Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Jaké Facebook tlačítko k náhledu produktu v e-shopu?

Jan Bálek
verified
rating uzivatele
(111 hodnocení)
13. 9. 2015 10:48:27
Ahoj,
jaké je nejvhodnější a nejefektivnější tlačítko k náhledu produktu v e-shopu:
To se mi líbí
Sdílet
Doporučit
A co vlastně které dělá na profilu návštěvníka který kliknul? Nepoužívám Facebook.
Děkuji.
Cass
13. 9. 2015 10:48:27
https://webtrh.cz/diskuse/jake-facebook-tlacitko-k-nahledu-produktu-v-e-shopu/#reply1139844
Martin Bárta
verified
rating uzivatele
(28 hodnocení)
13. 9. 2015 11:04:43
Napsal casshern;1225132
Ahoj,
jaké je nejvhodnější a nejefektivnější tlačítko k náhledu produktu v e-shopu:
To se mi líbí
Sdílet
Doporučit
A co vlastně které dělá na profilu návštěvníka který kliknul? Nepoužívám Facebook.
Děkuji.
Cass
Doporučuji samostatnou ikonku facebook. Lidé vědí k čemu to slouží a nemají s tím problém. Navíc pokud nepoužiješ API facebooku které načítá hromadu velkých javascriptů budeš mít i rychlejší web (což se cení).
13. 9. 2015 11:04:43
https://webtrh.cz/diskuse/jake-facebook-tlacitko-k-nahledu-produktu-v-e-shopu/#reply1139843
Jakub Hamala
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
13. 9. 2015 11:44:26
Ani jedno. Bohatě stačí ikonka FB do patičky webu. Uživatele můžeš poprosit o "Like" pro tvůj obchod po odeslání objednávky, ale během nákupního procesu ho nevyrušuj zbytečnostma, které stejně nepoužije.
13. 9. 2015 11:44:26
https://webtrh.cz/diskuse/jake-facebook-tlacitko-k-nahledu-produktu-v-e-shopu/#reply1139842
Jan Bálek
verified
rating uzivatele
(111 hodnocení)
13. 9. 2015 11:47:40
bartama: opravdu se trochu zpomaluje načtení produktu
Jakub Hamala: To máme, ale myslel jsem že to u produktu bude fungovat jako takové hodnocení s přidanou hodnotou toho sdílení u přítel klikajícího
13. 9. 2015 11:47:40
https://webtrh.cz/diskuse/jake-facebook-tlacitko-k-nahledu-produktu-v-e-shopu/#reply1139841
Jakub Hamala
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
13. 9. 2015 11:50:24
Nebude. Jak jsem psal (příspěvek jsem editoval, takže si pravděpodobně druhou část neviděl), člověk, který uskuteční objednávku je ochoten (ideálně výměnou za slib akcí nebo slev) lajknout FB stránku e-shopu.
13. 9. 2015 11:50:24
https://webtrh.cz/diskuse/jake-facebook-tlacitko-k-nahledu-produktu-v-e-shopu/#reply1139840
Petr Široký
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
22. 9. 2015 19:26:54
Záleží na zboží a chování cílovky. Například maminky jsou vcelku ochotné sdílet dětské hračky či potřeby, tedy nejde absolutně říct kdy to má smysl a kdy nemá. Určitě nebudu jako Jakub tvrdit, že to nikdy nemá smysl, protože už jsem to zažil na reálných datech, protože se prostě nedá obecně říct, zda to bude mít, nebo nebude mít prospěch. Asi jsem ti to rozhodování nezjednodušil, co? :)
22. 9. 2015 19:26:54
https://webtrh.cz/diskuse/jake-facebook-tlacitko-k-nahledu-produktu-v-e-shopu/#reply1139839
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit