> nahlásím na příslušné službě či napíšu k tomu svůj komentář a jedu dál. Vy máte čas na blbiny jako Trestní oznámení a podobné. Já ne. Ale jinak je mi to jedno, dělejte co chcete, jen mi to přijde úsměvný.
zajímavé že to řešíte tady půl dne :-D
10.03.2016 18:56
57
Neřeším ty problémy co se tu popisují, jen píši sem ohledně tématu - to je rozdíl. A psaní na WT neznamená, že u toho ještě nemůžu makat :-D De do ztuha, ale de to :D
10.03.2016 20:02
58
Původně odeslal Warendo
Já s korwinem souhlasím. Máme tu demokracii a svobodu slova. Pakliže ti lidé přišli se zbožím do styku, je z mého úhlu pohledu vše v pořádku. V nepořádku by to bylo v případě, že by zboží neviděli ani z vlaku a hromadně spamovali negativníma recenzema. Kamarád si koupí novou televizi, večer jdeme k němu čučet na fotbal a tak mrcha zrní, napíšu si status, "ta telka je pěkně na pikaču", provedl jsem něco trestného? Tak to rovnou můžeme nechat pouze kladné hodnocení a defaultně nastavit jako minimum 6 hvězd z 5. Chápu sice, že to prodejci na obratu nepomůže, ale s tím se musí počítat, když prodává zmetky (a to i v případě že je vadný jeden kus z tisíce). Jediný morální vroubek bys u mě měl v případě, žes všechny ty negativní recenze psal ty sám.
Téma je o něčem jiném, ale to co píšete je opět efekt vyvolaný nadopovaným seběvědomím internetu. Z očí do oćí chudáček, ale za monitorem borec co rozdává poučení na počkání. Pokud koupím vadnou televizi tak zapojím mozek a uvědomím si že nežiju v ideálním světe a odnesu televizi na reklamaci. To se stane a rozhodně nemusím nikoho školit. Prodejce není idiot, aby prodával rozbité zboží. To asi fakt nechtěl. Rozhodně nepořádám dýchánky pozorování zrnící televize se stovkami přátel, abych pak hromadně vyškolil prodejce. Bohužel tohle je efekt siláka za monitorem.

Až prodáte tisíc televizí naprosto spojeným zákazníkům bez recenze a jednomu zrnící, který na Vás pošle stádo kamarádů s recenzemi, tak pochopíte co píšete za nesmysly.
12.03.2016 22:57
59
Souhlasím jak zde bylo řečeno, živnostník se brání správně, je to likvidace firmy a pokud jde o malou firmu a počita každou korunu a dkyž jste vy pak napsali třeba cca co ja vim.. 5-7 recenzi? tak to už pak lidi dokaže odradit a pak živnostnik ztratí penízky, nezaplatí diteti jídlo, rozvede se s manželkou a bď někoho zabioje aby ziskal penize, nebo okrade.. no a pak skončí ve vězení.. samozřejmě nedejbože.. Prostě vše se dá lidi vyřešit diplomatickou cestou, od toho sou reklamace a kdyžtak si tam zajedu a s panem si vyjasnim. vše je jenom o domluvě a věřim, že kdyby viděl problem tak vyjde v stříc. Ja alespoň vždy vyšel a že lidi reklamovali věci "třeba si koupili foťák, jeli na dovolenou, nafotili a par dní před oncem ho vrátili a blabla.. no samo fotky zapoměli smazat a vše bylo v pořádku" :-)
25.01.2020 08:31
60
Dobrý den,

Pokud by se tato záležitost dostala k soudu (zda jste popisoval situaci pravdivě) . Měl by jste velkou pravděpodobnost vybraný případ vyhrát. Zde už závisí jen to, jak moc dobrého budete mít právníka, aby Vám zajistil kvalitní výši odškodného.

Bude-li chtít vědět podrobnosti. Milé rád Vám předám kontakt na mého kolegu.

Pro zde zúčastněné:
Ona osobnostní práva jsou upravena v § 11 až 16 zákona č. 40/1966 Sb., Občanského zákoníku.

S pozdravem
Jirka