logo
vote icon
Hlasování: Vyplatí se tomu věnovat čas?
Ano
68,75%
69% (11)
Ne
31,25%
31% (5)
17.02.2016 21:06
1
Ahoj. Člověk, který mi dlouhodobě radí s eshopem co a jak zlepšovat, mi tvrdí, že bych měl založit blog, že to dneska má velkou váhu. Ale pro mě by to byla spousta práce a hlavně času navíc tam sepisovat články, tak se chci zeptat, jak to máte, jestli se vyplatí si s tím dát tu práci, nebo ne. A jestli to ocení i vyhledávače, když se tam v článcích použijí klíčová slova, nebo to je bráno jen jako služba navíc zákazníkům, něco jako rozšířená poradna při nákupu. Masovou čtivost nepředpokládám, bylo by tam spíš čtení o tom jak co vybrat a podle čeho se rozhodovat při koupi.
Díky za odpovědí k tématu, hlavně bych ocenil zkušenosti před a po.
17.02.2016 21:46
2
pokud nemáte konkrétní plán jak blog využít, co by vám měl přinést, co na něm publikovat, co by měl přinést zákazníkům, a kde se vám vrátí náklady na něj, nemá smysl ho dělat.
17.02.2016 21:58
3
Záleží co prodáváte. Třeba o špercích se mi psalo dost špatně a blog jsem nechal umřít. Ale pokud prodáváte něco jiného může to být fajn, ale spíš asi u služeb http://blog.czech-us.cz/
17.02.2016 22:20
4
Nevím jak u eshopu, ale ke službě to přínos může mít. V podstatě když máte eshop a prodáváte s prominutím sušený kuřecí hovínka (což mimochodem je dobrý obchod, páč jsou dražší jak kuřecí stehna) tak dle mého tam asi nějak rozvinout blog o tomto nejde, lidi znají kuřecí hovínka a je jim jedno jestli to snesla ta nebo ta..... Když například prodáváte sportovní výživu, tam to určitě možné je. Novinky z oblasti sportu, jak který přípravek na co působí, například cviky s daným přípravkem a podobně. To samé prakticky všude, jde to využít i u pohřební služby kdekoliv. Jen ten blog prostě musí mít smysl a musí dát nějakou podstatní informaci pro toho uživatele, který je potencionálním zákazníkem.
18.02.2016 09:40
5
fanda77: blogy na e-shopech, se kterymi mam co do cineni ja, privadeji spoustu uzivatelu a vydelavaji velice slusne castky (tady je ovsem zapotrebi dodat, ze zalezi taky na tom, co presne kdo prodava - jestli je prumerna hodnota objednavky par stovek nebo par tisic). Ovsem jde o blogy aktualizovane kazdy den, na kterych jsou jiz stovky clanku. Pokud tam nahodis jeden prispevek za tyden, tak bych rekl, ze vysledek bude nesrovnatelny.

V clancich klicova slova samozrejme pouzivat muzes, ale ne vsechna jsou pro to vhodna (treba z duvodu velke obecnosti). Nedelal bych ale clanky, do kterych se kw cpou nasilne... proste kdyz se to zrovna hodi, tak kw pouziju, kdyz ne, tak ne.
18.02.2016 13:26
6
Jasně, díky. Já bych to nepsal primárně pro to, abych tam stokrát zopakowal kw, ale samozřejmě bych je tam občas použil a chtěl jsem vědět, jestli to ocení i vyhledávače. Blog by nepřnášel žádné světové novinky a trendy, ale fungoval by spíše jako taková poradna pro laiky a středně pokročilé před nákupem. Byli by tam popsány třeba materiály u jednotlivého zboží, jaký je mezi nimi rozdíl, proč se vyplatí si připlatit např. za kevlar místo polykarbonátu, jak co vybírat a podle čeho atd. A k tomu praktické rady, jak to správně používat a starat se o to, prostředky na údržbu, třeba i s odkazy do eshopu a tak. Články bych nepřidával tak často, aby tam lidi chodili několikrát týdně číst novinky, ale nebyl bych jen eshop se zbožím, ale i s podporou a články, které se lidem pomůžou lépe zorientovat. A občas nějaká soutěž.