Stovkomat.cz: dnes 20% sleva na všechny PR články [345 nabídek, stovky recenzí]
Zobrazují se odpovědi 1 až 10 z 10

Opět prosím o váš názor na e-shop prodeje koberců

  1. Prosíme zůčastněné o posouzení - snažili jsme se zapracovat na radách, které jsme už zde dostali. Můžete se prosím zase vyjádřit, co ještě není dobré či nebylo uděláno tak jak by mělo? Děkujeme Vám všem předem za podněty!

    www.carpet.artlipa.cz

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. V rychlosti jsem to projel a zde je můj názor:

    Půjčím si větu od Honzy Kvasničky: „A kdo řekl, že ten košík má být vpravo nahoře?“ Odpověď: Zákazníci. První, kde zákazníci košík hledají je vpravo nahoře. Tím, že ho umístíte jinde jen necháváte zákazníka zbytečně přemýšlet.
    Ve vašem případě není nic jednoduššího, než alespoň dát odkaz nákupního košíku (<li> tag) na konec menu a nastavit mu css vlastnost "float:right;" (kodér jistě pochopí).

    Font Comic Sans (titulek ve vašem slideru) už opravdu vyšel z módy (pokud tedy v módě někdy byl). Stránka pak nevypadá moc důvěryhodně.

    Zmíněný slider obrázků (a ta "akce" modrým písmem) by asi neměl být na každé stránce, rozhodně né v košíku. Zbytečně tak odvádíte zákazníkovu pozornost od objednávacího procesu. Možná bych ho odstranil i v detailu produktu a nechal ho jen ve výpisu kategoríí.

    E-shop se na mobilu zobrazuje celkem přijatelně, až na slider a logo, které v podstatě nejsou vidět. Košík by asi neměl být defaultně schovaný v menu, které se otevře až po kliknutí.

    Tlačítko Přepočítat (Aktualizovat) už také vyšlo z módy. O přepočet ceny by se měl starat automaticky javascript.
    Naposledy upravil FreeWall : 25.03.2015 v 16:41

  4. "Podmínky" == OP?
    Ceklem přehledné, ale podle mě, obsahově hodně bídné, nedostatečné..


    Jiné země.... To bude asi Slovensko, ne? Vzhledem k češtině mi nic jiného nenapadá, snad jen pár Poláků a nějací "emigranti"..

  5. Mě to přijde jako blog, který se někdo snaží překroutit na eshop. Určitě bych raději volil klasické eshopové řešení, nebo alespoň aby to tak z venku vypadalo.

  6. Osobně mi přijde malá velikost písma u cen a kontaktu. Přeci jen místa tam je víc než dost, tak proč to neudělat větší a myslet tak i na lidi, co hůře vidí na blízko. Ke kontaktu bych rovnou dal i mapku. Taky by se hodila nějaká stránka O nás, kde by bylo napsáné, čím se Vaše koberce liší od konkurence a proč by měl zákazník nakoupit u Vás.

  7. Není to žádná hitparáda, co si budeme povídat.Jako moc práce jste si s tím nedali.


    Citace Původně odeslal Martin Kejzlar Zobrazit příspěvek
    Mě to přijde jako blog, který se někdo snaží překroutit na eshop. Určitě bych raději volil klasické eshopové řešení, nebo alespoň aby to tak z venku vypadalo.
    Jinak s tím souhlasím je to blog prakticky úplně, až na to, že tam jsou produkty.

  8. Nevím, já bych si na tom asi nic nekoupil. Působí to na mě dost amatérsky. Dneska je webdesing úplně někde jinde...

    Mrkněte se na to na 24" monitorem. Je to dost úzká nudle, napravo velký nevyužitý prostor, nalevou totéž (šedé).

    Kliknu na produkt a musím trochu sjet dolů aby se mě objevil produkt, protože nejdříve vidím obří hlavičku ... atd.

  9. špatné to uplně neni ... i když jednoduché až moc

  10. Všem Vám děkujeme za názory a podněty, je to pro nás cenné!!!

  11. Zdravím,
    rozhodně lepší než předchozí návrh. Pořád bohužel web nepůsob moc důvěryhodně a vypadá lacině. Spíše to působí jako nějaká standardní, mírně upravená, wordpress šablona. Líbí se mi snaha o jednoduchost, která může být u podobného produktů vhodná volba (viz. bonami). Bohužel to šedé pozadí celý web zabíjí, stejně jako logo. To písmo nepůsobí moc luxusním dojmem, vhodným pro designové produkty, ale působí naopak strašně amatérsky.

    Slider bych dal pryč, nebo jej alespoň nedělal v této podobě. (Pěkný článek k zamyšlení o tom, proč slidery nepoužívat: http://conversionxl.com/dont-use-aut...gnore-the-fad/)

    Vzhledem k tomu, jaké položky se ve slidetu nachází, tak by bylo vhodnější jej odstranit a tyto informace zpracovat lépe i bez slideru.

    Už vůbec bych jej nedával na podstránky. Místo toho se může obsah posunout výše.

    A jak již bylo výše zmíněno, tak košík by měl být vpravo nahoře. V tom menu je absolutně nevýrazný.

Hostujeme u Server powered by TELE3