Prodej módního e-shopu www.fashionbrandsczsk.cz
Zobrazují se odpovědi 1 až 12 z 12

Reklama v tištěných mediích? Máte zkušenost?

  1. Ahojte,

    věřím, že se zde pohybuje spousta z Vás, kteří tento způsob reklamy vyzkoušeli. Proto by mě zajímalo, jaké s tím máte zkušenosti, co Vám to přineslo, přes koho jste reklamu nakupovali (mediálka, napřímo), kde reklama byla a na kolik Vás to případně přišlo a jak případně vypadal. :)

    Nadruhou stranu bych rád znal i názory od těch, co si tuto reklamu nekoupili, tak aby zdůvodnili, proč tak neučinili, či jestli se k tomu zatím neměli šanci dostat.

    Díky za každou odpověď

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Tištěná reklama na zboží ve vánočních speciálech celorepublikových časopisů. Za nás vyhozené peníze, ale je možné že u jiného sortimentu než našich RC modelů to může být úplně jinak.

  4. Par postrehu, ktere nejsou zadnymi pravidly pro jine...
    - nikdy se neosvedcilo nic jineho, nez full stranka 1/1 - zadne mensi formaty, zadne ctvrtiky, produktove tipy v prilohach apod.
    - cenikove ceny ve stovkach tisic jsou nesmysly, realne slevy i na jednu objednavku jsou bezne 80-90 %
    - v podstate neznam zadny titul (mimo vybrane deniky), kdy by 1/1 stala vice jak 40-50 tis., bezne 15-25tis.
    - vzdy bez agentury
    - fungovalo to v minulosti dobre, dnes uz v podstate ne, umelo to prinest nove zakazniky, umelo to prinest znamost znacky, dnes uz to bereme jen pro brend. Ono taky dnes je spousta casopisu spise prehledem reklam, ktere jsou doplneny o par stranek obsahu.
    - nikdy to nefungovalo jako vystrel do tmy - tzn. zkusim jednu stranku a uvidim, umelo to fungovat, kdyz to byla soucast nejake celkove mkt komunikace v ramci mixu, nebo komunikace v tistacich ve vetsim mnozstvi a s opakovanim
    - je treba umet udelat tu inzerci. Je to neco jako billboard - musi to byt velmi jednoduche, jasne, zretelne s call to action.

    Pod carou
    - vubec nejlepsiho vysledku jsme dosahli (prodavame parfemy a kosmetiku), kdyz jsme si dali inzerci do oboroveho casopisu "kovo drevo" ktery se rozdava na veletrzich. Je to uz par let zpatky, ale tolik overitelnych objednavek jsme nikdy ze zadneho jineho printu nemeli. To byly uplne houfy chlapu - inzenyru, strojaru, stavebniku, kteri najednou v jejich oborovem casopisu uvideli uplne nesouvisejici reklamu, ktere samozrejme zaujala tim, ze tam nepatrila a oni dostali tip na vanocni darek. Byly to stovky objednavek za cenu asi 5tis. Kc. Dnes uz to bohuzel taky nefunguje. Takze nekdy inzerce v uplne nesmyslnem tisku muze prinest vice, jak jit oborovou cestou.

  5. A na jaký obor má být reklama zaměřena a najkou věk skupinu? - celkem podstatná věc. Obecně je zatím nejvýhodnější internetová reklama (i když některé obory začínají být dost drahé).

    Lidi už dnes moc nečtou a i tištěná periodika už se prodávají méně. Výhodná může být reklama v periodicích, která chodí zadarmo do schránek - letáky s potravinama, Babišovo oběžníky :-D atd.

  6. Skúšal som billboary - vyhodené prachy, jedine to posilnilo brand
    Skúšal som print na iný produkt dal som kupon na zlavu aby som odsledoval objednavky a ani jedna objednavka, jednalo sa len o mensi pasik v odborovom casopise venovanemu auto mot

  7. S kolegou vedeme specificky casopis. Zajimalo by mne jak sledujete zda Vam reklama v casopise privedla zakazniky?
    My to vzdy delame tak, ze inzerentovi vytvorime specialni reklamu pouze pro tento ucel, ktera nuti zakaznika rici kde inzerci nasel.

    Obycejna reklama formou "nejlevnejsi XYZ" zde a zde - neda se nikdy vystopovat, protoze zakaznik nikdy nerekne kde inzerci precetl.
    Proste jde a koupi si to. Prikladem je akcni nabidka v novinach hypermarketu - zakaznik se nesveri s tim, ze v letacku nasel, ze dnes maji slevu na vajicka o 2,-

  8. Citace Původně odeslal kurtas2656 Zobrazit příspěvek
    Skúšal som billboary - vyhodené prachy, jedine to posilnilo brand
    Skúšal som print na iný produkt dal som kupon na zlavu aby som odsledoval objednavky a ani jedna objednavka, jednalo sa len o mensi pasik v odborovom casopise venovanemu auto mot
    je otazkou zda byly vhodne zvoleny billboardy v dobe kdy je jich na kilometru i 50 je to docela veda. A opet plati, ze jich musi byt nejake minimalni mnozstvi. Je taky otazkou, zda lide pochopili ten inezrat. My treba delali loni na jare billboard kampan a mela velmi dobry uspech.

    U printu je to velmi podobne.

    ---------- Příspěvek doplněn 03.02.2015 v 19:19 ----------

    Oleg: ruznymi zpusoby se to snazime vyhodnotit. v minulosti, kdy bylo pomerne malo objednavek jsme to po podobne kampani primo zjistovali, pokud navic skokove vyskoci promovane produkty opet je to jeden z moznych bodu, pokud k tomu pridate kupon, ktery je pro dany tisk unikani, mate dalsi udaj. No a pote uz prichazi treba kompletni post testy.

  9. Citace Původně odeslal Radek O. Zobrazit příspěvek


    ---------- Příspěvek doplněn 03.02.2015 v 19:19 ----------

    Oleg: ruznymi zpusoby se to snazime vyhodnotit. v minulosti, kdy bylo pomerne malo objednavek jsme to po podobne kampani primo zjistovali, pokud navic skokove vyskoci promovane produkty opet je to jeden z moznych bodu, pokud k tomu pridate kupon, ktery je pro dany tisk unikani, mate dalsi udaj. No a pote uz prichazi treba kompletni post testy.
    U online byznysu je to jednodussi (vystopovat to). U nas ze 70% jsou inzeretni kamennych obchodu. A klienti jsou turisti - tam je to temer nezjistitelna efektivita.

  10. No ja jsem zkousel letaky kauflandu kde je reklama a vysledek byl nulový

  11. Citace Původně odeslal Oleg Zobrazit příspěvek
    S kolegou vedeme specificky casopis. Zajimalo by mne jak sledujete zda Vam reklama v casopise privedla zakazniky?
    My to vzdy delame tak, ze inzerentovi vytvorime specialni reklamu pouze pro tento ucel, ktera nuti zakaznika rici kde inzerci nasel.

    Obycejna reklama formou "nejlevnejsi XYZ" zde a zde - neda se nikdy vystopovat, protoze zakaznik nikdy nerekne kde inzerci precetl.
    Proste jde a koupi si to. Prikladem je akcni nabidka v novinach hypermarketu - zakaznik se nesveri s tim, ze v letacku nasel, ze dnes maji slevu na vajicka o 2,-
    Já to kontroluju hodně. Na každou větší kampaň si dělám zvlášť telefonní číslo - pak vím, "odkud vítr vane". :-)

    ---------- Příspěvek doplněn 04.02.2015 v 10:55 ----------

    Citace Původně odeslal Radek Orst Zobrazit příspěvek
    No ja jsem zkousel letaky kauflandu kde je reklama a vysledek byl nulový
    To mám taky za sebou. Lepší je si připlatit a nechat si tam vložený leták.

  12. Jednou mala reklama v letacich pizzerie za 2.500 Kc, prineslo to kseft za 28.000 Kc, takze dobre, ale vickrat jsem to uz nezkousel...

  13. skusal som, zalezi od produktu aky predavas .... v mojom pripade je print media kampan strata casu a peniazi

Hostujeme u Server powered by TELE3