Mimořádná akce na dedikované servery. SLEVA až 40 % ‼️
Stránka 1 z 3 123 PosledníPoslední
Zobrazují se odpovědi 1 až 30 z 68

Certifikát Důvěryhodná firma - co to zas je za levou?

  1. Co je zase prosím toto neví někdo?
    duveryhodnafirma.cz
    cerifikát o ničem bez významu dle mého
    otravný telefony
    emaily
    záhadné dobírky :)

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Opatrně s nima, posílají obálky, které si nikdo neobjednal v ceně kolem 1000,- s certifikátem, se kterým si můžeš leda .....

  4. Krásný tahák peněz z lidí za záštitou "důvěryhodnosti" .

  5. Hovada to jsou. Nějakej jouda si koupil asi doménu a otravujou. Nic víc. Podovd, asi jako každej druhej.
    Naposledy upravil marcoo : 25.12.2014 v 20:45

  6. Tak o nich nemluvte a nedělejte jim reklamu :)

  7. Dneska mi volala paní ze společnosti Centrum výzkumu názorů klientů s.r.o. která zprostředkovává služby firmě duveryhodnafirma.cz, kde za 700 Kč mohu být na jejich webu. Tak jsem jí slušně poslal pryč :) Poslední dobou se to opět hemží podobnou havětí...

  8. Dobrý den,

    jsem majitelka cestovní kanceláře na Karlovarsku a zajišťujeme celou škálu jak tuzemských tak zahraničních pobytů.
    Dozvěděla jsem se z telefonátu o portálové společnosti www.duveryhodnafirma.cz a tak jsem ji navštívila.
    A k mému úžasu jse byla společně s manželem překvapena.
    Kontaktovala jsemspolečnost Centrum výzkumu názorů klientů s.r.o. a do týdne dostala prostor se tam zviditelnit na pořád za necelou tisícovku.
    Je to super!!!

    Jarmila

  9. Citace Původně odeslal Podnikatel1978 Zobrazit příspěvek
    Dobrý den,

    jsem majitelka cestovní kanceláře na Karlovarsku a zajišťujeme celou škálu jak tuzemských tak zahraničních pobytů.
    Dozvěděla jsem se z telefonátu o portálové společnosti www.duveryhodnafirma.cz a tak jsem ji navštívila.
    A k mému úžasu jse byla společně s manželem překvapena.
    Kontaktovala jsemspolečnost Centrum výzkumu názorů klientů s.r.o. a do týdne dostala prostor se tam zviditelnit na pořád za necelou tisícovku.
    Je to super!!!

    Jarmila

    Úplně jak z prezentace nějakého MLM, třeba Herbalife. :-)

    Už jen ten sloh, který jste použila, na mě působí jak výstražný trojúhelník za autem...

    Nechť vám ta registrace tedy působí radost i nadále, já se budu snažit důvěru získávat činy, ne koupeným certifikátem.
    PS: Mám kolem 60% stálých zákazníků.
    Naposledy upravil JKHouba : 04.02.2015 v 22:37

  10. Citace Původně odeslal Podnikatel1978 Zobrazit příspěvek
    Dobrý den,

    jsem majitelka cestovní kanceláře na Karlovarsku a zajišťujeme celou škálu jak tuzemských tak zahraničních pobytů.
    Dozvěděla jsem se z telefonátu o portálové společnosti www.duveryhodnafirma.cz a tak jsem ji navštívila.
    A k mému úžasu jse byla společně s manželem překvapena.
    Kontaktovala jsemspolečnost Centrum výzkumu názorů klientů s.r.o. a do týdne dostala prostor se tam zviditelnit na pořád za necelou tisícovku.
    Je to super!!!

    Jarmila
    Jarmilo dekuji, ted muzu spokojene umrit...

  11. Podnikatel1978 Přidat do kontaktů Ignorovat
    Naposledy: Dnes 18:33
    Kontaktujte mě
    KDO JSEM
    Členem od 04.02.2015
    Hodnocení: 0 (0%)
    Příspěvky: 1

    hovori za vsetko

  12. Jarmilo, totálně jste zabila, nikdy bych si tento debilní certifikát nepořídil už jenom díky Vám, větší debilitu jsem v životě neslyšel, bože můj.

  13. Citace Původně odeslal Podnikatel1978 Zobrazit příspěvek
    Dobrý den,

    jsem majitelka cestovní kanceláře na Karlovarsku a zajišťujeme celou škálu jak tuzemských tak zahraničních pobytů.
    Dozvěděla jsem se z telefonátu o portálové společnosti www.duveryhodnafirma.cz a tak jsem ji navštívila.
    A k mému úžasu jse byla společně s manželem překvapena.
    Kontaktovala jsemspolečnost Centrum výzkumu názorů klientů s.r.o. a do týdne dostala prostor se tam zviditelnit na pořád za necelou tisícovku.
    Je to super!!!

    Jarmila
    Mahuleno,Mahuleno máš tam pěkně nahuleno.
    Sorráč,ale na Jarmilu se mi to nerýmovalo :D

  14. A když si necháte přihlásit dvě firmy tak máte třetí zdarma. Jen to musíte udělat do 15minut.

  15. Omylem sem na to založil nove vlakno, bo sem toto nenašel. Tak si hodim koment sem.

    Zdravim,

    nyní mě volala firma duveryhodnafirma.cz (Centrum výzkumu názorů klientů s.r.o.). Jedná se o firmu, která vám dá za 750 Kč certifikát důvěryhodná firma, sdělí vám, že jste prošli složitým procesem vyhodnocování a že jste dopadli na jedničku bez negativních reakcí zákazníků. Klasická blamáž. Za 750 Kč vám pošlou krásné nálepky, které nemají absolutně žádnou hodnotu a už vůbec nevěřím, že někoho zkoumali.

    Podle extrémního ruchu na pozadí soudím o dost velkém callcentru, kde uhání živé duše.

    Centrum výzkumu názorů klientů s.r.o.
    MAREK RÓZIECKI, dat. nar. 8. října 1990
    Rybnik, Bohaterów Westerplatte 1 A m.7 , 44-217, Polská republika
    Založeno 30. října 2014 stejně tak domena

    Doména existuje plus mínus stejně. Nechci nikoho pošpinit neprávem, pokud tu někdo skutečně řeknete jak to funguje a že dobře smažu to, ale už podle vystupování je to jen další projekt jak vytáhnout z firem a živnostníků kačky dejte si nato pozor podle mě to nemá žádný přínos, není zaštítěno žádnou slušnou organizací ani velkou firmou.

    Budou rád za další komentáře, ale pamatujete si na různé projekty, založíme vám unikátní stránku budete dohledatelní na předních pozicích atd.. no to už asi nefunguje tak tady něco nového.

  16. Jarmila mě přesvědčila, do toho musím jít taky !

  17. Smutný je fakt, kolik lidí jim na to už skočilo a dle rozsáhlého seznamu jich není málo

  18. Citace Původně odeslal Kapa Zobrazit příspěvek
    Smutný je fakt, kolik lidí jim na to už skočilo a dle rozsáhlého seznamu jich není málo
    Otázka je, jestli tam tyhle firmy nenapsali bez jejich vědomí a zadarmo, aby neměli prázdný seznam. Dal jsem si webovky asi 15 náhodně vybraných firem z jejich seznamu a ani jeden se s nějakým takovým certifikátem nechlubí.

  19. Dobrý den.
    Jsem managerem pobočky CBOK v Ostravě.
    Chtěl bych se vyjádřit ke zde uvedenému tématu.
    Nechápu, proč hodnotíte firmu pouze na základě české pobočky, která byla založena v r. 2014.
    Naše podnikání má dlouhodobé zkušenosti na polském trhu, kde má celý projekt své kořeny.
    V současné době provozujeme pobočky v 5 evropských zemích: Polsku, České republice, Slovensku, Maďarsku a Bulharsku. Kdyby jste navštívili stránky www.duveryhodnafirma.cz, viděli by jste vlajky zemí na jejichž území působíme. Celkem zaměstnáváme 200 zaměstnanců, takže nejsme firma se sídlem v garáži.

    Pro příklad, jestliže Coca Cola vstoupila na nový trh, nevyhnutelně musela vytvořit společnost v této zemi. Podle vaší úvahy nemají právo obchodovat na trhu, protože byla společnost založena teprve před měsícem.
    Pokud jde o věk majitele, myslím si, že nejdůležitější je profesionalita v řízení celé společnosti. Opět argumentuji, že v roce 2004, když založil Mark Zuckenberg Facebook bylo mu 20 let. V souladu s tím, co tvrdíte, neměl právo vytvořit obrovskou mezinárodní společnost, protože mu bylo 20 let. Doufám, že všichni čtenáři tohoto článku se mnou budou souhlasit, že tato úvaha je nesmyslná.

    Výzkum, který provádíme se týká výzkumu názoru na společnosti na internetu. Zúčastnit se projektu může POUZE společnost, na níž náš software nezjistí žádné negativní názory. Na webových stránkách jsou publikovány pouze podniky, které se tohoho projektu zúčastnily. Pokud nás obviňujete, že firmy přidáváme náhodně, můžete si to otestovat. Přihlašte se jako firma s negativními ohlasy a sami uvidíte, že na certifikát nebudete mít nárok, výběrem totiž neprojdete.

    Každá přihlášená firma má z projektu výhody. Postaráme se o propagaci e-vizitek na stránkách projektu a také ve vyhledávači Google. Dbáme na to, aby co největší počet zákazníků věděl, že daná společnost byla oceněna certifikátem.

    Pokud budete mít v budoucnu jakékoli dotazy týkající se projektu, bez obav použijte kontaktní formulář na webových stránkách. Rádi na všechny dotazy odpovíme. Jsme společnost, která má v Evropě detítky tisíc spokojených zákazníků. Za naší činností stojí množství tvrdé práce a obětavosti lidí, proto je naším výsledkem práce nejvyšší kvality.

    Jak jsem již zmínil, v případě dalších otázek, jsem stále k dispozici.
    S pozdravem,
    Tomasz Kwiek

  20. Citace Původně odeslal CVNK Zobrazit příspěvek
    Výzkum, který provádíme se týká výzkumu názoru na společnosti na internetu. Zúčastnit se projektu může POUZE společnost, na níž náš software nezjistí žádné negativní názory. Na webových stránkách jsou publikovány pouze podniky, které se tohoho projektu zúčastnily. Pokud nás obviňujete, že firmy přidáváme náhodně, můžete si to otestovat. Přihlašte se jako firma s negativními ohlasy a sami uvidíte, že na certifikát nebudete mít nárok, výběrem totiž neprojdete.
    Dobrý den, jakým způsobem vyhonocujete pravost negativních názorů? Protože pokud je vyjmuta firma, na kterou jsou negativní názory na internetu, pak by vaše firma sama o sobě daný certifikát nemohla získat, protože minimálně v této diskuzi negativní názory jsou. Týkají se vaší firmy, tak v tomto případě můžete vyhodnotit, že nejsou pravdivé a certifikát byste sami sobě dali. Nicméně jak to zajistíte u jiných firem o kterých tu realitu neznáte.

    Navic jsem si nahodne vybral par firem, ktere maji vas certifikat a nasel jsem jednim dotazem na google negativni hodnoceni - hlavne u hotelu, restauraci apod. to byva pomerne caste. Takze bud vas system hledani negativnich nazoru nefunguje, nebo system umoznuje ziskat vas certifikat i kdyz negativni hodnoceni existuji.

    Jak to tedy je?

    diky za info

    RO

  21. Citace Původně odeslal Radek O. Zobrazit příspěvek
    Navic jsem si nahodne vybral par firem, ktere maji vas certifikat a nasel jsem jednim dotazem na google negativni hodnoceni
    Byl jste rychlejší ;-)

  22. Vezměme to z druhé strany a pohledu firmy obdobne teto.

    Kdyz jsem byl jeste mlád, dovršil svých 15 let, dostal jsem šanci pracovat, resp. brigadnicit pro jednu obdobnou firmu udelujici certifikaci. Bylo mi prislibeno ze si vydelam slusne penize, myslim, ze cca 1k denně. Celý ten, jak jsem pozdeji zjistil, podfuk fungoval na principu rucniho prochazeni Firmy.cz a opisovani kontaktnich udaju do excelovske tabulky s predem vyplnemi nazvy sloupecku. Takze nejake overovani vubec nepripadalo v uvahu. Kazdy den jsem tedy odevzdal onu excelovskou tabulku, vytvoril hromadnou korespondenci dopisy a odeslal jim tyto data. Oni vzdy vse schvalili a pak skutecne odeslali na dane firmy (podle diskuzi na netu), ktere za prijeti certifikatu museli zaplatit. O tom jsem skutecne nemel zdani jak to cele funguje, nebot na me byla pouze ona "administrativni prace z domova"

    Bylo mi prislibeno ze na konci kazdeho tydne dostanu svou zalohu na vyplatu. Kdyz mi tedy meli prijit ony penize, nejak se mnou prestali komunikovat. Smlouvu s nima jsem podepsanou mel, ale byla vedena na firmu v anglii. No prisel jsem asi o 8k a cas, ale zivot jde dal.

  23. Poslední dobou mi to připadá se všemi možnými certifikáty (ať na netu nebo mimo něj), že "čím víc proužků, tím víc Adidas". :-)

  24. Tady už chybí jen certifikační autorita, jež by udělovala certifikát "Důvěryhodný certifikát" a 'lepil' by se na ten původní nějak hezky přes okraj :o)

  25. Tak pojďme udělat "Certifikováno komunitou Webtrh" :P

  26. Dobrý den,

    na webových stránkách projektu je vysvětleno, jak přesně náš software funguje. Negativní hodnocení jsou na internetu vyhledávány automaticky pomocí takzvané "fráze Sensitive" (negativní fráze). Na základě výsledků se vypočítává "faktor názorů", což je také náš vlastní algoritmus.

    Náš projekt je zaměřen na malé a střední podniky hlavně kvůli ceně. Náklady na účast v konkurenčních projektech jsou často desetkrát vyšší. Myšlenka, která nás inspirovala k vytvoření tohoto projektu, je vytvořit příležitost k účasti v tomto typu ocenění právě pro malé a střední podniky, které nemají vysoký rozpočet.

    Po výpočtu názorů následuje rozhodnutí (což je automatický proces). Pro malé firmy je počet hodnocení obvykle velmi malý. V tomto případě je výsledkem stanovisko, že na společnost nemáme žádné nepříznivé názory. V případě větších společností, kde je počet hodnocení často obrovský, nemůžeme hodnotit firmu špatně jen proto, že například jeden z desítky lidí reaguje negativně.
    Nemůžete někoho nazývat nespolehlivým proto, že uvedl na trh produkt, který pomáhá firmám získat nové zákazníky. Vyhledávání restaurací i hotelů, které mívají obrovské množství zpětných vazeb a prezentovat je jako příklad, to je z vaší strany nekorektní. Je dobře známo, že v případě více oblíbených restaurací se na každou najde negativní ohlas, protože to k této profesi patří. Pro příklad prestižní restaurace, v níž je jeden člověk spokojený, bude si stěžovat na druhou restauraci, že v ní byla malá a velmi drahá porce jídla a to navzdory skutečnosti, že je tato restaurace nejlepší na světě. To je důvod, proč vypočítáváme koeficient názorů.

    Uveďte konkrétní případ společnosti (nikoli podle vašeho názoru, ale objektivně), kterou nelze nazvat důvěryhodná společnost. Žádám o příklad z firem, které se podílejí na projektu.

    Cílem projektu je odmítnout společnosti, které jsou nespolehlivé. Ty společnosti, které byly koeficientem doporučeny mají díky naší službě možnost získat nové zákazníky.

    Všechny podmínky naší nabídky jsou sděleny operátorkou při telefonickém rozhovoru či emailem. V našem zákaznickém servisu se postaráme o všechny Vaše dotazy.

    Zákazníci obdrží v zásilce přesně to, co si objednali. NIC VÍC, NIC MÍŇ.. Nikoho k ničemu nenutíme, proto nevíme proč by měla být naše společnost nazývána nespolehlivou.

    Když jdu do obchodu a vidím kilo cukru za určitou cenu v KČ a zdá se mi to drahé, nekoupím to, ale netvrdím o formě, že je nespolehlivá.

    Další příklad je, že pokud se vám nelíbí auta Škoda, nemohu říci o této společnosti, že je nespolehlivá. Pokud se mi nelíbí nabídka jdu do mercedesu a zaplatím 3 krát více, nebo nekoupím auto ale vyberu si kolo. Na tomto principu funguje volný trh.

    Přesně totéž je s naší nabídkou. Chápeme, že nemůžeme apelovat na všechny, ale kolikrát jsem se o tom zmínil, není důvod pro snižování tvrdé práce našich zaměstnanců, a podkopávání důvěryhodnosti firmy. Jak jsem se již zmínil mnohokrát, nikomu se nevnucujeme.

  27. Po výpočtu názorů následuje rozhodnutí (což je automatický proces). Pro malé firmy je počet hodnocení obvykle velmi malý. V tomto případě je výsledkem stanovisko, že na společnost nemáme žádné nepříznivé názory. V případě větších společností, kde je počet hodnocení často obrovský, nemůžeme hodnotit firmu špatně jen proto, že například jeden z desítky lidí reaguje negativně.
    Takže firma, která zkladem 10 % svých zákazníků je dle vás v pořádku? Pochopil bych třeba promile, ale 10 % považovat dobré?

    Nemůžete někoho nazývat nespolehlivým proto, že uvedl na trh produkt, který pomáhá firmám získat nové zákazníky. Vyhledávání restaurací i hotelů, které mívají obrovské množství zpětných vazeb a prezentovat je jako příklad, to je z vaší strany nekorektní. Je dobře známo, že v případě více oblíbených restaurací se na každou najde negativní ohlas, protože to k této profesi patří. Pro příklad prestižní restaurace, v níž je jeden člověk spokojený, bude si stěžovat na druhou restauraci, že v ní byla malá a velmi drahá porce jídla a to navzdory skutečnosti, že je tato restaurace nejlepší na světě. To je důvod, proč vypočítáváme koeficient názorů.
    Jsou subjektivní negace a objektivní. Pokud napíši, že za dané peníze je to malá porce a jdu na degustační menu, tak to není chyba restaurace, ale chyba toho, že jsem netušil jakou jsem si objednal službu. Pokud napíši, že byla plíseň v koupelně, tak to je jednoznačná chyba a pochybení o kterém není nutno dále diskutovat.

    Uveďte konkrétní případ společnosti (nikoli podle vašeho názoru, ale objektivně), kterou nelze nazvat důvěryhodná společnost. Žádám o příklad z firem, které se podílejí na projektu.
    Vzal jsem si nějaké hotely a restaurace co máte na webu, vzal booking a podíval se na hodnocení. Poté jsem použil google a podíval se na názory. A ano, jsou tam ok firmy, jsou tam takové, kdy po přečtení bych tam asi nešel. A opravdu to není o tom, že "nesnáším brokolici, ale dal jsem si ji, nechutnala mi, proto je to špatná restaurace"

    Cílem projektu je odmítnout společnosti, které jsou nespolehlivé. Ty společnosti, které byly koeficientem doporučeny mají díky naší službě možnost získat nové zákazníky.
    Ověřujete nějak ty negativní hodnocení na internetu? Co když za negacemi stojí konkurence. Používáte i nějaký jiný zdroj ověření? Třeba že si kvalitu ověříte osobně, nebo je to opravdu jenom o tom, že super vyladěný SW projde net a řekne si, že když negativních vůči objektivním bude 3/5 tak je to ok?

    Přesně totéž je s naší nabídkou. Chápeme, že nemůžeme apelovat na všechny, ale kolikrát jsem se o tom zmínil, není důvod pro snižování tvrdé práce našich zaměstnanců, a podkopávání důvěryhodnosti firmy. Jak jsem se již zmínil mnohokrát, nikomu se nevnucujeme.
    Pokud vydáváte certifikát o důvěryhodnosti firem a sami nejste schopni říci, jak to děláte, tak to prostě není důvěryhodné. Pokud je na to nějaký automat, který nic podstatného neřeší, je to prádzný kus papírů a chtít za takový kus papíru peníze je opět nedůvěryhodné a je jedno, zda za tím stojí úmysl čistý.

    Dle mého je každá firma spolehlivá, pokud se neprokáže opak. Škoda, že nemáte projekt "nespolehlivá firma" to by lidé ocenili dle mého více.

  28. vždyť je to celé hloupost, když si to zaplatím tak budu mít od nich super certifikát, ze kterým si tak můžu maximálně, víte co, jestli si tohle od nich někdo koupí, tak je divnej, nechápu jak jim někdo může věřit, debilita.

  29. jako nejdriv jsem si rikal, ze to bude pekna blbost, ale pani Jarmila me presvedcila :D:D

  30. Citace Původně odeslal CVNK Zobrazit příspěvek
    Dobrý den,

    na webových stránkách projektu je vysvětleno, jak přesně náš software funguje. Negativní hodnocení jsou na internetu vyhledávány automaticky pomocí takzvané "fráze Sensitive" (negativní fráze). Na základě výsledků se vypočítává "faktor názorů", což je také náš vlastní algoritmus.

    Je to moc dojemné to co píšete, ovšem tomu textu se nedá věřit vůbec nic. Váš certifikát je naprosto bezcenný. Jediné co děláte je že uháníte aktivně živnostníky ideálně ty, kteří tomu moc nerozumí a přesvědčíte je jak je to super. Hraničí to s podvodem. V ostatních zemích děláte naprosto stejný skoro legální podvod.

    Nejvíc mě baví "mají možnost získat nové zákazníky" tomu snad ani sám nevěříte :) pokud ano tak škoda vás :). Pokud by takový projekt měl fungovat potřeboval řádově jiné investice a jinou péči a ne jen spustit nějaký web a zaplatit si callcentrum. Už jen postup jakým takový projekt startuje je jasným znakem podvodu. Jak říkám takových jako vy tu už bylo spousta dřív nebo později je někdo poučil a nejiné to bude u vás.

  31. Dobrý den,

    Je velmi těžké se s většinou z vás dohadovat, protože máte na logické argumenty pouze odpovědi typu „ne proto že ne“.


    Nechápu, co řešíte na fóru s tématem internetové reklamy, nelíbí se Vám cena e-vizitky a máte pocit, že Vám nepřináší žádné zákazníky. Zároveň podkopáváte účinnost on-line reklamy.

    Prosím Vás o přečtení celého tématu, než se zapojíte do diskuze. Napsal jsem, že i když nemusíme, tak při požádáni o navrácení peněz zákazníkovi vyhovíme a to v plné výši i s poštovným. Je to zvláštní, že i když lidé nezískávají zákazníky a jsou "tak velmi nespokojeni" s našimi službami, je jejich procento rezignace stále menší než 0,1%.

    Již několikkrát jsem napsal, že před zasláním a zaplacením znáte všechna pravidla projektu. Pokud si nepřejete do projektu patřit, nikdo Vás nenutí, nemusíte se jej účastnit.

    Je to jako volný trh. NIKOMU nelžeme, zákazník platí za vysoce kvalitní služby a přesně za to, co je v nabídce, takže pokud nechcete, nebo nevěříte produktu, tak se prostě neúčastníte.Velmi jednoduchá záležitost.

    Jsem velmi zvědavý, jaký máte názor na osvědčení pro větší společnosti a náklady na projekty, které někdy dosahují až do několika tisíc Kč.

    Z toho co čtu, naprosto nechápete skutečnosti tohoto typu reklamy.

Stránka 1 z 3 123 PosledníPoslední
Hostujeme u Server powered by TELE3