Prodej eshopu s dámskou módou - Tochcesfashion.cz včetně skladových zásob v hodnotě 450.000 Kč
Zobrazují se odpovědi 1 až 4 z 4

Kritika eshopu mojekrbovky

  1. Kritika proběhla v pořádku
    Naposledy upravil MARKED : 05.05.2015 v 21:48

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Obchod vypadá pěkně, akorát si nejsem úplně jist, zda to vypadá dost profesionálně na to, v jaké cenové hladině se zboží pohybuje. Už jste měl nějaké objednávky?

  4. V obchodu se na první pohled hned ztratím.
    Slider - nedodává žádné akce ale odkazuje pouze na nějaké informace, takže to není až tak důležité. V tom případě, bych buď zmenšil a nebo bych je přesunul dolů.
    Celkově bych to rozložení udělal jinak - Nejprodávanější (na to lidi nejvíce slyší) - udělat jen jeden řádek, tzv. pouze tři nejprodávanější produkty a podnimi tlačítko na produkty, které by byly řazeny dle prodejnosti, potom Novinky - také udělat jen jeden řádek a pod nimi button, který by odkazoval na všechny nejnovější produkty, pod novinky bych dal kategorie a pod kategorie teprve až ten slider.

    Co se týče těch kategorií - určitě sledujte prokliky, protože to samé máte i v menu, takže jestli na to kliká minimum lidí, tak bych to rozhodně smazal.

    Co se designu týče, tak je to slabší ale v tomhle případě to vystačí, jen bych popřemýšlel o fixním horním menu.

  5. Markede, máš to nepřehledný.

    Hlavička je samej text, i logo je hlavně text, všechno černým písmem, špatně rozložený. Ten telefon a mail v hlavičce být vůbec nemusí, lidi jsou zvyklí si ho najít jinde.

    Navigace je duplicitní. Nechal bych kategorie zboží jen vlevo a horní menu dal pryč. Levé menu nedávat hned rozbalené. Proč mi to nedrží stav rozbalení/sbalení jednotlivých kategorií? Menu bych ještě zredukoval, je toho moc. Položky "Jaká kamna" a "Značky" podle mě nepatří do kategorií zboží, je to další rozměr navigace, takže bych ho nějak odlišil. "Kouřovody" bych dal pod "Příslušenství".

    Seznam zboží je nepřehledný. Jednotlivé položky jsou od sebe málo oddělené, chce to oddělit i horizontálně, třeba každý box s produktem lehce podbarvit. Proč jsou názvy zboží velkými písmeny? Proč je u každého zboží jeho kód? to stačí dát někam bokem až do detailu zboží. Proč je v seznamu u každého zboží uváděn výrobce, když je hned na začátku názvu zboží? Tohle taky stačí dát až do detailu. Cena je výrazná, to je fajn :) Slabší povahy bude mást, proč je u některého zboží "Do košíku" a u některého "Detail". Můžou si i myslet, že kde není "Do košíku" to není k mání. Dej tam všude "Koupit" a tam kde je třeba vybrat variantu to indikuj nějakou šipkou a nabídni před vložením do košíku výběr (jo tohle už je práce).

    Detail zboží ujde, ale to řádkování v popisech chce spravit.

    Nákupní proces je normální, ale ta "Rekapitulace objednávky" hned od druhého kroku je trochu matoucí.

    Patička je chaos :)

    Chce to lepší grafiku.

    Petr

Hostujeme u Server powered by TELE3