19.02.2016 13:42
1
Zdravím, pokud si zadáme článek na placle a autor po nás chce klíčová slova, stačí si najít dle našeho oboru - elektronické cigarety např. na keyword planer nebo v skliku nejvíce hledané slova a ty použít v článku?
19.02.2016 13:55
2
Mať najviac vyhľadávané slová prakticky nemusí nič znamenať. :-) Práve pri nich totiž býva najväčšia konkurencia a ak sa chcete dostať medzi TOP weby, tak na tom budete musieť poriadne zamakať. Pridať nejaký článok, dva, tri nestačí. Odporúčam sa zamerať skôr na menej konkurenčné "long tail výrazy", ktoré vám môžu pomôcť oveľa viac.
19.02.2016 14:05
3
i v článku na portále pro muže?
19.02.2016 14:15
4
Vravím zo skúsenosti na svojich projektoch pre nežnejšie pohlavie. Z časového a finančného hľadiska sa mi osvedčili (najmä v začiatkoch) menej konkurenčné výrazy.

Súvisí s tým aj oveľa viac cielený traffic z vyhľadávania. Na konkrétne označenie ako napr. “elektronická cigareta turbo 250” a pod. získate lepšie pozície oveľa skôr a lacnejšie ako na slovo "elektronická cigareta". Pri PPC kampaniach si navyše môžete potom dovoliť za kliknutia platiť aj vyššie sumy, pretože chcete takmer všetkých návštevníkov. Samozrejme nemôžete čakať, že sa bude návštevnosť pohybovať v stovkách, no desiatky veľmi cielenej návštevnosti môžu byť oveľa efektívnejšie. Neviem ako je to pri portáloch a magazínoch, ja tu možno trocha motám e-shopy s affiliate projektami, ale snáď som aspoň trocha pomohol. :-)
19.02.2016 14:22
5
Metaxa: zaměř odkazy ne na nejhledanější slovní spojení, ale na taková, které jsou pro tebe nejkonverznější a hlavně nejrelevantnější k daným vstupním stránkám
19.02.2016 15:41
6
tak právě nejkonverznější jsou např. ty elektronické cigarety, což přivádí na web nejvíce lidí a taky je z toho nejvíce objednávek
19.02.2016 19:58
7
Popravdě nevím, jakou konverzi mají el. cigarety. Ale tohle je častý omyl většiny lidí, protože si myslí, že když si přivedou na web nejvíce lidí na dané KW, tak mají nejlepší konverzní poměr. Přijde mi 1000 lidí a 25 z nich udělá objednávku - je to 2,5%. Když mi ale přijde např. na výraz "elektronická cigareta Joyetech e-Vic" 10 lidí a 1 objedná, tak je to 10%. Na tohle odchytáš ty, co přesně vědí, co hledají, což bývá ve finále levnější, než přivést na obecné KW jakoukoliv návštěvnost... Ale nenech se zmást, není to celý zase tak jednoduchý...
19.02.2016 21:13
8
jj koukám, že to jednoduchý není. Tak vůbec nevím, jaké zadání k článkům tam dát...
20.02.2016 10:14
9
Původně odeslal Metaxa
jj koukám, že to jednoduchý není. Tak vůbec nevím, jaké zadání k článkům tam dát...
A co tak kontaktovat podporu Placly? Vpravo dole je odkaz...
22.02.2016 11:48
10
Původně odeslal Michal Kubíček
A co tak kontaktovat podporu Placly? Vpravo dole je odkaz...
vyzkouším