Chcete si koupit Webtrh?
Zobrazují se odpovědi 1 až 5 z 5

Kririka - Redesign webu Nicereply.com

  1. Ahojte, spustili sme redesignovanu homepage pre www.nicereply.com

    zaujimal by ma vas nazor na graficky design, kod a subjektivny pocit z webu, ci ste pochopili o co ide a ci sa vam zda web celkovo prehladny a dobre pouzitelny :)

    Dakujem za nazory ! :)

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
    PetrKitwell poptává: Práce v IT – vhodné pro absolventy a samouky
    Leonys poptává: Grafická úprava eshop-rychle
    Petr Hodan poptává: Logo pro fotografa
  3. Ten úvod z mého pohledu není úplně dobrý. Je to dost sterilní. Z grafického hlediska nechápu umístění menu - není ani nalevo, ani uprostřed stránky, prostě tam jen nějak lítá. Dále pak hlavní titulek "All-in-one..." včetně tlačítka bych umístil nastřed té modré plochy. Také bych se trochu zamyslel nad koncepcí – já si přece nechci kupovat nástroj XY. Já chci výhody, které z jeho užívání vyplívají – tzn. chceš-li prodat troubu, nemá smysl hlásat "prodám troubu", ale raději "upeč si nejlepší chleba na světa, přesně tak jak ho chceš ty" (z toho vyplívá má potřeba koupit troubu).
    Design blogu je odlišný od zbytku stránky a to je dost matoucí, člověk se lekne, že se dostal úplně mimo...
    Jinak stránka je svěží a všechno běhá hladce, takže celkově dobré.

  4. Dost dlouho jsem tápal, co to vlastně umí, asi bych použil spíš slovo FEEDBACK, protože když jsem četl satisfaction, představil jsem si firmu, která za klienta vymáhá odškodný.

  5. Northon: diky za pripomienky, stym menu mas pravdu, vobec som si to neuvedomil ze to tam vizualne lieta...
    Co sa tyka toho ako je formulovany text na webe, Tak dost vela sme to prerabali a nakonec to ostalo takto , teda ze je to viac smerovane na featury appky ako na samotny vysledok toho co stym mozes dosiahnut. Kazdopadne netvrdim ze to mame teraz dobre :/
    a blog je pozostatok predchadzajuceho webu, ten este nebol cas refreshnut :(

    Vodicka: diky za feedback :D
    - tu hned mozes vidiet ze aj slovo feedback mozu rozny ludia chapat inak, a nicereply ako celok by ti nemal poskytovat iba nejaky slovny/ciselny feedback ale aj celkovy pohlad na tvoj zakaznicky support, preto tam je customer satisfaction a nie len feedback ;)

    dakujem vam obom za komentare ! :)

  6. Já sem ani nepochopil, že to je zákaznický support, tak proto jsem to napsal.

Hostujeme u Server powered by TELE3