IT-TechCZ s.r.o. | Cloud, VoIP ústředny, vývoj webů a informačních systémů, elektronických systémů, IT poradenství
Zobrazují se odpovědi 1 až 16 z 16

Web pro lékárnu

  1. Ahoj,

    pomalu s kamarádem spouštíme web pro menší lékárnu. Já dělal grafiku a kód, kamarád programuje.

    Lékárna jako hlavní novou službu nabízí objednání léků, které se například moc často neprodávají a nevyplatí se je mít na skladě a tímhle způsobem můžete mít druhý den léky připravené k vyzvednutí a nemusíte jezdit do lékarny ve městě, kde by nakonec stejně lék mít nemuseli. Dále slouží k přehledu neustále aktualizovaných akčních produktů a novinkek - ať už o dovolené, nebo o novém sortimentu.

    Normálně nebude v hlavičce vidět upozornění, je zde pouze k ilustraci, že je možné komunikovat krátkými zprávami na nejvíce viditelném místě.

    Co si o tom myslíte?
    http://lekbor.cz

    Co by chtělo změnit a vím o tom:
    - CSS sprites
    - sjednotit JS do jednoho
    - doplnit meta tagy

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
    Jiří Hudec nabízí: 360 fotky + produktové foto
    Kacer007 poptává: Poptávka leták fotbalového náboru
    JP94 poptává: Zhotovení banneru
  3. no dobrý...pěkný...spodní část pod produkty bych dala někam mimo...třeba sidebar...to nikoho tak nezajímá jak léky, je to dlouhé...nezajímavé....doufám že ty ceny jsou jen nastřelěné...protože kupovat léky o například cca 200% dráž než jinde mi přijde utažené...Třeba takový paralen i online stojí nejvíce 30,- až 35,- kč vy jej máte 88... ibalgin rapid obvykle kolem 60-ti korun...u Vás 190....jediný logický důvod proč u vás nakupovat? Když je zavřeno nelze si objednat? halóóje to online služba nebo né? Ten leták je fajn....to je barák koho?

  4. Ano ano, ceny jsou nastřelené, stejně tak jako novinky. Je to zkušební provoz a plnit reálným obsahem začínáme po víkendu. Normálně je tam mód údržby, pro kritiku a rady je web přes víkend zapnutý...

    Leták je barák kamaráda z ateliéru ze školy :) Zatím nemám k dispozici reálný.

    Objednávat lze kdykoliv, navštívit lékárnu samozřejmě jen když je otevřeno :)

  5. Mně se to moc líbí, pěkná a čistá práce.

    Poslal jsem PM.
    Naposledy upravil Webnia.cz : 31.01.2015 v 18:30

  6. Při objednávce opisuji název léku z receptu a objednávám bez znalosti ceny?

    Něco jsem přehlédl?

  7. já bych přidal možnost přiložit foto nebo scan receptu, protože někdy to člověk nemůže rozluštit, navíc když jsou to většinou takový názvy...

  8. A proč ne formou klasického shopu?

    Položky s cenou má stejně v pokladně nebo nějakém skladovém systému...

  9. Citace Původně odeslal Macecha Zobrazit příspěvek
    já bych přidal možnost přiložit foto nebo scan receptu, protože někdy to člověk nemůže rozluštit, navíc když jsou to většinou takový názvy...
    dobrej napad docela

  10. Já nevím tedy jestli lze prodávat online nějaké léky které jsou na předpis ? myslím že asi né...a když mi to doktorka napíše paralen na předpis tak si to vyzvednu u první lekárny a nebudu hledat nějakou online lekárnu s doručení třeba 3 dny....k čemu jako je to dobrý nápad? jaký to má přínos?

  11. Citace Původně odeslal dasaB Zobrazit příspěvek
    Já nevím tedy jestli lze prodávat online nějaké léky které jsou na předpis ? myslím že asi né...a když mi to doktorka napíše paralen na předpis tak si to vyzvednu u první lekárny a nebudu hledat nějakou online lekárnu s doručení třeba 3 dny....k čemu jako je to dobrý nápad? jaký to má přínos?
    Jaký má přínos itesco, kde mi dovezou vše co si naklikám za přiraženou cenu, když mám obchod na každém rohu ? Prostě si to někdo vymyslel a takhle vytvořil. Jestli je to správný nebo ne je další věc. Co jsem pochopil, zadavatel si přeje kritizovat funkčnost a vzhled, nikoliv myšlenku projektu :).

  12. Tak tedy jinak: ač cíl a funkčnost nechápu, tak design je udělán technicky dobře. Ale ničím nezaujme. Nevím, že by technické super věci prodávaly, s tím jsem se ještě nesetkal. Vždy prodává grafické provedení/vzhled a hlavně nápad a myšlenka

  13. Citace Původně odeslal proexpandia Zobrazit příspěvek
    Jaký má přínos itesco, kde mi dovezou vše co si naklikám za přiraženou cenu, když mám obchod na každém rohu ? Prostě si to někdo vymyslel a takhle vytvořil. Jestli je to správný nebo ne je další věc. Co jsem pochopil, zadavatel si přeje kritizovat funkčnost a vzhled, nikoliv myšlenku projektu :).
    myslíte že tam je přiražená cena? no já nevím do jakého tesca vy jezdíte, ale obvykle co je v letáku je i normálně v dovozu...jediná přirážka je tam ta doprava....vice nakupujte a budete sečtělý :-D Já kritizovala spodek stránky....moc expandujete a pak nečtete :-(

  14. Jo, možnost přiložení souboru přidáme zvážíme. Dík

    Ono je to takhle, web vůbec neaspiruje na to být eshopem. Jedná se o malou lékárnu, které ubývají zákazníci kvůli nedostupnosti různých méně běžných léků. Prostě si nemůžou dovolit skladovat lék, který chce někdo jednou za čtvrt roku. Takže místo toho, že člověk (přímo z místa či okolních vesnic) sedne do auta a jede do velké lékárny řetězce do města (asi 15km, kde nemusí léky mít), vyplní formulář, paní mu v pracovní době obratem potvrdí objednávku s cenou a případně hned objedná a druhý den se stavíte a vyzvednete. Ono je jasné, že si nebudete objednávat paralen. To se prostě zvednete a jdete do nejbližší lékárny.

    Ne, nemusíte hodnotit jen provedení, komentáře k funkčnosti proberu s majitelkou, nicméně ta si za tím stojí, protože už v minulosti jí lidé poměrně hodně psali a volali, aby se ujistili o dostupnosti a případně objednali.

  15. Chjo, už vidím babičku jak jde s receptem od lékaře, vezme doma scanner/mobil, vyfotí recept a bez znalosti ceny si něco objedná :(

    Proto navrhuji formu podobnou eshopu/katalogu - nehrozí překlepy v názvech a nesrovnalosti ve velikosti balení, je okamžitá informace o dostupnosti a ceně. A když si to člověk objedná, tak jen lékárnice přepošle svému dodavateli...

  16. Moje postřehy na základě zkušeností s implementací podobných stránek pro jiné lékárny:
    1. Někde nahoře by mělo být výrazné tel. číslo, kde si rezervovat léky na předpis. Běžně formulář pro objednávání léků na předpis v 90% nikdo nepoužívá.
    2. V případě prezentace/nabízení OTC přípravků je nutné uvádět "Režim výdeje" v případě léků "účinnou látku" viz regulace reklamy na léčiva na SÚKL = Sekce "Akční nabídka". Pokud uvedete také název léku podle registrace a číslo SÚKL nic nezkazíte.
    3. V sekci o nás určitě fotky profi lékárny, personálu.
    4. Místo toho co nabízí lékárna jak je uvedeno na titulce "Léky na recept" , "Volně prodejné léky" což už máte v Sortimentu, uvést opravdu dobré důvody proč mají přijít do této lékárny... nejsme řetězcová lékárna, nezaměňujeme, připravíme/namícháme, poradíme, najdeme lék se stejnou účinnou látkou bez doplatku nebo s nižším, jsme rodinná lékárna atd...
    5. Nabídku letáku ML neuvádět, ale nabídku z letáku ručně dávat do akční nabídky (případně scan letáku, rozřezat a vložit)... (na letáku ML jsou uváděny také případné konkurenční lékárny) . Navíc na stránkách ML je možnost objednávání zboží z nabídky s možností zaslání, což je kontraproduktivní pro tuto lékárnu (poslali jste zákazníka nakoupit jinam po shlédnutí letáku).
    6. převést na lepší doménu podle názvu...

  17. Chtělo by to čitelnější písmo

Hostujeme u Server powered by TELE3