Prodej projektu Duchod.cz - cena 550 tis Kč. Dále MojeFinance.cz, DuchodovaReforma.cz
Zobrazují se odpovědi 1 až 4 z 4

Jak v eshopu přehledně zorganizovat spoustu častých otázek pro spoustu produktů?

  1. Zdravím, již dlouhou řadu let prodáváme specializované elektro zařízení pro koncové zákazníky. Za tuto dobu jsme vychytali tzv FAQ a chtěli bychom co nejvíce usnadit obsluhu a užívání produktů co prodáváme.

    Jde o to, že naše produkty by se daly rozčlenit do cca 5 kategorií a vnich nabídnout dané FAQ.

    Řešíme teď ovšem otázku, máme-li aktuálně cca 500 FAQ do různých kategoríí jak to vyřešit má otázka je:

    - jak členit FAQ, aby byly snadno dohledatelné ( i když je budeme kategorizovat bude tam více jak 50-100 FAQ do kategorie)
    - jaký systém pro správu FAQ zvolit? Nějaký open source, či si nechat udělat vlastní?
    - provazovat FAQ s e-shop produkty?

    Mám obavy, aby naše snaha zlepšit se pomocí FAQ nezahltila zakázkníka a ještě jej více nezmátla. Co navrhujete ? Máte s tím někdo zkušenosti?

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
    RadekCZ poptává: Oprava designu webové aplikace
    Vindobona poptává: Designy na trička
    Karlarejsek poptává: Freelance Designer - Typography
  3. Osobne si myslím že by to čítalo a hľadalo strašne malo ľudí , ľudia sú proste lenivý a budú klásť otázky na kanáloch kde budete musieť reagovať individuálne. Pokiaľ ale ide o sortiment určený pre odborníkov a podobne tam by to asi zmysel malo.

    Nie je to zrejme presne to čo hľadáte ale mne sa veľmi páči ako to funguje na fóre Nette ak chcete založiť novú tému alebo položiť otázku a vypisujete názov príspevku , je tam našeptávač ktorý vám postupne ukazuje staršie príspevky kde sa podobný alebo rovnaký problém už riešil a mňa osobne tento systém už veľa krát zachránil od zakladania tém a zbytočných blbých dotazov :-).

  4. Využíjte některý z dostupných systémů na "zákaznické centrum", hledejte tzv. Knowledge base, nabízí například freshdesk.com ale i mnoho jiných

  5. Pokud je to ještě aktuální (nebo i pro ostatní se stejným problémem :)), je možné využít aplikaci Beyond, která vám u FAQ pomůže. Jedná se mimo jiné o robustní knowledge base systém, který si jednoduše nasadíte na web. Tento systém nabízí i vysouvací panely, které můžete využít i jako nápovědu v místě konkrétního problému. Uživatel si panel zobrazí přes kliknutí na odkaz v textu a po přečtení jej během okamžiku zavře. Text zůstane "uklizený" v těchto vysouvacích panelech a zákazník nebude zbytečně zahlcen velkým množstvím textu. V případě zájmu se podívejte na web https://www.getbeyond.io/cs/ a zde si na hlavní stránce můžete stáhnout i případovou studii, jak tyto vysouvací panely pomohly jednomu z klientů - Collabim. Případně můžete aplikaci rovnou vyzkoušet, je na měsíc zdarma :)

    Mějte se

Hostujeme u Server powered by TELE3