Prodej projektu Duchod.cz - cena 550 tis Kč. Dále MojeFinance.cz, DuchodovaReforma.cz
Stránka 2 z 2 PrvníPrvní 12
Zobrazují se odpovědi 31 až 43 z 43

Sklik a nová konverzní podmínka pro partnery

  1. Citace Původně odeslal pixels Zobrazit příspěvek
    Tak u kampaně vypnu celou obsahovou síť a dál to neřeším...
    A když jste v tom, zakážete i ty internety? Remarketing běží v obsahové síti, takže vypnout ji není ekonomicky validní řešení.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Pro představu web kterého se to týká je na první straně vybraných webů samotným sklikem.
    Je to sice už starší záležitost, ale nějakou vypovídající hodnotu to má:
    http://sklik.cz.sweb.cz/napoveda/obsahova_sit_sklik.pdf

  4. Citace Původně odeslal Jiří Šubr Zobrazit příspěvek
    Místo aby začal Seznam kontrolovat jednotlivé weby a schvalovat jestli je to ok nebo už ne (pamatujte, že nemá přístup do Google Analytics jako tomu má Adsense), tak začíná weby posuzovat podle % konverzí, což je vcelku spolehlivý ukazatel..
    spolehlivy ukazatel ceho? Co ty tisice inzrentu co nemaji eshop a nemaji ani jakkoli nastavene konverze a resi si vyhodnoceni sami uplne jinak? Jak Seznam muze vedet, zda se mi to vyplaci nebo ne. Procentem konverzi? Co kdyz mi k efektivite staci konverzni pomer 0,1% a jinemu nestaci ani 20 %? Co kdyz ma inzerent tak blbou nabidku, ze proste neovlivnim to, ze u nej nikdo nekoupi? Ja zobrazim jen to, co on mi doda.

    Proste tento krok tak jak je vysvetlen v tom emailu je proste pro mne dost divny. A to hovorim z pozice ciste inzerenta a nemam jediny web jako partner skliku nebo adsense.

  5. Radek O.: Jenže tohle nemůžete řešit na úrovni výkonnostního byznysu jako takového, protože i když budete některým eshopům přinášet traffic, tak nebudou schopni ho kvalitně zhodnotit z mnoha různých důvodů, které neovlivníte. Pokud má webová stránka partnera obrovský traffic a vysoké zisky, ale plynou z toho nulové nebo blížící se 0 konverze (tam kde to inzerenti měří), tak něco není v pořádku a minimálně to stojí za manuální prošetření ze strany Skliku.

    Jakákoliv systémová změna má i negativní důsledek, a to třeba ten, že jako inzerent chcete kupovat levný traffic ze sračkoidních webů i když z toho nemáte evidované konverze, ale z mnoha různých důvodů se vám to vyplácí a Sklik tohoto inzerenta vyhodí ze systému.

    Z mého pohledu tento krok povede ke zkvalitnění obsahové inzerce v Skliku, pokud to bude fungovat tak jak předpokládám. Adsense tohle dělat nemusí, protože má kontroly při vstupu do systému a na dalších mnoha úrovních, takže vám nekvalitní web neprojde čistkou, a nebo ano, ale do pár měsíců stejně dostanete banána.

  6. Ja si myslim, ze by to meli nechat na inzerentovi, zda takovy web chce nebo nechce. Muzu mit magazin a pak mi jde o uplne jine veci, nez konverze a maximalni traffic naopak ocenim. Proste se mi nelibi, ze vyradi malo konverzni weby, jen proto, ze maji male procento konverzi. Protoze sklik nemuze ani trochu tusit, co to je spravny konverzni pomer daneho eshopu.
    Samozrejme, pokud inzeruji eshopy a bude z tohoto zdroje dlouhodoba nula, tak je asi neco spatne. Ale na druhou stranu bych spise udelal na strane administrace inzerenta nejake "tlacitko" ktere by treba zpusobilo to, ze pri deaktivaci se nebude ma inzerce zobrazovat na nizko konvertujicich webech, ale kdyz budu chtit, tak si to sam na sve riziko spustim. To by bylo dle meho dobre reseni, kdyz ase nejaka instituce v duchu "kdyby to zachranilo jediny zivot" nerozhodovala za druhe.

  7. Citace Původně odeslal beraniste Zobrazit příspěvek
    Když porovnávám jako inzerent co bývalo a co je, tak je to nebe a dudy. Kdysi jsem upřednostňoval Sklik proto, že narozdíl od Googlu umožňoval inzerovat i na obecná slova, a to levně, a u Googlu jsem si neškrtl.

    Teď to je přesně naopak. Já bych Vám kluci na Vašich stránkách rád zainzeroval, ale aby se to vyplatilo, muselo by se to točit za desítky haléřů, jenže Sklik mi ty reklamy stopne jako neefektivní, s malým CTR a kdo ví co ještě. Místo toho, aby z toho všechny tři strany alespoň něco měli, oni to raději stopnou a nemá z toho nikdo nic. Google tohle nedělá, ale v Seznamu vymýšlí nějaké chujoviny. Třeba jim to jednou dojde, že jejich doporučení na zvýšení ceny za proklik z 20h. na 20Kč prostě nedáme, a zase to pustí, jako to pouští Google.

    Já být Seznamem, tak dělám to samé. Prostě zkusím z inzerentů vytáhnout víc peněz tím, že je stále nutím sypat víc a víc za proklik. Když se inzerent nedá, tak mu stopnu inzerát a napíši mu, ať zvýší CPC, nebo mu ho nezobrazím. Narozdíl od Googlu, mu ho fakt nezobrazí, ani když inzerent nepoleví. Google je chytřejší, když nepolevíte, tak si řekně, dobrá, lepší něco než nic, inzeráty začne zobrazovat a po čase to zkusí znovu. Navíc když se pár hejlů chytne, tak místo toho, aby dva inzerenti platili dvceťák za klik, což by tak prostě bylo, při malém počtu inzerujících, oni nás tak donutí k cenové válce aniž by existovala konkurence. No a Vám, když nesplníte podmínky zase nic nevyplatí ... takhle se sbírají peníze :-)
    Tohle je rozumné vyjádření, aspoň, ikdyž máte taky eshop. Eshopisti, si tady zase stěžujou na minimální konverze, stejně za to platíte pár kč, co by jste chtěli, aby ty weby generovaly konverzi na každý druhý klik. Tak to nefunguje. Seznam.cz mě irituje poměrně dlouho ten systém je vybíravý sto krát víc než Adsense, za tím není nic špatného, ale má nároky, takové, že zachvíli bude mít prázdný index, copak majitel webu může zato, že nikdo nic nenakoupil z návštěvníků.

    Větší vinu za to klidně může nést seznam, že tolik necílil, aby ke konverzi došlo, kdyby bylo více reklamních systému, tak bych to obrátil a řekl seznamu, že v rámci zkvalitňování mých služeb na webu špatně cílí, takže do 3 dnů ho vypnu. Tak to udělá většina webů v ČR a může si vydělávat sám na svých webech novinky.cz apd.

    Sklik je dobrý systém, ale jejich pravidla momentálně odpovídají tak, že by měli partnerům vyplácet min. 20 kč za CPC.

    Podmínka např: které nejsou smysluplné pro uživatele, obsahující nadměrné množství klíčových slov, odkazů či jiných prvků stránky.

    Jak můžou vědět, co je smysluplné pro uživatelé?

  8. Přijde mi to celé jako logický krok k ochraně inzerenta. Neřeším teď tu otázku, podle jakého algoritmu hodí web do šuplíčku "nekonvertujících webů" (protože to nevim), ale předpokládám, že se jedná o opravdu statisticky velmi významný rozdíl v konverznosti od ostatních webů a tyhle vyřazené weby jsou hluboko pod mediánem konverznosti v daném segmentu.

    Mimochodem, když tu padá pořád to srovnání s Googlem, Google má ale podobné opatření také, už roky. Říká tomu smart pricing a technicky to znamená, že uměle snižuje nabídku ceny inzerenta v případě, že web nedoručuje takové obchodní výsledky, jako je běžné u ostatních webů v segmentu. Čili tentýž princip, s tím rozdílem, že web nevyřadí ze sítě, ale výrazněji sníží cenu inzerentovi - tedy jednak sníží výdělek partnera, druhak ho potenciálně ze sítě pro malé výdělky přiměje odejít.

    No a 20 Kč za klik není úplně běžná cena reklamy v obsahové síti Skliku. To bych spíš viděla na nějaký problém s relevancí cílení. Pro srovnání mi přijde normální nakupovat jednotky tisíc kliků kolem 2 Kč.

  9. No jo Petro, ale to opatření Googlu má smysl. Pokud má někdo zábavný web, kam chodí děcka, co nikdy nic nenakoupí, musí počítat s nižší cenou za proklik. Na druhou stranu jsou weby (třeba moje), které by rádi levnou reklamu nakupovaly a o konverze jim nejde. Je to výhodné pro majitele těch webů, Google, i toho, kdo potřebuje např. jen čtenáře.

    Opatření Skliku mi přijde dost zcestné a hlavně netuším, jak to chtějí určovat.

  10. Seznam začíná mít dost nekapitalistické praktiky. Omezování čehokoliv se mi nezdá, nechápu proč to nenechá na nabídce a poptávce, na volném trhu, ať se s tím každý popere, jak umí. Omezili minimální cenu prokliku na zbozi.cz, omezili min. cenu za inzerci v kategorii na den ve firmách, teď omezují v podobném duchu Sklik. Také provedli spoustu jiných úprav, které hází pod klacky menším eshopům. Mě sice už za malý eshop nepovažují, ale i tak mi jejich úpravy nic kromě vyšších nákladů nepřináší, a nelíbí se mi. Nelíbilo se mi ani to, když před rokem zrušili na zbozi.cz inzerci z Skliku.

    PS: líbí se mi mapy.cz

  11. Tak abych to uzavřel, psal jsem na sklik, že web který dostal stopku byl donedávna prezentován jako na jejich sblogu jako kvalitní, ale přesto přišla odpověď že za poslední 3 měsíce je web vyhodnocen jako nekonverzní, takže mám smůlu...
    Prostě nějaký automatický algoritmus a hotovo.
    Hledal jsem náhradu, ale nic jiného než adsense prostě není (chvilku jsem měl etarget, ale to jsou hrůzné reklamy jen hubnutí, výživa, poker....). Takže jsem musel řešit dph.
    Nicméně odměnou za za tu krátkou dobu co mám adsense nasazeno je o cca 50% vyšší výdělek oproti Skliku. Pokud se to bude takto držet dlouhodobě, tak nakonec všechno zlé je pro něco dobré :-)

  12. Rád bych se zeptal ostatních co dostali kopanec z skliku, jestli nemají pozvolný propad trafficu ze seznamu ?

  13. Zdravím. Rád bych se zeptal, zda nevíte, jestli je možné takto vyřazené weby po případné optimalizaci opět do Sklik partner přihlásit nebo zda jsou již na časově neomezeném "blacklistu". Díky za odpověď.

  14. doprosovat se jich nehodlam. nicmene pokud web zoptimalizujes, urcite lze pozadat o nove posouzeni. u webu, ktere mi kdysi blokli na zaklade jinych nez tech novych pravidel, to slo. a nektere se mi tam i vratili. aktualne mi seznam uz vyradil asi 5 webu dle konverznich pravidel. uz s nimi nediskutuju. hlavne, ze chodi echo par dni predem. doted jsem to zjistil nahodne, ze nejely reklamy. do skliku fakt denne nelezu, appku nemaji a responzivni novy web taky moc neni...

Stránka 2 z 2 PrvníPrvní 12
Hostujeme u Server powered by TELE3