09.11.2014 16:43
1
Zdárek, řeším firemní procesy eshopu a řeknu co mě trápí a jak bych to chtěl řešit. Třeba vznikne diskuze a určitě se najde víc lidí, které toto trápí.

1) Ukoly ve firmě - já napíšu úkol někomu a druhý ho splní, mě příje upozornění že úkol splnil. Pakliže ho udělal blbě tak mu napíšu komentář k úkolu a úkol mu vrátím
2) Přidávání zboží - máme ve firmě tyto úkony: založení skladové karty, popisek, překlad do cizího jazyka, cenotvorba, nafocení a závěrečná kontrola. Líbilo by se mi, že by každý blok měl předurčeného zhotovitele a když někdo založí skladovou kartu tak se ostatním zobrazí tyto úkony. V poslední fázi kdy bude závěrečná kontrola tak se produkt odkryje na eshopu.

Mám vymyšlenou samozřejmě detailnější specifikaci na tohle, toto je jenom ústřižek problému. V administraci eshopu bude dashboard a tam by padali tyto úkoly. Má někdo podobný problém či ho má někdo vyřešený? Popřípadě jak? Díky :-)

---------- Příspěvek doplněn 09.11.2014 v 16:45 ----------

Ee sorry, měl dát do rubriky eshop. Prosím ať to tam administrátor přesune, díky :-)
09.11.2014 20:01
2
Pro vývoj aplikací ve skupinách využíváme https://teamwork.com/ zkuste se na to podívat, třeba se Vám zalíbí.
Velmi výborně se zde řeší procesy.
10.11.2014 09:49
3
Toto splni akykolvek ticketovy system. Napriklad zendesk, liveagent a pod.
27.01.2017 22:07
4
Nikdo nic? Jak resite treba nitrofiremni komunikaci? Maily? Zendesk? My budeme nasazovat asi komplet reseni od Dakteky.
14.03.2017 14:42
5
1.) interne používame ToDo List na mieru od nášho programátora todo4team.com
a tento problém môžeš vyriešiť a zadarmo napríklad cez Trello alebo české freelo.cz

2.) tu by bolo najednoduchšie implementovanie do administrácie eshopu históriu a schavolovanie editácie produktu. Ale podľa mňe je ešte lepší spôsob investovať čas do zaškolenia a potom takýto zbytočný proces odpane.