Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Rada ohledně reklamace

Tomáš Flegl
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
4. 6. 2015 22:39:59
Ahoj všem. Prosím Vás o radu jak by jste postupovali v tomto případě. Já už jsem z těch lidí nešťastnej.
Zákazník nám poslal na reklamaci zboží. Jedná se o klasické přední světla na auto. Uvedl, že ve světlech často praskají žárovky. Světla zakoupil 15.6.2013, tedy nyní končí 2 letá záruka. Takže je 2 roky používal na autě a nyní týden před koncem nám je pošle s tímto textem. Světla jsem osadil žárovkama a nechal svítit asi 10 hodin v kuse na obchodě. Vše bez problému.
Tento text napsal na kus papíru a přidal fakturu. Bohužel neuvedl ani svůj email a tel.kontakt, takže máme od něj pouze adresu z které to přišlo a nemáme možnost mu zavolat a dotázat se na vše. Navíc nám tvrdí, že nám několikrát poslal email a prý nereagujeme. Žádný email jsme nikdy nedostali ani nám nikdo takový nikdy nevolal. Emaily řešíme neustále, stejně jako jsem na tel. neustále.
Navíc nám hned na konci textu vyhrožuje, že pokud mu je nevyměníme nahlásí vše na ČOI.
Ještě se zeptám, jak se řeší to, že v roce 2013 byl provozovatel eshopu někdo jiný, kdo dnes již nepodniká, já shop převzal v roce 2014, tudíž je ani nekoupil od nás, ale od původního majitele.
Děkuji za radu
4. 6. 2015 22:39:59
https://webtrh.cz/diskuse/rada-ohledne-reklamace/#reply1117762
psmodel
verified
rating uzivatele
4. 6. 2015 23:16:21
zamítnout, na doručenku poslat zpět (na tvé náklady).
4. 6. 2015 23:16:21
https://webtrh.cz/diskuse/rada-ohledne-reklamace/#reply1117761
dusivk
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
4. 6. 2015 23:19:46
Tím koncem jste měl začít. Reklamovat má u provozovatele shopu v době koupě, ne u současného majitele domény.
PS: Že mu často praskají žárovky? Jakého výrobce, jak je používá, kde má posudek o vlivu světlometu na životnost žárovky? Kde má potvrzení o průběhu napětí palubní sítě a souladu technického stavu se schváleným stavem v povolení pro provoz na pozemních komunikacích?
4. 6. 2015 23:19:46
https://webtrh.cz/diskuse/rada-ohledne-reklamace/#reply1117760
Veselka10
verified
rating uzivatele
4. 6. 2015 23:28:11
Napsal F2Tuning;1200126
Ahoj všem. Prosím Vás o radu jak by jste postupovali v tomto případě. Já už jsem z těch lidí nešťastnej.
Zákazník nám poslal na reklamaci zboží. Jedná se o klasické přední světla na auto. Uvedl, že ve světlech často praskají žárovky. Světla zakoupil 15.6.2013, tedy nyní končí 2 letá záruka. Takže je 2 roky používal na autě a nyní týden před koncem nám je pošle s tímto textem. Světla jsem osadil žárovkama a nechal svítit asi 10 hodin v kuse na obchodě. Vše bez problému.
Tento text napsal na kus papíru a přidal fakturu. Bohužel neuvedl ani svůj email a tel.kontakt, takže máme od něj pouze adresu z které to přišlo a nemáme možnost mu zavolat a dotázat se na vše. Navíc nám tvrdí, že nám několikrát poslal email a prý nereagujeme. Žádný email jsme nikdy nedostali ani nám nikdo takový nikdy nevolal. Emaily řešíme neustále, stejně jako jsem na tel. neustále.
Navíc nám hned na konci textu vyhrožuje, že pokud mu je nevyměníme nahlásí vše na ČOI.
Ještě se zeptám, jak se řeší to, že v roce 2013 byl provozovatel eshopu někdo jiný, kdo dnes již nepodniká, já shop převzal v roce 2014, tudíž je ani nekoupil od nás, ale od původního majitele.
Děkuji za radu
Předně reklamaci je třeba uplatnit u toho kdo danou věc prodal.
Čili je-li na dokladu o prodeji uveden předchozí provozovatel - světla vrať kupujícímu s odkazem, aby reklamaci řešil u prodejce, může jej nalézt např. podle IČ. a tím to pro pro Tebe může skončit.
Nebo na dokladu nelze dostatečně identifikovat, že prodejcem byl někdo jiný a v tom případě je na Tobě záruku vyřešit.
Jestliže je vše zkontrolováno a prověřeno, že světla žádnou vadu pro uznání záruky nemají, můžeš ji prostě zamítnout a vyřízeno. Je pak na zákazníkovi zda zamítnutí přijme nebo ne. Může si nechat udělat nezávislé zkoušky, může se mstít, protože chtěl prostě jenom nová světla, když ta stará už budou jistě trochu slepá... to je samozřejmě možné.
Jestliže víš, že jsou světla v pořádku, záleží jen na Tobě jak se zachováš. Samozřejmě můžeš i přesto reklamaci uznat, ale upřímně nevím jestli tím něco získáš. Dle mého názoru problémový zákazník, který chce zdarma novou věc, stejně nic dobrého nepřinese, spíš naopak.
4. 6. 2015 23:28:11
https://webtrh.cz/diskuse/rada-ohledne-reklamace/#reply1117759
webtrznik12345
verified
rating uzivatele
5. 6. 2015 08:45:26
Další vychcaný zákazník, nic víc, nic míň. Napsal bych to, co zmiňoval dusivk. Než to vůbec začne řešit bude po záruční lhůtě a šmitec.
5. 6. 2015 08:45:26
https://webtrh.cz/diskuse/rada-ohledne-reklamace/#reply1117758
psena
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
5. 6. 2015 09:16:00
reklamuje se u vystavitele faktury a nikoliv u provozovatele eshopu. Tedy u těch velkých to tak neplatí, ty přebírají všechny závazky včetně reklamací, ale předpokládám, že to není tento případ. Stači se podívat do smlouvy o koupi toho eshopu.
5. 6. 2015 09:16:00
https://webtrh.cz/diskuse/rada-ohledne-reklamace/#reply1117757
Michal Pešat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
5. 6. 2015 10:15:11
reklamuje se vždy u prodejce na faktuře, "velcí" to mají řešeno tak, že prodávají celé s.r.o./a.s. a prodejcem je tak stále stejná PO
5. 6. 2015 10:15:11
https://webtrh.cz/diskuse/rada-ohledne-reklamace/#reply1117756
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit