Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Zkušenosti s Netdirect?!

turok
verified
rating uzivatele
6. 2. 2009 15:12:50
Zdravím všechny webtržníky, zajímaly by mě Vaše zkušenosti s Netdirect s.r.o, doslechl jsem se ne moc pozitivní názory od vlastníku jejich aplikací, můžete mi to potvrdit nebo vyvrátit, Díky. Prosím jen o názory z lidu a né zaměstnanců netdirect s.r.o. :nono:
Děkuji
6. 2. 2009 15:12:50
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-s-netdirect/#reply228003
Petr Baloun
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
6. 2. 2009 15:42:18
Negativa muzu jen portvrdit.
Delal jsem v eshopu zalozenem na jejich aplikaci ShopCentrik. Cca 2 roky zpatky.
Cena 200.000Kc
Nedodelanej paskvil, cokoli potreba dodelat, minimalne 5.000Kc (napr. i za feed zbozi pro srovnavace, kdyz je jasne, ze to museji mit hotove, ze to ma kazdy eshop), vsechno je denni prace programatora.
Za propojeni s ucetnim systemem take velke penize.
Problemy s exportem a importem zbozi.
Na ceny za mustek k velkoobchodu jsme se radeji ani neptali.
Reakce na podpore mizerna, nekdy ani po 14 dnech.
Misto aby sme se starali o rozvoj eshopu, tak sme porad resili, co je v tom systemu udelane uplne na nic.
Kupce eshopu nalakaji na krasne flashove statistiky - ale dane statistiky meri cosi, protoze navstevnost byla napr. cca desetinova, nez ukazovaly jejich cisla.
Misty neprehledne, neni mozno si nastavit svoje "stavy" vyrizeni objednavky (hodilo by se, aby sis poznamenal, ze je zbozi objednano, nebo docasne nedostupne u dodavatele).
... a to je jen to, na co si vzpominam.
Na trhu existuji daleko lepsi a levnejsi reseni, kde jsou ceny na hodne priznive urovni, jako ShopSys, na kterem bezi napr. asus.cd
6. 2. 2009 15:42:18
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-s-netdirect/#reply228002
ericeqh
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
6. 2. 2009 23:18:15
Ja mam len taku skusenost, ze som im vyplnil formular o par dni na to som mal z ciech doporucenu zasielku s ich katalogom, vsetko super tak som im napisal zeby som mal zaujem aj o cenovu kalkulaciu na ich system a je tomu uz tizden a odpovede som sa nedockal. Neviem ako to je mozne ved im ide predsa o zakaznika....
6. 2. 2009 23:18:15
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-s-netdirect/#reply228001
Hanz
verified
rating uzivatele
9. 2. 2009 07:03:45
Ano, ano, tyhle ten scenar diskuzi o NetDirectu je v posledni dobe na ceskem netu k videni cim dal casteji. Nekdo se proste zepta "Jaky nazor mate na NetDirect? Jaky nazor mate na ShopCentrik?", pak prijde par plivanecku a nakonec prijizdi rytir na bilem koni zvany ShopSys, ve kterem je kazdopadne vsechno skvele, levnejsi a uzasne (autor samozrejme nikdy nezapomene vlozit odkaz smerujici na ty nejpravejsi stranky). No kdo neveri, at tam bezi .... A taky svete div se, proc ma vlastne ten NetDirect asi 10 krat vetsi obrat nez ShopSys, ti lidi-zakaznici fakt, ale fakt musi byt uplne blbi, ze k tomu NetDirectu porad lezou a nectou tyhle objektivni diskuze.
9. 2. 2009 07:03:45
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-s-netdirect/#reply228000
Jak je vidět, tak jednatel společnosti sám Jan Svoboda se vydal na boj. Ovšem od takové společnosti na jakou si NetDirect hraje bych očekával více nadhledu. Pokud jste tak dobří jak říkáte, tak se není čeho obávat. Ovšem o realitě už víme své, že?
9. 2. 2009 07:54:52
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-s-netdirect/#reply227999
Hanzi, není nic lehčího, než využít vyhledávání a podívat se, kolikrát NEOsite propagoval Shopsys. Zjistíš, že to bylo za téměř rok, co je na Webtrhu, jen jednou jedinkrát, v této diskuzi, a spojil to s konkrétní kritikou Netdirectu.
Osobní urážky nic neřeší, důležité jsou konkrétní zkušenosti (ať kritické nebo pochvalné).
9. 2. 2009 13:35:46
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-s-netdirect/#reply227998
s produktem netdirectu jsem se uz setkal a musim uznat, ze chlapci umeji exceletne prodavat, ale s tim programovanim to trosku pokulhava.
9. 2. 2009 13:47:53
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-s-netdirect/#reply227997
Neznám produkty ND jako uživatel, ale bohužel jsem se s nimi setkal na jednom projektu jako spolupracovník. Cena projektu byla přes 1.000.000, moje spoluúčast byla podle původní domluvy cca 30-40% na práci i ceně, s tím jsme do projektu šli a psali společně tak podklady a nabídku pro tender, na základě kterých nakonec naše společná nabídka zvítězila. Poté NetDirect změnil názor s tím, že si všechno udělají sami. Projekt, který měl být hotov do několika málo měsíců trval víe než rok. Nakonec jsem od nich dostal "držhubné" 30.000,- místo dohodnuté a slibované práce. S podobným přístupem jsem se setkal poprvé a věřím, že naposledy...
9. 2. 2009 13:57:49
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-s-netdirect/#reply227996
Petr Baloun
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
10. 2. 2009 10:51:54
S Shopsys nemam nic spolecneho a zadnou reklamu nedelam.
Jen jsem uvedl produkt o kterem jsme uvazovali, ze zakoupime, kdyz jsme byli zoufali z ShopCentrik.
Cenova politika Shopsys je naprosto odlisna, a to se nam libilo. Proto i kdyz nemam presne zkusenosti, jsem zde uvedl odkaz.
10. 2. 2009 10:51:54
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-s-netdirect/#reply227995
turok
verified
rating uzivatele
12. 2. 2009 16:20:59
Zdravím webtržníky, byl jsem nemocný tak jsem nesledoval diskuzi. Vidím že se to tu pěkně probralo, každopádně děkuji za názory, již jsem poslal poptávky na více firem je mezi nimi i shopsys a netdirect a další. Uvidím kdo mi napíše nejzajimavější nabídku a cenu.
12. 2. 2009 16:20:59
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-s-netdirect/#reply227994
Petr Silon
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
12. 2. 2009 21:47:40
Napsal Ruda;210081
s produktem netdirectu jsem se uz setkal a musim uznat, ze chlapci umeji exceletne prodavat, ale s tim programovanim to trosku pokulhava.
Pod to bych se podepsal. :rolleyes:
______________
Ale vážněji: Pracuji v Ostravě, takže to mám do NetDirectu (ShopCentrik) i NetDevela (ShopSys) blízko. Poptával jsem v létě 2008 řešení, zadání a požadovaná funkcionalita byla pro obě firmy stejná, rozdíl v ceně cca 400 tisíc v neprospěch NetDirectu. Osobně jsem jednal s obchodníky obou firem, eshopy provozuji už přes 5 let, takže přesně vím co chci, co můžu dostat, a kolik to tak může stát.
Osobně a telefonicky jsem si také prověřil reference obou shopů (asi 4 na každé straně), majitelé těch co jedou na ShopCentriku od NetDirectu moc nadšení nebyli (ve zkratce: ano, nakonec to funguje, ale podpora stojí za pikaču a všechno je drahé, platí se za každý prd; viz názor Neosite a dalších).
ShopSys od NetDevela vypadá levnější a pružnější. Nakonce jsem se rohodl pro ně, nový obchod spustíme na začátku března. Reference měli lepší než NetDirect.
I se ShopSysem je to porod, termín spuštění jsme posouvali, měli jsme jet v novém obchodě už na přelomu října/listopadu, obchod na nové verzi ShopSys4 nejel jak měl a před vánocemi jsme jako obchodníci řešili samozřejmě prodej a vlastní business, než dodělávání obchodu.
Obě firmy jsou z Ostravy, sídla mají od sebe asi 1000 metrů vzdušnou čarou, ;), nabídkou funkcí jsou jejich vlajkové produkty podobné, jen u NetDirectu je vše tak 4-5 krát dražší (taky je to firma asi 4-5 krát větší, co se počtu lidí týká).
A na závěr má rada pro kohokoli, kdo podepíše smlouvu s kýmkoli: hlídat termíny, hlídat termíny, tlačit a ještě jednou hlídat termíny. A mějte sankce ve smlouvě.
Ať vám eshop šlape!
12. 2. 2009 21:47:40
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-s-netdirect/#reply227993
KlubyVpraze
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
18. 2. 2009 09:09:33
Napsal Hanz;209810
Ano, ano, tyhle ten scenar diskuzi o NetDirectu je v posledni dobe na ceskem netu k videni cim dal casteji. Nekdo se proste zepta "Jaky nazor mate na NetDirect? Jaky nazor mate na ShopCentrik?", pak prijde par plivanecku a nakonec prijizdi rytir na bilem koni zvany ShopSys, ve kterem je kazdopadne vsechno skvele, levnejsi a uzasne (autor samozrejme nikdy nezapomene vlozit odkaz smerujici na ty nejpravejsi stranky). No kdo neveri, at tam bezi .... A taky svete div se, proc ma vlastne ten NetDirect asi 10 krat vetsi obrat nez ShopSys, ti lidi-zakaznici fakt, ale fakt musi byt uplne blbi, ze k tomu NetDirectu porad lezou a nectou tyhle objektivni diskuze.
Já byl v Prosinci na jednání ohledně CMS na klubyVpraze jednání mně oslovilo, ale je Únor a odpověď žádná a to jsem tam už volal abych se připomněl. Slíbená kalkulace, postupy atd... A nic se neděje Prostě hory doly a slyby chyby strácím důvěru v solidnost této firmy.
S přáním hezkých dnů
Miroslav Tesarczyk KlubyVpraze.cz
18. 2. 2009 09:09:33
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-s-netdirect/#reply227992
Sonome
verified
rating uzivatele
23. 2. 2009 22:07:38
Napsal desp;213326
Pod to bych se podepsal. :rolleyes:
______________
Ale vážněji: Pracuji v Ostravě, takže to mám do NetDirectu (ShopCentrik) i NetDevela (ShopSys) blízko. Poptával jsem v létě 2008 řešení, zadání a požadovaná funkcionalita byla pro obě firmy stejná, rozdíl v ceně cca 400 tisíc v neprospěch NetDirectu. Osobně jsem jednal s obchodníky obou firem, eshopy provozuji už přes 5 let, takže přesně vím co chci, co můžu dostat, a kolik to tak může stát.
Osobně a telefonicky jsem si také prověřil reference obou shopů (asi 4 na každé straně), majitelé těch co jedou na ShopCentriku od NetDirectu moc nadšení nebyli (ve zkratce: ano, nakonec to funguje, ale podpora stojí za pikaču a všechno je drahé, platí se za každý prd; viz názor Neosite a dalších).
ShopSys od NetDevela vypadá levnější a pružnější. Nakonce jsem se rohodl pro ně, nový obchod spustíme na začátku března. Reference měli lepší než NetDirect.
I se ShopSysem je to porod, termín spuštění jsme posouvali, měli jsme jet v novém obchodě už na přelomu října/listopadu, obchod na nové verzi ShopSys4 nejel jak měl a před vánocemi jsme jako obchodníci řešili samozřejmě prodej a vlastní business, než dodělávání obchodu.
Obě firmy jsou z Ostravy, sídla mají od sebe asi 1000 metrů vzdušnou čarou, ;), nabídkou funkcí jsou jejich vlajkové produkty podobné, jen u NetDirectu je vše tak 4-5 krát dražší (taky je to firma asi 4-5 krát větší, co se počtu lidí týká).
A na závěr má rada pro kohokoli, kdo podepíše smlouvu s kýmkoli: hlídat termíny, hlídat termíny, tlačit a ještě jednou hlídat termíny. A mějte sankce ve smlouvě.
Ať vám eshop šlape!
Tak abych taky trošku přispěl :) Náš první obchod nám běží na Shopcentriku, včetně napojení na IS cena cca 800 000. Chlapci opravdu umí dobře prodávat, ale s implemetací nebyl relativně žádný zásadní problém až na propojení s IS, IS jim zajištuje firma Acomware, jsou spolu majetkově propojeni, ovšem nějak spolu nekomunikují, takže vše řeší přes Vás.
Abych to shrnul, shop +- dokončen v termínu, v průběhu využívání jsme pozorovali chyby s přijetí objednávek, Netdirect zareagoval na reklamaci a řeší ji, včetně kompenzace, nemlží.... Na jejich systému mimo jiné běží i mnoho velkých shopů (mironet, parfums, elektrosvet, i Alza je na jejich jadře, takže špatné řešení to rozhodně není, ovšem je to všechno drahé a to velice... jak podpora, provoz, vše s tím je nutno počítat...
Díky tomu, že vše řešíme přes IS, kde jsme postupně nahradili skoro všechny jejich moduly vlastními, tak jsme poměrně spokojeni...
Další obchod jsme již řešili s Shopsysem, proběhla schůzka o poznání méně profesionální, nicméně nemám výtky. Podpis smlouvy, zaplacení záloh, termín byl 2 měsíce, cca po 8 měsícich byl obchod dokončen, nekonečné průtahy snad ve všech částech tvorby shopu to dotáhli na nekonečný termín 8 měsíců, bohužel po zkušenostech s Netdirectem kdy i daleko složitější shop byly schopni udělat +- v termínu jsme jaksi necítili potřebu mít ve smlouvě sankce za prodloužení termínu, bohužel opak byl pravdou...
Řešení Shopsysu vyšlo cca na 130 000 bez napojení na IS i jejich support a provoz je taky cenově někde jinde...
Je jen na Vás jaké zvolíte řešení...každé má svoje + - .
23. 2. 2009 22:07:38
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-s-netdirect/#reply227991
Azu
verified
rating uzivatele
24. 2. 2009 10:35:49
Docela by mně zajímalo co může prodávat člověk, který dá za obchod 800tis. za zboží :-)
Známej dal za shop od Shopcentriku 450tis, v ceně byly zahrnuty i marketingové služby v určitém rozsahu, ale i tak sem mu říkal, že není normální dát tolik peněz za takový obchod, který po pravdě nevybočuje naprosto ničím oproti obchodům, které tady nabízí mnoho lidí v cenách do 40tis., jedinou nadstandardní vlastnotní bylo napojení na Altus Vario. Tenkrát si to strašně vychvaloval jak je to celé super a jak mu to perfektně šlape. Před měsícem sme se náhodou potkali v hospodě a když přišla řeč na obchod tak už tak plný nadšení jako tenkrát nebyl, protože ani po 11 měsících provozu na ten svůj obchod ještě nevydělal a maká tak stále zadarmo.
24. 2. 2009 10:35:49
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-s-netdirect/#reply227990
Altamira
verified
rating uzivatele
6. 1. 2010 23:49:11
Děkuji za všechny diskusní příspěvky na téma Netdirect a Shopcentrik, zrekapituloval jsem si při nich moji pětiměsícní anabázi
při realizaci eshopu shopcentrik.
Na jaře minulého roku jsem podepsal smlouvu u Netdirect na realizaci eshopu včetně napojení na ekonomický systém. Protože mám
dost zkušeností s provozováním eshopu, měl jsem také relativně dost individuálních požadavků oproti standardnímu řešení tohoto
eshopu, hlavně se změny týkaly datových přenosů do IS a z IS. Realizace měla trvat celkem 5 měsíců. V průběhu realizace, jak jsem
se více seznámil se shopcentrikem, jsem požádal ještě o několik změn v souvislosti s datovými přenosy, tak aby vše odpovídalo
přesně našim potřebám, i když byla už dávno podepsaná smlouva s přesnými specifikacemi, za dodatečné úpravy nám už netdirect nic
neúčtoval. Realizace nakonec trvala opravdu plánovaných 5 měsíců a nikoho jsem nemusel popohánět. V průběhu ostrého testovacího
provozu se objevilo několik drobných problémů, na které reagovali v netdirectu prakticky hned a všechno se opravilo (ostatně
testovací provoz je určen právě k tomuto vychytávání much). Další drobnosti, kterých jsem si všiml později se vyřešily při běžném
provozu a vždy velmi rychle. Po asi měsíci provozu se vyskytl zásadní technický problém, který souvisel s datovými přenosy a na
kterém jsem si v podstatě otestoval schopnost netdirectu jednat rychle v kritických situacích a vše se vyřešilo k naší
spokojenosti.
Pokud člověk realizuje eshop v hodnotě řádu statisíců korun s obousměrnými datovými přenosy do IS a má přitom spoustu
vlastních požadavků, musí zákonitě počítat s tím, že se v průběhu řešení vyskytnou problémy, to je zcela běžná věc, a problémy a
zádrhely jsou tu od toho, aby se řešily. V netdirectu jsem se nesetkal s tím, že by se nenašlo řešení. Možná je to otázka
přístupu i ze strany objednavatele.
V předchozích příspěvcích jsem narazil na několik nonsensů, které si neodpustím nekomentovat.
1.Shopcentrik je nedodělaný paskvil, neobsahuje ani feed pro srovnávače: Shopcentrik je modulární systém a jaký modul si k jádru
přikoupíte, takový pak máte.
2.Problémy s exportem a importem zboží: Proč si proboha na tyto problémy stěžujete tady a nemáte je dávno v netdirectu vyřešené.
Exporty a importy zboží se řeší při implementaci systému a ne s křížkem po funuse.
3.Reakce na podpoře mizerná, někdy až po 14 dnech: Pokud jsem přiobjednával moduly, čekal jsem také na reakci asi týden, jestli
se ale modul např. ''Současně nakupované zboží'' zrealizuje o týden dřív, nebo později, není podstatná věc. Pokud se jednalo o
důležité věci, reakce přes helpdesk byla vždy rychlá. Mj. Každý projekt mají na starosti konkrétní programátoři a každý projekt
má svého vedoucího projektu a ti všichni mají telefonní čísla, a není problém jim zavolat.
Nechci tady obhajovat netdirect, jenom jsem shrnul své dosavadní zkušenosti s nimi a trochu mne dožralo, že to tady vypadá jako
spiknutí proti nim, tak abych to trochu vyvážil. Jinak jen připomínám že nejsem žádným placeným agentem netdirectu ani nemám
žádné osobní vazby na nikoho od nich a klidně se pod tento příspěvek podepíšu
S pozdravem
Pavel Hnilica
http://www.deramax.cz
6. 1. 2010 23:49:11
https://webtrh.cz/diskuse/zkusenosti-s-netdirect/#reply227989
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit