Vyladění Wordpressu (rychlost, bezpečnost, SEO) + vánoční bonus
Zobrazují se odpovědi 1 až 10 z 10

Prosím o kritiku eshopu s dětským zbožím Bambinoland.cz

  1. Dobrý den,
    prosím o kritiku eshopu www.bambinoland.cz. Eshop prošel změnou systému byla zrychlena odezva stránek a další věci. Teď bych poprosil o další názory co vylepšit. Pokud budete chtít udělat objednávku a projít si tak i proces nákupu poprosím do poznámky napsat testovací objednávka webtrh.

    Děkuji za Vaše podměty ke zlepšení.
    Každá konstruktivní poznámka bude ohodnocena slevovým poukazem na nákup v našem eshopu.

    S pozdravem
    Jakub Jaroš

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. -Nedával bych tolik produktů na první stranu: akční nabídka / doporučujeme / nově v nabídce / top produkty / sáhodlouhé recenze. Klidně jich tam tolik mějte ale ukažte třeba 3-4 a zbytek mít posuvný.
    - jaký má význam ''podpořte nás'' ?

    -----------------------------------------------------------------------

    Dal jsem do košíku dva produkty po 545 kč a když najedu na hlavní stranu tak:v košíku máte 1 ks/1090 Kč

    -----------------------------------------------------------------------

    V detailu produktu jsem nenašel zda je zboží skladem, pouze: Doba dodání Informujte se
    Ale v košíku je: skladem NE

    -----------------------------------------------------------------------

    Mít v každé kategorii Výprodej skladu je docela prasárna / můj názor

    -----------------------------------------------------------------------

    Překopejte tuhle větu: Jsme rodinný business a naše pověst je pro nás to nejdůležitější co máme.

  4. Rychle jsem to prošel a na něco jsem narazil:

    V košíku tlačítko Přepočítat už vyšlo z módy. O přepočet ceny by se měl starat automaticky javascript. Pokud změnim počet kusů u zboží a nevšimnu si tlačítka Přepočítat a budu pokračovat dále v objednávce (tlačítko Objednat), počet kusů se nezmění a já se na konci shrnutí objednávky budu divit, proč je tam pořád 1 ks.

    Výběr dopravy a platby by měl asi předcházet vyplňování informací o zákazníkovi. Jako zákazníka mě také zajímá cena dopravy a platby a abych se jí dozvěděl (rozhodl se, zda vůbec pokračovat), musím vyplnit všechny své osobní údaje.

    V patičce stránky a na stránce Kontakt se zmiňujete, že jste členem APEKu, ale nikde jsem v hledání apeku váš obchod nenašel. Pokud členem jste, hodil by se odkaz na ověření.

    Stejný problém v případě Heureka - Ověřeno zákazníky. V patičce máte logo s tímto certifikátem, ovšem když se podívám na heureku tak máte hodnocení 76%, což na tento certifikát zjevně nestačí. Pokud je to pravda, klamete tak své zákazníky.

  5. Recenze na úvodní stránce vzhledem k hodnocení moc lidí nenalákají, spíše naopak. Jak už bylo zmíněn ověřeno zákazníky, neoprávněné použítí log.
    ad doprava - chápu, že jsou systémy, kdy se doprava počítá podle země, adresy atd. a proto je třeba nejprve vyplnit adresu, já jako koncový zákazník chci ale cenu za dopravu znát dřív, než někam něco vyplním. Pokud to tedy nejde v košíku jinak, dejte si někam viditelně do menu odkaz na dopravu a platbu a popište, jaké ceny můžeme jako zákazníci čekat a kdo mi zboží přiveze. Já osobně pokud tuto informaci nenajdu před koupí, tak odcházím.

    ad doba dodání - pokud vidím u doby dodání "informujte se" odcházím, je problém tam napsat 10 dní, měsíc nebo 2 roky? Raději nakoupím tam, kde je to uvedeno, proč se zdržovat nějakým informováním a čekat na odpověď, chci nakoupit hned.

  6. Citace Původně odeslal FreeWall Zobrazit příspěvek
    Rychle jsem to prošel a na něco jsem narazil:

    V košíku tlačítko Přepočítat už vyšlo z módy. O přepočet ceny by se měl starat automaticky javascript. Pokud změnim počet kusů u zboží a nevšimnu si tlačítka Přepočítat a budu pokračovat dále v objednávce (tlačítko Objednat), počet kusů se nezmění a já se na konci shrnutí objednávky budu divit, proč je tam pořád 1 ks.

    Výběr dopravy a platby by měl asi předcházet vyplňování informací o zákazníkovi. Jako zákazníka mě také zajímá cena dopravy a platby a abych se jí dozvěděl (rozhodl se, zda vůbec pokračovat), musím vyplnit všechny své osobní údaje.

    V patičce stránky a na stránce Kontakt se zmiňujete, že jste členem APEKu, ale nikde jsem v hledání apeku váš obchod nenašel. Pokud členem jste, hodil by se odkaz na ověření.

    Stejný problém v případě Heureka - Ověřeno zákazníky. V patičce máte logo s tímto certifikátem, ovšem když se podívám na heureku tak máte hodnocení 76%, což na tento certifikát zjevně nestačí. Pokud je to pravda, klamete tak své zákazníky.
    1) Tlačítko přepočítat předám na dodavatele eshopu
    2) Výběr dopravy jsem přenastavil tak aby byl první v procesu nákupu (doprava + platba) a pak až osobní informace
    3) APEK A Ověřeno zákazníky - v době kdy se dělala grafika měli jsem oboje nechám vyhodit dokud opět tyto certifikace neobdržíme.

    ---------- Příspěvek doplněn 14.04.2015 v 14:05 ----------

    Citace Původně odeslal Evelina Zobrazit příspěvek
    Recenze na úvodní stránce vzhledem k hodnocení moc lidí nenalákají, spíše naopak. Jak už bylo zmíněn ověřeno zákazníky, neoprávněné použítí log.
    ad doprava - chápu, že jsou systémy, kdy se doprava počítá podle země, adresy atd. a proto je třeba nejprve vyplnit adresu, já jako koncový zákazník chci ale cenu za dopravu znát dřív, než někam něco vyplním. Pokud to tedy nejde v košíku jinak, dejte si někam viditelně do menu odkaz na dopravu a platbu a popište, jaké ceny můžeme jako zákazníci čekat a kdo mi zboží přiveze. Já osobně pokud tuto informaci nenajdu před koupí, tak odcházím.

    ad doba dodání - pokud vidím u doby dodání "informujte se" odcházím, je problém tam napsat 10 dní, měsíc nebo 2 roky? Raději nakoupím tam, kde je to uvedeno, proč se zdržovat nějakým informováním a čekat na odpověď, chci nakoupit hned.
    Otázka log Heureky a APEKU již řeším.

    Proces objednávky jsem již předělal a výběr dopravy a platby tedy i s cenami předchází vyplnění dodací adresy.

    Co se týká dodací lhůty je to trochu problém, pokud slíbíte zákazníkovi dodání do 3 dnů a nejste schopni to splnit dostáváte se opět do problémů s klamáním zákazníka, jak to chcete řešit?? V tuto chvíli to řeším s dodavatelem systému, tak aby se v detailu produktu zobrazovalo skladem ihned, skladem u dodavatele nebo tak něco. Jak by jste to pojala vy??

  7. Co se týká dodací lhůty je to trochu problém, pokud slíbíte zákazníkovi dodání do 3 dnů a nejste schopni to splnit dostáváte se opět do problémů s klamáním zákazníka, jak to chcete řešit?? V tuto chvíli to řeším s dodavatelem systému, tak aby se v detailu produktu zobrazovalo skladem ihned, skladem u dodavatele nebo tak něco. Jak by jste to pojala vy??
    Dát dobu, kterou jsem schopna splnit. Zboží, které není skladem brát od dodavatelů, kteří jsou schopni vám to dodat v určeném termínu. Pokud mám dodavatele, který mi slíbí dodání do týdne a pak 14 dní dělá mrtvého brouka, tak od něj nic brát nebudu. Mám dodavatele, který kdyby nebyl líný, tak odešle do druhého dne, bohužel posílá 1x za týden, tím pádem u tohoto zboží musím mít dodací lhůty i 10 dnů. Zákazník s tím počítá a pokud to dojde rychleji je to pro něj jen potěšující. Pokud nechce čekat 10 dnů, tak třeba odejde a já o zákazníka přijdu, ovšem pro mě je tato situace lepší, než lhát a slibovat kratší dobu, pak se to v hodnocení odrazí, to sám vidíte. Snažím se mít takového zboží co nejméně, spíše doplňkový prodej, jinak mám zboží (i když nedržím sklad) k odeslání do 24 hodin. Samozřejmě se stane, že nabízím zboží, které už není, v takovém případě nejlépe ihned kontaktovat zákazníka, sypat si popel na hlavu a nabídnout alternativu. V 99% to lidi pochopí, pokud jsou informování včas a případně můžou produkt hledat jinde. Pokud čekaj a po týdnu se jim někdo ozve, že to vlasně není a nebude, tak se naštvou - logicky, dávno to mohli mít doma od někoho jiného.

  8. nechápu proč to máte rozsypané jako čaj....jsem myslela že tam je adsense tak jsem zrušila adblock...a nic...nahoře 4 produkty, poté dva a poté opět tři. Mne to přijde jak když si dítě hraje s designem...a ty recenze to už vůbec. Jestli chcete vydávat noviny oká...klidně vydávejte...obvykle se recenze vyhraňují jako malý blok kde se buď rotují nebo posouvají...jako pro mně jako matku zajímavé ale nenakoupím. přijde mi to spráskané a neprofesionální. A tedy odcházím. dále studovat nebudu

  9. Citace Původně odeslal dasaB Zobrazit příspěvek
    nechápu proč to máte rozsypané jako čaj....jsem myslela že tam je adsense tak jsem zrušila adblock...a nic...nahoře 4 produkty, poté dva a poté opět tři. Mne to přijde jak když si dítě hraje s designem...a ty recenze to už vůbec. Jestli chcete vydávat noviny oká...klidně vydávejte...obvykle se recenze vyhraňují jako malý blok kde se buď rotují nebo posouvají...jako pro mně jako matku zajímavé ale nenakoupím. přijde mi to spráskané a neprofesionální. A tedy odcházím. dále studovat nebudu
    Dasu ber s rezervou, to je takovej webtrhovej Brouk Pytlik. Furt nekde odchazi a stejne vsechno vi a komentuje :)

  10. Nejsem nějak "graficky náročný", ale ta růžovoučká se mi hodně nelíbí.
    Na podobných obchodech přece nenakupují jen maminky pro své malé princezničky, jako táta 3 letého kluka jsem i já spolu s hromadou dalších tátů přesně vaše cílová skupina :-)

  11. Citace Původně odeslal Kovboj Zobrazit příspěvek
    Nejsem nějak "graficky náročný", ale ta růžovoučká se mi hodně nelíbí.
    Na podobných obchodech přece nenakupují jen maminky pro své malé princezničky, jako táta 3 letého kluka jsem i já spolu s hromadou dalších tátů přesně vaše cílová skupina :-)
    Dobrý den, ono je to všechno o osobním vkusu. Obráceně když se podívám na stránky eshopů konkurence, které běží na mimishopu tak máme poměrně pěknou grafiku. Ale pokud tak často nakupujete u konkurence pošlete mi stránky, které jsou pro Vás přijatelné.
    Děkuji

    ---------- Příspěvek doplněn 15.04.2015 v 20:32 ----------

    Citace Původně odeslal dasaB Zobrazit příspěvek
    nechápu proč to máte rozsypané jako čaj....jsem myslela že tam je adsense tak jsem zrušila adblock...a nic...nahoře 4 produkty, poté dva a poté opět tři. Mne to přijde jak když si dítě hraje s designem...a ty recenze to už vůbec. Jestli chcete vydávat noviny oká...klidně vydávejte...obvykle se recenze vyhraňují jako malý blok kde se buď rotují nebo posouvají...jako pro mně jako matku zajímavé ale nenakoupím. přijde mi to spráskané a neprofesionální. A tedy odcházím. dále studovat nebudu
    Dobrý den,
    určitě to nevypadá dobře a je potřeba s tím něco udělat.

    ---------- Příspěvek doplněn 15.04.2015 v 20:36 ----------

    Citace Původně odeslal Evelina Zobrazit příspěvek
    Dát dobu, kterou jsem schopna splnit. Zboží, které není skladem brát od dodavatelů, kteří jsou schopni vám to dodat v určeném termínu. Pokud mám dodavatele, který mi slíbí dodání do týdne a pak 14 dní dělá mrtvého brouka, tak od něj nic brát nebudu. Mám dodavatele, který kdyby nebyl líný, tak odešle do druhého dne, bohužel posílá 1x za týden, tím pádem u tohoto zboží musím mít dodací lhůty i 10 dnů. Zákazník s tím počítá a pokud to dojde rychleji je to pro něj jen potěšující. Pokud nechce čekat 10 dnů, tak třeba odejde a já o zákazníka přijdu, ovšem pro mě je tato situace lepší, než lhát a slibovat kratší dobu, pak se to v hodnocení odrazí, to sám vidíte. Snažím se mít takového zboží co nejméně, spíše doplňkový prodej, jinak mám zboží (i když nedržím sklad) k odeslání do 24 hodin. Samozřejmě se stane, že nabízím zboží, které už není, v takovém případě nejlépe ihned kontaktovat zákazníka, sypat si popel na hlavu a nabídnout alternativu. V 99% to lidi pochopí, pokud jsou informování včas a případně můžou produkt hledat jinde. Pokud čekaj a po týdnu se jim někdo ozve, že to vlasně není a nebude, tak se naštvou - logicky, dávno to mohli mít doma od někoho jiného.
    Nevím v jakém oboru máte eshop. V tomto segmentu je trochu problém s výhradním zastoupením. Tedy v ČR zboží nekoupíte jinde, je jenom jeden dodavatel. Dále je s dodavateli problém např. s poskytováním XML skladových feedu, kde nemají aktuální info, špatně vyřešení varianty, atd....

    Dále v tomto oboru je poměrně velká konkurence malých eshopů "garzonkovejch" bez skladů a s velmi nízkými cenami. Tedy kudy z toho bludného kruhu ven?

Hostujeme u Server powered by TELE3