Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Prodej jednoho z předních provozovatelů internetových obchodů

Tento obchod již není aktivní.

time line
založeno 30. 5. 2015
time line
0 příhozů
time line
Ochrana pomocí úschovy prostředků
Doména
Průměrná návštěvnost za posl. 3 měsíce
-
Průměrný zisk za posl. 3 měsíce
-
Typ webu
Nabízíme ke koupi jednoho z předních provozovatelů skupiny internetových obchodů.
Účelově orientovaná společnost s.r.o je zavedená, funguje po dobu 5 let a neustále roste. Nabízí potenciál využití vytvořené pozice pro další rozvoj. Vzhledem k vhodnému řízení komunikace se zákazníky a partnery a pro zachování dobré kontinuity fungování na trhu budou název společnosti a domény obchodů sděleny až v dalších fázích jednání.
Charakteristika:
• Trend výnosů Kč bez DPH: 2012: 8,5 mil., 2013: 10,8 mil., 2014: 13,2 mil.
• Příjem pro majitele 450 – 550 tis. Kč/rok (důležité: majitelé se účastní řízení a provozu firmy)
• Průměrná marže cca 20%.
• Společnost má nízká aktiva a majetek. Hodnota skladu v prodejní ceně je cca 700 tis. Kč
• Celková měsíční návštěvnost od 37 tis – 55 tis. návštěvníků, s nadprůměrnou konverzí 2,5 – 5%. Relativně vyrovnaný prodej v průběhu roku (max. 50% rozdíl mezi nejslabším a nejlepším měsícem)
22 700 objednávek v roce 2014.
• Cca 60 tis. produktů více než 700 značek. Sortiment se soustředí na oblečení, sportovní potřeby, hračky a potřeby pro děti, vybavení pro domácnost, dílnu, zahradu, aj. a přes jednotlivé obchody na zajímavých doménách cílí na jednotlivé segmenty zákazníků. V určitých kategoriích existuje specializace, s velmi širokou, ojedinělou nabídkou.
• Databáze 33 tis. emailových adres pro možnou komunikaci.
• Ověření dodavatelé, postupně vybráni do současného výběru s dobře sjednanými nákupními cenami. Sami rozvíjejí svůj sortiment (měsíčně lze přidat stovky nových produktů i bez dalších dodavatelů) s včasnou dodávkou produktů.
• Marketing: Provoz z porovnávačů (datové napojení na největší porovnávače) generující (rozsah dle různých obchodů) 40 – 67 % návštěvníků, organicky (vyhledávače) 15 – 32%, přímé návštěvy 15-25%, sociální sítě, katalogy a další cca 3-5%. Řada věrných zákazníků nakupujících pravidelně. Obchody mají certifikaci „Ověřeno zákazníky“, udělovanou provozovatelem Heuréka a celkově několik tisíc sdílených referencí s celkovou mírou doporučení 94 – 96%.
• Prezence na Facebooku, s aktualizacemi.
• Vysoká míra automatizace. 100 % napojení na všechny dodavatele přes XML, včetně synchronizace skladové dostupnosti. Ve správě/prezentaci individuálních produktů neprobíhá manuální zásah (samozřejmě však lze).
• Sortiment nepodléhá naskladňování pomocí čtečky kódů vzhledem k charakteru zboží a typům dodavatelů (do budoucna zčásti lze).
• Automatické algoritmy pro zlevňování produktů na vlastním skladě (v podstatě cenu není třeba ručně řídit, samozřejmě lze).
• Součástí prodeje je vlastní provozovna v Praze, se skladem 95 m2. Stabilní vztahy a dobře vyjednané ceny se všemi klíčovými dopravci. Osobní výdej pro zákazníky ČR i Slovenska sjednán v síti spolehlivých partnerů provozujících více než 300 výdejních míst. Napojení pro přenos dat plně automatické.
• Systém Eshopů je outsourcován včetně jeho úprav. Monitoring výkonu nastaven také na Google Analytics a Webmaster tools.
• Součástí firmy je personál zajišťující zákaznický servis, objednávky, sklad a expedici.
• V roce 2014 věnováno úsilí a provedeny investice v hodnotě cca 350 tis. Kč pro další rozvoj obchodu
Prodejní cena a způsob prodeje:
• Zahajovací celková prodejní cena 2,2 mil. Kč - cena společnosti 1,8 mil. Kč + hodnota skladu je v době nabídky 700 tis. Kč v prodejní ceně. Prodej bude realizován i se zbožím, na sklad nabízíme slevu 300 tis. Kč, tj. prodejní cena skladu 400 tis. Kč.
• Prodej preferován jako prodej společnosti, tj. 100% obchodního podílu (jednoduchá vlastnická struktura účelově založené společnosti), rozhodování o prodeji je velmi jednoduché a rychlé na straně prodávajícího. Lze však prodat i jako majetek a know how.
• Obchod nabízí vzhledem k situaci a svému technickému řešení dobrou pozici pro navázání a další rozvoj, např. zavádění nových dodavatelů, sortimentu, prodej do zahraničí.
• Vhodné např. pro někoho se zkušeností, kdo se chce zapojit do provozu a řízení obchodu a dále jej rozvíjet nebo pro subjekt, který chce integrovat obchod nebo jeho části s již existujícím obchodem pro vytvoření ještě silnějšího celku. Budoucí vlastník by měl počítat se zapojením do provozu a řízení obchodu.
Dotazy a nabídky koupě: Prosím na email prodejfirmy1@gmail.com se stručným představením kupujícího a motivu koupě. Všechny budou odpovězeny. Jednání budou vedena pouze s vážnými zájemci. V další fázi a po dohodě budou poskytnuty veškeré obchodní, provozní a ekonomické detaily ze systémů a účetnictví.
16 zobrazení
Prodejce
placeholder profil
ikona hodnoceni
0 hodnocení
členem od 30. 5. 2015
Neověřen
ikona hodnoceni
A
B
C
D
E