Kupte si prémiovou propagaci a toto místo bude vaše.
Zobrazují se odpovědi 1 až 21 z 21

Zřízení datové schránky

  1. Zdravím,zajímalo by mě jestli si mužu nechat zřídit datovou schránku jak na adresu provozovny ,tak ke mě domu.díky

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Ne. Datová schránka je vázána výhradně na subjekt.
    K čemu by to jako mělo být dobré?

  4. Asi by sis měl nejdříve zjistit, co je to datová schránka.

  5. Myslíš, jestli můžeš mít dvě datové schránky, jednu jako fyzická osoba (občan) a druhou jako podnikající fyzická osoba (OSVČ)? Pak ano, můžeš.

  6. jojo díky to jsem potřeboval vědět ,takže vezmu ŽL a zajdu na point.dík

  7. Budu ted Retallovi fusovat do remesla, ale kazdy webtrznik by mel mit obé datové schránky tj. na subjekt a na osobu. Je potřeba zdůraznit, že celý systém je dnes založen
    na fikci doručení tzn. neni rozhodne pokud datovou schranku nemate zda obsilku, pokutu, exekuci atd atd obdržite či nikoliv. Datova schránka vam umožní při jakemkoliv problemu aktivne reagovat a vyhnout se nekdy fatalnim nasledkum. Na poslednim srazu Webtrh Retall navrhoval, že webtrznik, který nebude mit datovou schranku bude fyzicky trestan primo na srazu...!!!!

  8. Takže když mám datovou schránku na sebe jako OSVČ, tak mi do ní nepřijde například informace z města, že jako "fyzická osoba - občan" dlužím poplatek za popelnice (protože to mám registrované na své rodné číslo, ne na IČO)?

    Samozřejmě za předpokladu, že městský úřad by tyhle informace rozesílal běžným občanům.

  9. Ano, já jako daňový poradce má 3 schránky - občas ale musíte počítát s tím, že státní úředník to neřeší a posílá mi daňové věci do podnikatelské schánky atd.

  10. Citace Původně odeslal P-ierre Zobrazit příspěvek
    Takže když mám datovou schránku na sebe jako OSVČ, tak mi do ní nepřijde například informace z města, že jako "fyzická osoba - občan" dlužím poplatek za popelnice (protože to mám registrované na své rodné číslo, ne na IČO)?

    Samozřejmě za předpokladu, že městský úřad by tyhle informace rozesílal běžným občanům.
    Tak určitě by do tvé schránky osvč tj na IČ tato informace přijit neměla proto je duležité mít jak schránku na subjekt tj. na IČ tak na osobu tj. na RČ.
    Pokud ti orgán státní správy pošle info do špatné dat. schránky tak je to špatný úřední postup a máš nárok např. na navrácení lhůty pro např. odvolání atd atd....
    Datová schránka je zcela zdarma a nastavit si notifikaci na email či SMS určitě zvládnete...
    Orgány státní správy jsou povinni pokud máš datovou schránky ti do ní doručovat !!!! pokud nemáš následuje pošta a s tím spojené obrovské riziko, že se k informaci třeba vůbec nedostaneš....
    Zejména ve velkých městech každý víte že to oznámení o uložení zásilky je dost problematické a co pamatuji máme asi 349 poštačku !!!!

  11. Díky za info. Psal jsem ještě souběžně na podporu, co je uvedená na datoveschranky.info, a tam říkají to samé, takže přidávám pro ostatní, kdo by tohle taky řešili.

    Dobrý den
    pokud si zřídíte datovou schránku pro OSVČ
    vzniká tím státní správě povinnost s Vámi komunikovat prostřednictvím datové schránky pouze jako s podnikající fyzickou osobou. Pokud budete požadovat komunikaci prostřednictvím DS jako fyzická osoba
    je nutné si zřídit datovou schránku i pouze pro fyzickou osobu.

  12. Datová schránka je zcela zdarma do chvíle, než vám vyprší datový trezor a pak se zprávy starší půl roku budou automaticky mazat. Jakmile budete chtít něco vytisknout pro pozdější případy, musíte tak učinit přes czechpoint s potvrzením a zpoplatněním.

  13. Citace Původně odeslal dave67 Zobrazit příspěvek
    Datová schránka je zcela zdarma do chvíle, než vám vyprší datový trezor a pak se zprávy starší půl roku budou automaticky mazat. Jakmile budete chtít něco vytisknout pro pozdější případy, musíte tak učinit přes czechpoint s potvrzením a zpoplatněním.
    A to je jako problem, si zpravy hned ukladat na disk, v PDF?


    je nutné si zřídit datovou schránku i pouze pro fyzickou osobu.
    Tak to je mega pakarna, jaky je jako rozdil mezi mnou, osobou a mnou OSVC? PROBOHA, kam se jeste dopracujeme ve ztrate zdraveho rozumu...

  14. Citace Původně odeslal darksir Zobrazit příspěvek
    Tak to je mega pakarna, jaky je jako rozdil mezi mnou, osobou a mnou OSVC? PROBOHA, kam se jeste dopracujeme ve ztrate zdraveho rozumu...
    Já na tom nic divného nevidím. Vem si třeba, že jako OSVČ dáš oprávnění přistupovat k datové schránce své účetní. Určitě ale nebudeš chtít, aby si četla tvůj rozsudek z rozvodového řízení.

  15. To mne nenapadlo, mas pravdu

  16. Ozivim trochu tema snad me nekdo poradi. Jak probiha pak komunikace s napr s financakem kdyz podavam danove priznani musim se prihlasit jako obcan nebo osvc? Predpokladam asi jako obcan.

    Nebo pri podavani prehledu OSSZ. Tak tam je zase IC, takze tam se budu prihlasovat datovku jako podnikatel?

    Dekuji

  17. Vsechno podas jako OSVČ. Zadna veda...

  18. To Michal Ryšina: Je to jednoduchý a jedna z mála věcí u nás, která funguje.
    Finančák: Vyplníš, co je třeba, přímo na stránkách finanční správy (mají interaktivní formuláře, který Ti i pomůžou vychytat chyby) a pak to pošleš s autorizací "přihlášení do datové schránky". Doručenka Ti přijde na email, který si zadáš v tom formuláři, a jsi happy. Samo - pokud jsi OSVČ, tak na datovku OSVČ. Ale třeba daň z nemovitosti posílá Finančák do osobní, ne do OSVČ - z mých zkušeností ze dvou datovek dosud žádný chaos nevyplynul, vše běží, jak má.
    Sociálce to pošleš datovkou a oni Ti datovkou sdělí, zda jsi to zvládl OK, anebo jsi mamlas, a musíš to opravit (můj případ) - resp. opraví to oni a Ty se podle toho zařídíš.
    Stejně tak můžeš posílat zprávy zdrav. pojišťovně (pro mě novinka, ale funguje to).

    Mám 1 datovku na "občana" a 1 na OSVČ.
    Doteď to nikdo nespletl, funguje to dobře a jsem za to rád.

  19. Akorát bacha, pokud jste OSVČ a máte datovku jen na občana, tak daňovku posíláte elektronicky. Pokud to dáte písemně, tak Vám za půl roku přijde pokuta 2000 Kč.
    Do roku 2017 to bylo tak, že pokud jste měli datovku na OSVČ, tak jste to museli posílat elektronicky, od roku 2017 to platí i na občana.

  20. Citace Původně odeslal Z.Jurak Zobrazit příspěvek
    Ano, já jako daňový poradce má 3 schránky - občas ale musíte počítát s tím, že státní úředník to neřeší a posílá mi daňové věci do podnikatelské schánky atd.
    tak za prvé, státní úředník je v drtivé většině případů příslušníkem oné 80% většiny populace, o které prezident Miloš Zeman svého času prohlásil, že to jsou idioti.

    A za druhé, idioti jak známo, rádi spamují. Kdyby měli posílat dopisy na papíru a navíc je psát rukou, místo automatického generování prefabrikovaných textů z počítače přímo do datových schránek, tak těch "hodnotných" sdělení a oznámení nebo upozorňovaní ze strany státu výrazně ubylo. Už z toho je vidět, jakou hodnotu mají ty důležité informace zasílané do datových schránek.

    Jestliže tedy chcete podporovat idioty, pořiďte si datovou schránku.

  21. zajimalo by me jestli po takovyhle kravinach BBCUKa jeste nekdo vubec bere vazne... Co tema, to nejaka podobna hlaska. Chudaci co si od nej nechaji radit v te jeho poradenske spolecnosti...

  22. Citace Původně odeslal Aleš Jiříček Zobrazit příspěvek
    zajimalo by me jestli po takovyhle kravinach BBCUKa jeste nekdo vubec bere vazne... Co tema, to nejaka podobna hlaska. Chudaci co si od nej nechaji radit v te jeho poradenske spolecnosti...
    A nechal by sis poradit, kdybys otevrel ten web? :) Dal jsem tu firmu i do googlu a... kazdy muze chvili hledat :)

Hostujeme u Server powered by TELE3