Zdravím,
Doufám, že jsem to zařadil správně (pokud ne, tak se omlouvám).
Mám na Vás dotaz, a zajímalo by mne jestli má vůbec nějaké řešení nebo mám prostě smůlu...
Vyskytl jsem se v docela blbé situaci... Nakoupil jsem zboží z autorizovaného shopu jedné celosvětově známé značky (a proč to jsem rovnou nenapsat - shopcrossfitreebok.com). Web oficiálně provozován Reebokem.
V hodnotě přes 5000,- (placeno kartou předem, jinou možnost nenabízejí, zvlášt u mezinárodních zásilek)
Sledoval jsem tracking (kurýrní služba FEDEX)... vše bylo v pořádku do chvíle než zboží dorazilo do Prahy na celní odbavení. Dle trackingu žádali o nějaké doplnění informace dovozce... říkal jsem si, že asi nedodali pořádně fakturu nebo prostě nějaká byrokracie. (byl pátek).
V pondělí mrknu jestli se to někam posunulo a ono ano...
"Vyjímka při doručení... Zásilku není možné doručit, vráceno odesílateli"
Volám do Fedexu, a tam mi operátor sdělil, že odesílatel na mě zadal nekompletní telefonní číslo a oni se mi nemohli dovolat... Po kontaktu s odesílatelem jim sdělili ať to pošlou zpět... ani se nezmohli na to jim poskytnou správné tel. číslo na mne a hned to chtěli zpět.
Bohužel jsem volal odpoledne a balík už měli odbavený a připravený k cestě zpět, takže už to ani nemohli zastavit...
Po té následovalo několik výměn emailu se shopem, stručně asi takto...
První reakce byla dobrá, že jakmile jim balík dorazí zpět tak jsou schopni jej během 10-14 pracovních dnů přeposlat zpět.
Jelikož jsem to chtěl do vánoc, tak píšu zda-li je možné to poslat ihned z věci co mají na skladě a balík co se jim vrátí si mohou nechat...
Odpověď přišla docela rychle - že to jde ale musím udělat novou objednávku a že mě refundují v plné výši...
Logicky se ptám jak mě hodlají refundovat (paypal, T/T)?, že zaplatit další objednávku, mít přes 500USD z účtu pryč a žádné zboží uplně nehodlám...
Bez odpovědi.
Po dalších asi 5 mailech (velice seriózních, k žádným nadávkam jsem se nesnižoval, pořád jsem si říkal, velkej shop, známá značka, oficiální prodejce...), kdy jsem se dožadoval vyřešení tohoto problému...
Pořád bez reakce.
Říkám si... vánoce se blíží dám jim čas, třeba toho mají dost... den... dva.. nic.
Tak píšu dotaz skrz formulář na jejich stránkách z jiného emailu, na jiný produkt, čistě informačně zda-li reagují na dotazy.
Odpověď přišla do 10minut !
Na to se už zmůžu pouze na reakci, že doufám, že jsou spokojení se svým jednáním... s dodatkem "Enjoy my money... tricksters..."
_____________________________________
A kdo to dočetl až jsem, tak tomu děkuji, a rád bych slyšel jestli mám nějakou šanci vidět své peníze nebo už se s nimi můžu pouze rozloučit? Je nějaká možnost jak je vymáhat zpět? Nemám s nákupem s USA moc zkušenosti a reklamovat to nejde - jelikož jsem to zboží ani nikdy neviděl...
Dá se proti tomuto nějak bránit ? Nějaké rady? Tipy? Děkuji.
11. 12. 2014 18:27:22