Prodej eshopu s dámskou módou - Tochcesfashion.cz včetně skladových zásob v hodnotě 450.000 Kč
Zobrazují se odpovědi 1 až 5 z 5

Kritika nového katalógu s bytovými doplnkami

  1. Dobrý deň priatelia. Práve pomaly rozbieham katalóg v štýle "pinterest" s bytovými doplnkami - www.stylovky.sk Pointa je v tom, že zákazník nefiltruje medzi kategóriami, ale iba skrolluje postupne dole a ak ho niečo zaujme, jednoducho si to kúpi. Momentálne máme okolo 70 produktov, ale každý deň sa snažíme pridať aspoň 5. chceli by sme sa dostať ku číslu 1000 produktov. Uvítam každú pripomienku, návrh, kritiku, pochvalu... :) Ďakujem!

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Upřímně řečeno, myslím si, že to spoustu zákazníků odradí. Mluvím alespoň za sebe. Umíte si představit, že rolujete v 1 000 položkách? Když tohle dělá Alza na ty jejich super slevy, tak mám akorát nervy.

    Alespoň bych jednotlivé položky srovnal, aby byla skutečně jedna vedle druhé.

  4. +1

    Citace Původně odeslal xh5 Zobrazit příspěvek
    Upřímně řečeno, myslím si, že to spoustu zákazníků odradí. Mluvím alespoň za sebe. Umíte si představit, že rolujete v 1 000 položkách? Když tohle dělá Alza na ty jejich super slevy, tak mám akorát nervy.

    Alespoň bych jednotlivé položky srovnal, aby byla skutečně jedna vedle druhé.

  5. Ja by som po kliknutí na KÚPIŤ otvoril produkt na novej karte. Aby na pôvodnej stránke mohol pokračovať ďalej, nemusel sa vracať cez tlačidlo späť v prehliadači. Ale toto je už len vec názoru, mne sa to páči na novej karte, iným v tej istej.
    Pokiaľ vlastníte aj eshop na ktorý presmeruvávate, tak je to v poriadku, no ak máte len nejakú spoluprácu, tak si tým znižujete čas zotrvania návštevníka na svojej stránke, lebo keď ma presmeruje na iný eshop, tak už prehliadam v ňom. Ale toto opäť netvrdí expert na správanie sa zákazníkov, je to len také mnou predpokladané správanie, ktoré by som i ja vykonával ako zákazník.

    Pokiaľ to pôjde, tak by som pouvažoval i nad pridaním filtrov, ktorými by si návštevník viac špecifikoval čo ho zaujíma.

  6. Vesměs souhlasím s příspěvky nade mnou.
    Klikla jsem na dva produkty - jeden měl jinou cenu u Vás a jinou na eshopu a druhý byl u Vás dostupný a na eshopu prodaný. Tak nevím, jestli toto máte nějak ošetřeno....

Hostujeme u Server powered by TELE3