Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Tykanie v eshopu, cieľová skupina: ženy

Michal
verified
rating uzivatele
(32 hodnocení)
5. 1. 2016 11:59:17
Editováno 15. 11. 2023 08:17:09 uživatelem Michal
5. 1. 2016 11:59:17
https://webtrh.cz/diskuse/tykanie-v-eshopu-cielova-skupina-zeny/#reply1163100
Radek
verified
rating uzivatele
(46 hodnocení)
5. 1. 2016 12:07:27
zkus základ a ověříš si reakce:
"Dobrý den Zuzano, děkujeme za váš zájem..."
Takových oslovení a nabídek se jménem dostávám do e-mailu dost, ještě jsem nebyl pohoršen-:)
Ale je to věc názoru. 100 lidí - 100 různých reakcí.
Každopádně bych to nevolil jako první oslovení v objednávce, spíš pro další komunikaci, ale ne automaticky rozesílanou.
5. 1. 2016 12:07:27
https://webtrh.cz/diskuse/tykanie-v-eshopu-cielova-skupina-zeny/#reply1163099
Kovboj
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
5. 1. 2016 13:15:47
Tykal bych jedině pokud by to byl eshop zaměřený na 'puberťáky' a já chtěl působil dojmem že jsem stejná věková kategorie.
U cílovky 'starší ženy', zvlášť pokud bych vystupoval jako muž - jednoznačně vykat, jinak by to část zákazníků pravděpodobně brala jako značně neuctivé chování.
5. 1. 2016 13:15:47
https://webtrh.cz/diskuse/tykanie-v-eshopu-cielova-skupina-zeny/#reply1163098
Roni
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
5. 1. 2016 13:19:01
Tykání na e-shopu podle mne prostě není slušné. Ale většina lidí nemá problém s vykáním se jménem, myslím, že se to tu ze západních zemí již dost zabydlelo a především v rámci ženské populace je to dost rozšířené. Takže za mne "Dobrý den paní Zuzano, děkujeme za Váš zájem" ANO, "Dobrý den Zuzano, děkujeme za Tvůj zájem" NE.
5. 1. 2016 13:19:01
https://webtrh.cz/diskuse/tykanie-v-eshopu-cielova-skupina-zeny/#reply1163097
Gejzir
verified
rating uzivatele
5. 1. 2016 13:34:59
v mém katalogu stránek všechny skripty návštěvníkovi tykají, taky jsem měl eshop pro ženy, ale tam jsem si to nedovolil i když jsem o tom uvažoval
5. 1. 2016 13:34:59
https://webtrh.cz/diskuse/tykanie-v-eshopu-cielova-skupina-zeny/#reply1163096
Michal
verified
rating uzivatele
(32 hodnocení)
5. 1. 2016 13:46:31
Editováno 15. 11. 2023 08:17:12 uživatelem Michal
5. 1. 2016 13:46:31
https://webtrh.cz/diskuse/tykanie-v-eshopu-cielova-skupina-zeny/#reply1163095
Radek
verified
rating uzivatele
(46 hodnocení)
5. 1. 2016 15:11:43
Neuctivé v prvním kontaktu - ANO
Další kontakty bych zvážil..
Pokud dělá šperky žena, viděl bych její zapojení spíš jako rady odborníka na diskuzní forum: jaký je dnes trend u šperku, barevná škála.....prostě komunikace o novinkách, nenápadné postrčení k určitému šperku..
Pak by se tykání/vykání hodilo, včetně budování zpětné vazby, ale nevím, jak se ujme na e-shopu.
Vše jde zkusit, rozhodně si myslím, že cílovka +- 45 by takovou informaci uvítala.
A já taky. Když mám dceři něco koupit, vždy dostanu odpověď : radši mě dej peníze, koupím si sama-:)
Napsal Tociman;1253332
Ďakujem za vaše názory. Kombinácia vykania s menom je dobrý kompromis, ale možný iba vtedy, keď to meno poznám (neskôr v nákupnom procese, konkrétne po checkoute, tvorbu užívateľských účtov som zatiaľ vynechal, je to podľa mňa otrava). Eshop ako taký ale meno zvyčajne nepozná.
Takže tykanie za týchto okolností považujete za neúctivé? Čo keby to bola komunikácia ženy k žene? (šperky robí moja manželka, dalo by sa to využiť) Ako píšete, problém je, že nákup môže urobiť 20-ročná žena, ale tiež 50-ročná... Cieľovka je širšia...
5. 1. 2016 15:11:43
https://webtrh.cz/diskuse/tykanie-v-eshopu-cielova-skupina-zeny/#reply1163094
Kovboj
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
5. 1. 2016 15:16:33
Napsal Tociman;1253332
Čo keby to bola komunikácia ženy k žene? (šperky robí moja manželka, dalo by sa to využiť) Ako píšete, problém je, že nákup môže urobiť 20-ročná žena, ale tiež 50-ročná... Cieľovka je širšia...
Párkrát jsem nakupoval na Fleru - tedy nákup mimo běžnou prodejnu kdy člověk od kterého něco nakupuji je přímo výrobce. Nikdo mi netykal a kdyby ano, přišlo by mi to dost divné a nedůvěryhodné. Měl bych pocit že místo šikovného seriozního výrobce je na druhé straně nějaký 'mladý zobák' a byl bych odhledně všeho daleko méně důvěřivý. Asi bych třeba nebyl ochoten zaplatit dopředu.
5. 1. 2016 15:16:33
https://webtrh.cz/diskuse/tykanie-v-eshopu-cielova-skupina-zeny/#reply1163093
Roni
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
5. 1. 2016 15:20:26
Napsal Tociman;1253332
Takže tykanie za týchto okolností považujete za neúctivé? Čo keby to bola komunikácia ženy k žene? (šperky robí moja manželka, dalo by sa to využiť) Ako píšete, problém je, že nákup môže urobiť 20-ročná žena, ale tiež 50-ročná... Cieľovka je širšia...
Za mne tykání opravdu ne (na fóru klidně, ale e-shop je něco jiného). Zákazník musí vidět, že si ho vážíš, chce mít pocit, že je pro vás důležitý. Tykání může i urazit. Komornější pocit můžete vyvolat i jinak...
5. 1. 2016 15:20:26
https://webtrh.cz/diskuse/tykanie-v-eshopu-cielova-skupina-zeny/#reply1163092
Kovboj
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
5. 1. 2016 15:27:24
Napsal Radekovic;1253370
Neuctivé v prvním kontaktu - ANO
Další kontakty bych zvážil..
Pokud dělá šperky žena, viděl bych její zapojení spíš jako rady odborníka na diskuzní forum: jaký je dnes trend u šperku, barevná škála.....prostě komunikace o novinkách, nenápadné postrčení k určitému šperku..
Osobně i kdybych měl na stránkách eshopu 'neformální' fórum nebo blog kde by si všichni normálně tykali, tak bych v případě objednávky při komunikaci stejně použil vykání (pokud by zákazník sám nenavrhnul jinak).
5. 1. 2016 15:27:24
https://webtrh.cz/diskuse/tykanie-v-eshopu-cielova-skupina-zeny/#reply1163091
Nejsem si jist, jestli jsem pochopil otazku spravne ...
Ale, vsichni tu reagujete na tykani vicemene v emailove komunikaci, ale dle me se tazatel pta na texty eshopu.
V te druhe casti by mi totiz tykani vubec nevadilo, a je to celkem caste ... "Vyuzij nabidku!" , "Vitame Te tady!", "Objednej si", "Podivej se" .... samozrejmosti ale je, ze jakmile clovek dokonci objednavku prijde email "Dobry den, ....." a nebo jak tu nekdo zminil "Dobry den Zuzano, ... " kde nasleduje samozrejme vykani.
To same i v Marketingu ... Trebas FB .. proc tam nepouzit tykani v hlavnim prispevku ? V komentarich, kdy se pak reaguje na jednotlive tazatele jiz samozrejme vykani.
5. 1. 2016 15:40:06
https://webtrh.cz/diskuse/tykanie-v-eshopu-cielova-skupina-zeny/#reply1163090
Michal
verified
rating uzivatele
(32 hodnocení)
5. 1. 2016 16:13:32
Editováno 15. 11. 2023 08:17:15 uživatelem Michal
5. 1. 2016 16:13:32
https://webtrh.cz/diskuse/tykanie-v-eshopu-cielova-skupina-zeny/#reply1163089
HonzaD
verified
rating uzivatele
6. 1. 2016 06:42:47
Zajímavé téma. Já osobně jsem jednoznačně za vykání (a to nejen u žen). Co se týká použití křestního jména a vykání, no nejsem toho moc zastáncem. Na mně to působí tak nějak neupřímně, podbízívě, jako jednání někoho kdo chce vystupovat jako můj kamarád ale kamarádem není. Zajímavé jsou také v tomto rozdíly mezi zeměmi, např. v Polsku je v e-shopech tykání běžné, vykání je spíše výjimkou, ale na mě jako na Čecha to působí fakt divně.
6. 1. 2016 06:42:47
https://webtrh.cz/diskuse/tykanie-v-eshopu-cielova-skupina-zeny/#reply1163088
Kovboj
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
6. 1. 2016 09:01:47
Napsal HonzaD;1253582
Co se týká použití křestního jména a vykání, no nejsem toho moc zastáncem. Na mně to působí tak nějak neupřímně, podbízívě, jako jednání někoho kdo chce vystupovat jako můj kamarád ale kamarádem není.
Už jsem si myslel že jsem sám komu se takové oslovování také moc nelíbí ;-)
6. 1. 2016 09:01:47
https://webtrh.cz/diskuse/tykanie-v-eshopu-cielova-skupina-zeny/#reply1163087
tola
verified
rating uzivatele
6. 1. 2016 15:40:01
Podle mě tu řešítě něco co v celkovém objednacím procesu dělá asi tak 1% výsledku a jediný kdo v tom bude hledat chybu, je ten co by jí našel stejně, ale vymyslel by si jiný problém.
V emailech tykáme a stránkách taky a nikdo si neztežoval, popravdě to je každýmu jedno. Já si nevybavuju jediné potvrzení objednávky abych si k tomu vybavil jak mě oslovili a to proto, že to je pro objednání zboží naprosto nepodstatný. Podstatný je kdy jsem to objednal, kdy mě to přišlo a zda to fungovalo. To je jediný co nakupujícího zajímá po tom co dokončí objednávku a jestli jste mu v emailu napsali Dobrý den, Pepo, nebo Ahoj, Pepo je uplně vedlejší.
Představa, že někdo nakoupí, druhý den mu to dojde a on příště pujde nakoupit jinám jen proto, že si přeci nenechá tykat, jaká drzost je více méně dost úsměvná jako důvod k nespokojenosti.
6. 1. 2016 15:40:01
https://webtrh.cz/diskuse/tykanie-v-eshopu-cielova-skupina-zeny/#reply1163086
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit