- Založen byl v lednu roku 2012 v době, kdy se o živou stravu zajímalo stále více zákazníků. Od té doby si eshop získal velké množství příznivců a stálých zákazníků a našel si na trhu své čestné místo v bohaté konkurenci. Vzniku tohoto eshopu předcházel eshop, založený v roce 2008, který se věnoval biopotravinám i raw food. Raw food se ale natolik vyčlenil a vznikl o něj takový zájem, že jsme mu věnovali prostor a samostatný eshop. Defacto tak má obchod 7 letou historii.
- Návštěvníci eshopu navštěvují i blog na doméně www.bio-infoweb.cz, který je součástí prodeje a je protkán klíčovými slovy odkazujícími na eshop. Blog si můžete sami dotvořit podle vlastních představ. Velice snadná administrace, výběr z mnoha šablon. Prémiové funkce jsou zaplaceny do září 2015, doména do března 2015. Prémiové funkce v ceně 3 tis. na rok nejsou nutností k provozu blogu. Blog může běžet i bez nich, tedy zcela zadarmo.
- Po celou dobu provozu eshopu spolupracujeme se spřátelenými weby, které na eshop odkazují. V několika knihách specializujících se na živou stravu je umístěna reklama na eshop v hodnotě dohromady 14.000 Kč. Knihy i nadále lákají čtenáře k nákupu v eshopu !
- Eshop běží na systému Webareal, který má velmi nízké náklady na provoz a nabízí velké množství funkcí s přehlednou a jednoduchou administrací, jejíž obsluhu zvládne i začátečník. Tento systém se v našem letitém podnikání osvědčil nejvíce. Se svojí cenou a stálými inovacemi a novinkami nemá na trhu konkurenci. Provoz je zaplacen do 7.5.2015. Doména shopu do 2.5.2015. Náklady na roční hosting činí 3025 Kč s DPH, možno platit čtvrtletně i půlročně.
- Grafika eshopu je dělána na míru na zakázku za 9.000 Kč.
- Doména eshopu www.ziva-strava-obchod.cz obsahuje klíčové slovo živá strava, což je vynikající pro zobrazení na předních pozicích ve vyhledávačích. Eshop má vynikající SEO optimalizaci vytvořenou specializovanou firmou a dále má dobré hodnocení webu Page rank a S rank
- Eshop má v nabídce raw neboli živou stravu rozdělenou do přehledných kategorií, které se postupně vyvíjely dle požadavků zákazníků.
- V administraci eshopu budou všechny produkty v řádu stovek druhů při prodeji zachovány.
- Obchod spolupracuje nejen s portály Zboží.cz a Heureka, kde má velmi pozitivní reference a certifikát ověřeno zákazníky.
- Součástí prodeje je profil obchodu na Facebooku, momentálně s 2097 reálnými fanoušky.
- Přidáme seznam všech našich dodavatelů zboží včetně zahraničních dodavatelů, kteří jsou na českém trhu dosud málo známy a čekají na svou propagaci. Zboží jsme odebírali převážně přímo od výrobců, což umožňuje prodej s vyšším rabatem.
- Eshop přenecháme včetně databáze zákazníků, kteří tak mohou v obchodě i nadále nakupovat, jak jsou zvyklí. Neustále jsme „bombardováni“ telefonáty s dotazy: „Kdy eshop opět bude fungovat?“ Zákazníci již nedočkavě čekají na znovuotevření eshopu.
- Poradíme vám, jak se pracuje s administrací blogu i eshopu a sdělíme vám informace, které si každý podnikatel tvrdě chrání. Například to, jaké nástroje používáme na tvorbu reklamních bannerů, seznam dodavatelů, zákazníků atp.
- Je možné obchod přenechat i s kontaktními emaily, které mají zákazníci v povědomí.
- Dále přenecháme všechny naše osobní fotografie a bannery, které momentálně na blogu a eshopu jsou.