Python / Django Developer
Zobrazují se odpovědi 1 až 18 z 18

Je nějaký eshop s elektronikou který i při koupi na IČ dává stejná práva jako koncákovi?

  1. Potřebuju si koupit do firmy zrcadlovku, bude to nad 10 000kč a damozřejmě si ji chci dát do daní.
    Jenže nechci přijít o všechna práva, půl záruky... možnost si zboží otestovat.
    Primárně potřebuju foťák vyzkoušet u nás jestli bude vyhovovat a pokud ne tak vyměnit za jiný.
    Znáte někoho kdo dokáže nabídnout zajímavou cenu a uznat mi stejnápráva jako koncákovi?

    Samozřejmě je možnost si foťák koupit jako koncák, vyzkoušet, vrátit a potom si ho znova koupit na ič. Ale to je prostě zbytečná komplikace, nehledě na vyhozené náklady dopravu:-(

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Takže jestli to shrnu,chceš nějakou zrcadlovku nad 10k,kterou ti pošlu,ti si ji rozbalíš vyzkoušíš,když nebude vyhovovat pošleš zpět,pošlu na naše náklady další,opět vyzkoušíš,když nebude vyhovovat pošleš zpět,když nebude vyhovovat pošleš zpět,pošlu na naše náklady další,opět vyzkoušíš,když nebude vyhovovat pošleš zpět a je možné,že řekneš,že nechceš žádnou?A ještě chceš nějakou zajímavou cenu?A k tomu všemu na IČ chceš dvouletou záruku?
    (máme obchod s elektronikou,jen pro úplnost)

  4. Ano přesně tak jak to může udělat jakýkoliv koncák.
    A jaký je rozdím mezi tím když budu jako koncák chodit s foťákem po horách a tím když mi jako podnikatelce bude stát foťák v ateliéru na stativu? V teplotně stálém, neprašném prostředí ... že musím mít poloviční záruku?

    Chápu že se to někomu nelíbí že by mohl dát víc než musí, tak ty nehledám.

  5. K tomuhle fakt už jen chybí vyžadovat Escort service jako bonus.

  6. Citace Původně odeslal jakanas Zobrazit příspěvek
    Chápu že se to někomu nelíbí že by mohl dát víc než musí, tak ty nehledám.
    Chtěl jsem ještě něco napsat,ale tato věta mi vzala veškerý entusiasmus ;-)

  7. Zkrácené záruky pro podnikatele jsou věcí oficiálního zastoupení dané značky, která tu provozuje autorizovaný servis. To obchodník neovlivní.
    Nicméně celé to lze obejít tak, že zákazník (firma) v případě problémů vystaví fingovanou fakturu na prodej nepodnikateli a ten má následně záruku plnou.

  8. No de to obejit protoze pamalu kazdej vyrobce dava na ico 1 rok ale musi tu mit firma autorizovanej servis. Koupis na ico po roce to prodas nekomu ucetne a mas dalsi rok nebo to prodas koncakovi a mas 1+2 roky zaruku pokud s tim neco je tak to odneses nebo posles do autorizovaneho servisu a tam to zadara opravi jen pozor na to nesmis si pristroj zaregistrovat na strankach vyrobce hned ale az se tam neco posere
    Naposledy upravil Radek Orst : 26.02.2015 v 16:18

  9. tak jo vyštrachala jsem svoji starou registraci ve velkoobchodu (nakupovali jsme tam před asi deseti lety pro náš obchod), zrcadlovky mají vystavené, přímo skladem, poradili mi co bude pro nás nejlepší. Cena je asi jen o 5% horší než nejlevnější na heurece. To se zárukou mi také poradili. No a v případě že nebude vyhovovat tak není problém vyměnit za jinou.
    Takže splňuje vše co potřebuji.
    To že se malému obchodníkovi toto zdá sci fi už je jiná.

  10. Chápu to správně, že pokud podnikatel nakoupí nějaké zboží a před koncem např. 6M záruční lhůty pro podnikatele prodá zboží občanovi, tak znovu naběhne 2 letá záruka jakoby si to občan koupil rovnou fungl nové (od které se tedy odečte těch 6 měsíců co měl zboží podnikatel¨? A to je právně v pořádku a servisy to uznávají v praxi?

  11. Citace Původně odeslal jakanas Zobrazit příspěvek
    To že se malému obchodníkovi toto zdá sci fi už je jiná.
    Malý obchodník je ve zcela jiné situaci než velkoobchod.

  12. Citace Původně odeslal astrolog Zobrazit příspěvek
    Chápu to správně, že pokud podnikatel nakoupí nějaké zboží a před koncem např. 6M záruční lhůty pro podnikatele prodá zboží občanovi, tak znovu naběhne 2 letá záruka jakoby si to občan koupil rovnou fungl nové (od které se tedy odečte těch 6 měsíců co měl zboží podnikatel¨? A to je právně v pořádku a servisy to uznávají v praxi?
    Ano u zboží které opravuje servis s tím problém není. jen se to nemí přehnat, třeba 3 - 4 roky ...
    Problém nastává ve chvíli kdy zákazník po několika reklamacích požaduje odstoupení od smlouvy, potom prostě obchodník má smůlu a platí ze svého.

  13. Citace Původně odeslal jakanas Zobrazit příspěvek
    Ano u zboží které opravuje servis s tím problém není. jen se to nemí přehnat, třeba 3 - 4 roky ...
    Problém nastává ve chvíli kdy zákazník po několika reklamacích požaduje odstoupení od smlouvy, potom prostě obchodník má smůlu a platí ze svého.
    Takže když ičař s podnikáním v zahradnictví prodá po půl roce např.NTB soukromé osobě,tak ta fyzická osoba má rok a půl záruku na ten NTB?

  14. Citace Původně odeslal astrolog Zobrazit příspěvek
    Chápu to správně, že pokud podnikatel nakoupí nějaké zboží a před koncem např. 6M záruční lhůty pro podnikatele prodá zboží občanovi, tak znovu naběhne 2 letá záruka jakoby si to občan koupil rovnou fungl nové (od které se tedy odečte těch 6 měsíců co měl zboží podnikatel¨? A to je právně v pořádku a servisy to uznávají v praxi?
    Je to OK. Vychází to z toho, že pokud byste s tím zbožím opravdu reálně obchodoval a nakoupil jej na sklad, tak samozřejmě koncový zákazník nemůže být ochuzený o tu dobu, co Vám to na skladu leželo. Autorizované servisy tak počítají záruku až od doby prodeje.

    Co se týče případného vrácení peněz, to už je servis od servisu. Někde Vám to vyřeší komplet, jinde Vás odkážou na prodejce. V tom případě už to ale nevyřešíte.

    ---------- Příspěvek doplněn 27.02.2015 v 09:12 ----------

    Citace Původně odeslal staleucen Zobrazit příspěvek
    Takže když ičař s podnikáním v zahradnictví prodá po půl roce např.NTB soukromé osobě,tak ta fyzická osoba má rok a půl záruku na ten NTB?
    To nikdo neřeší a nekontroluje. Ani není jak.

  15. Citace Původně odeslal mytrix Zobrazit příspěvek
    Je to OK. Vychází to z toho, že pokud byste s tím zbožím opravdu reálně obchodoval a nakoupil jej na sklad, tak samozřejmě koncový zákazník nemůže být ochuzený o tu dobu, co Vám to na skladu leželo. Autorizované servisy tak počítají záruku až od doby prodeje.

    Co se týče případného vrácení peněz, to už je servis od servisu. Někde Vám to vyřeší komplet, jinde Vás odkážou na prodejce. V tom případě už to ale nevyřešíte.

    ---------- Příspěvek doplněn 27.02.2015 v 09:12 ----------



    To nikdo neřeší a nekontroluje. Ani není jak.
    Když jsem reklamoval NTB,tak po mě chtěli fakturu dodavatele,takže kdyby tam bylo Zahradnictví XY,tak je to servisu jedno?

  16. Na základě takového názvu by sice mohli mít nějaké řeči, na druhou stranu nikde není napsáno, že ZAHRADNICTVI XY nemůže prodávat zboží. Je to jen název. Ale pokud je možnost volby, je lepší se takovým názvům vyhnout - pro jistotu.

  17. Citace Původně odeslal mytrix Zobrazit příspěvek
    Na základě takového názvu by sice mohli mít nějaké řeči, na druhou stranu nikde není napsáno, že ZAHRADNICTVI XY nemůže prodávat zboží. Je to jen název. Ale pokud je možnost volby, je lepší se takovým názvům vyhnout - pro jistotu.
    Moc tomu nerozumím,ale přeci se v servisu mohou podívat v čem daná firma podniká a reklamaci neuznat,ne?

  18. Citace Původně odeslal staleucen Zobrazit příspěvek
    Moc tomu nerozumím,ale přeci se v servisu mohou podívat v čem daná firma podniká a reklamaci neuznat,ne?
    v jednu dobu jsme prodávali erotické zboží, dětské zboží, rozváželi potraviny a k tomu občas prodali nějaký PC a servis IT. Servisu je to hlavně jedno. Oni jsou placeni výrobcem za prokázaný servis.
    Ale to je vše pouze obcházení toho že výrobce nelogicky nechce dát pořádnou záruku.

    Zrovna dnes jsem objednávala vyšívací stroj za 80 000kč, takový poloprofi a záruka 6 měsíců. TAkže jsme se prostě domluvili s prodejcem že buď zakázku chce a já dostanu 36 měs záruku jako koncák, nebo ne a musím jinam.

    Prodejci je to celkem šumák, protože pro něj je to pouze o napsání čísla do záručáku. Vše ostatní řeší servis té značky.

  19. Předmět podnikání nikdo neřeší. Nezajímá je to.

Hostujeme u Server powered by TELE3