Zadejte hledaný výraz...

Neuznaná reklamace – řešení?

Adelaid
verified
rating uzivatele
10. 10. 2014 13:45:40
Přeji krásné páteční odpoledne,
mám dotaz na zkušenější obchodníky, protože já se zatím s tímto problémem nesetkala. Prodávám mimo jiné i povlečení do dětských postýlek a před dvěma týdny se mi jedno vrátilo - zaprané. Paní psala, že prala přesně podle návodu, ale stejně se povlečení zapralo. Jde o to, že jde zrovna o nejprodávanější vzor a ještě jsem se ani já, ani dodavatel, s reklamací nesetkali. Dodavatel poslal na posouzení výrobci a ten reklamaci zamítl s tím, že povlečení muselo být práno s jinými věcmi, nebo na vyšší teplotu, než je psaná na štítku. Jak to teď vyřešit se zákazníkem? Nejedná se o nejlevnější položku a paní samozřejmě trvá na svém - že povlečení prala samostatně a podle návodu. Chce vrátit celou částku za reklamované povlečení na účet. Pravda je, že jen za poslední půlrok jsem těchto povlečení prodala několik a neobjevila se žádná stížnost... Předem děkuji za každou radu.
10. 10. 2014 13:45:40
https://webtrh.cz/diskuse/neuznana-reklamace-reseni/#reply1060584
Roman
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
10. 10. 2014 13:53:01
záleží na Vašich obchodních podmínkách. v době kdy jsem například prodával telefon, jsem v případě problému žádal oficiální vyjádření servisu..to jsem dostal a na základě toho se pak rozhodl, jak pokračovat. Takže pokud Váš dodavatel (dodavatel != výrobce ? ) tvrdí, že paní nemluví pravdu (myslím, že zrovna u prádla by to nějakým rozborem vlákna mělo být jednoduché dokázat), a pak to s paní probrat. a navrhnout například podobný produkt se slevou.. (pokud byste Vy byla v právu po tom rozboru)...
Je otázka, co je předmětem reklamace, kolik produkt stojí a jestli se s "každým" jednotlivým zabývat na podrobné úrovni.
Někdy je to, že zákazník reklamuje výrobek, a Vy mu dáte "náhradu", levnější než zapřísáhle chtít dokázat, že "toho vyčůránka nenecháte se sebou zametat"...
R.
10. 10. 2014 13:53:01
https://webtrh.cz/diskuse/neuznana-reklamace-reseni/#reply1060583
No mate jen dve moznosti.
1. reklamaci uznate
2. reklamaci neuznate a produkt vratite zpet
Obe varianty jsou pro vas konecne. U prvni zakaznik asi dale nic resit nebude. U druhe, pokud by s tim nesouhlasil, je dukazni bremeno na nem.
10. 10. 2014 13:53:13
https://webtrh.cz/diskuse/neuznana-reklamace-reseni/#reply1060582
jakanas
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
10. 10. 2014 13:54:51
noto záleží vyloženě na vás. O reklamaci rozhoduje prodejce. Pokud si myslíš že tě to nepoškodí tak reklamaci zamítni, spousta obchodníků se bojí že je bude potom zákazník pomlouvat, posílat kontroly atd.. ale třeba tímto se vůbec čoika nebude zabývat... takže připadá v úvahu jen nějaké to pomlouvání na internetu.
---------- Příspěvek doplněn 10.10.2014 v 13:57 ----------
Napsal mn;1130948
záleží na Vašich obchodních podmínkách. v době kdy jsem například prodával telefon, jsem v případě problému žádal oficiální vyjádření servisu..to jsem dostal a na základě toho se pak rozhodl, jak pokračovat. Takže pokud Váš dodavatel (dodavatel != výrobce ? ) tvrdí, že paní nemluví pravdu (myslím, že zrovna u prádla by to nějakým rozborem vlákna mělo být jednoduché dokázat), a pak to s paní probrat. a navrhnout například podobný produkt se slevou.. (pokud byste Vy byla v právu po tom rozboru)...
Je otázka, co je předmětem reklamace, kolik produkt stojí a jestli se s "každým" jednotlivým zabývat na podrobné úrovni.
Někdy je to, že zákazník reklamuje výrobek, a Vy mu dáte "náhradu", levnější než zapřísáhle chtít dokázat, že "toho vyčůránka nenecháte se sebou zametat"...
R.
Nějaké vyjádření servisu, nebo výrobce je naprosto zbytečné.
10. 10. 2014 13:54:51
https://webtrh.cz/diskuse/neuznana-reklamace-reseni/#reply1060581
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
10. 10. 2014 14:02:26
Hlavně ti doporučuji vystavit reklamační protokol atd....prostě všechny ty byrokratické blbosti.
10. 10. 2014 14:02:26
https://webtrh.cz/diskuse/neuznana-reklamace-reseni/#reply1060580
jakanas
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
10. 10. 2014 14:09:01
Z druhé strany ceny těchto povlečení jsou do 500kč, takže nákup okolo 200kč, po odečtení poštovného se možná vyplatí platbu vrátit a neřešit to :-)
10. 10. 2014 14:09:01
https://webtrh.cz/diskuse/neuznana-reklamace-reseni/#reply1060579
Kovboj
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
10. 10. 2014 14:13:45
Napsal jakanas;1130959
Z druhé strany ceny těchto povlečení jsou do 500kč, takže nákup okolo 200kč, po odečtení poštovného se možná vyplatí platbu vrátit a neřešit to :-)
Co si pamatuju z dob kdy jsme to prodávali, tak jsi poněkud mimo...
10. 10. 2014 14:13:45
https://webtrh.cz/diskuse/neuznana-reklamace-reseni/#reply1060578
Macecha
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
10. 10. 2014 14:18:59
to zkuste vyprat 30 40 60 90, ať víte co prodáváte, bude s tím práce navíc, ale aspoň budete vědět zda-li má zákazník pravdu...
nejhorší je když zákazníkovi ukřivdíte, tady už nejde o peníze, ale o princip a o tom kdo má pravdu
10. 10. 2014 14:18:59
https://webtrh.cz/diskuse/neuznana-reklamace-reseni/#reply1060577
jakanas
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
10. 10. 2014 15:16:40
Napsal Kovboj;1130960
Co si pamatuju z dob kdy jsme to prodávali, tak jsi poněkud mimo...
v čem?
10. 10. 2014 15:16:40
https://webtrh.cz/diskuse/neuznana-reklamace-reseni/#reply1060576
JKHouba
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
10. 10. 2014 15:18:00
Paní prala přesně podle návodu..
No, nevím, jak velký ten návod je, osobně mám zkušenosti, že piktogram je až dost a běžně pro normální lidi dostačuje. Jak už tady někdo napsal, záleží i s čím to podle toho návodu prala, v čem to prala, případně jakým programem a čím to prala. Mohla jet do puntíku podle návodu, ale když k tomu přihodí montérky nebo nasype do pračky nějakej akční šmejd za pár korun, tak je to jasný. Měl jsem jednu vzdálenější příbuznou, ta zaprala důkladně všechno hned na poprvé a jedno co a čím.
Hele, zkuste to vyprat sami znovu s nějakým slušným pracím prostředkem a uvídíte, jak to bude vypadat pak.
Osobně bych to asi napoprvé vyřešil uznáním reklamace. Lepší, než negativní projevy na netu, asi by to uškodilo víc. Pokud by se to mělo opakovat, to už by bylo jiná, chyba zřejmě v tom" článku" mezi povlečením a pračkou.
PS: Mám vnoučata a Vy i dětské zboží, nemůže mi poslat odkaz na eshop, třeba i do SZ? Třeba nás s manželkou něco zaujme. :-)
10. 10. 2014 15:18:00
https://webtrh.cz/diskuse/neuznana-reklamace-reseni/#reply1060575
Adelaid
verified
rating uzivatele
10. 10. 2014 16:11:43
Napsal jakanas;1130959
Z druhé strany ceny těchto povlečení jsou do 500kč, takže nákup okolo 200kč, po odečtení poštovného se možná vyplatí platbu vrátit a neřešit to :-)
Byla to kompletní sada do dětské postýlky za více jak 2000 Kč :-(
---------- Příspěvek doplněn 10.10.2014 v 16:17 ----------
Napsal Macecha;1130962
to zkuste vyprat 30 40 60 90, ať víte co prodáváte, bude s tím práce navíc, ale aspoň budete vědět zda-li má zákazník pravdu...
nejhorší je když zákazníkovi ukřivdíte, tady už nejde o peníze, ale o princip a o tom kdo má pravdu
Rozhodně bych právě nechtěla zákaznici ukřivdit, ale opravdu to vypadá jako něčím pošplíchané. Vyprané by to vypadalo jinak. Prostě je to modro-bílé povlečení s mantinelem. Na bílé látce jsou modré tečky (jiného odstínu) a na té modré jsou také tečky, ale tmavší barvy, než je ta samotná modrá látka, takže je to takové divné. Právě to vypadá jako postříkané čímsi.
Jenže paní se se mnou dohaduje, že to rozhodně není její chyba. Zas na druhou stranu, ani se mi tu reklamaci uznat nechce, jde přece jen o 2000 Kč a letos jsem těch setů prodala už několik a nebyla jediná stížnost, až teď... Ani dodavatel, ani jeho výrobce (dodavatel si nechává našívat u externího výrobce) se s reklamací na tuto látku ještě nesetkal, a to už jich má prodáno několik desítek. Opravdu to vypadá, že to paní vyprala bůhví s čím.
Jak říkám, ještě jsem se s tím nesetkala, proto hledám radu, jestli někdo měl podobný problém. Zatím jsem za ty roky měla pouze pár reklamací na elektronické hračky - s těmi problém vůbec nebyl. Ale na tyto sety do postýlek vůbec žádnou.
10. 10. 2014 16:11:43
https://webtrh.cz/diskuse/neuznana-reklamace-reseni/#reply1060574
Kovboj
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
10. 10. 2014 16:19:40
Napsal jakanas;1130976
v čem?
"ceny těchto povlečení jsou do 500kč, takže nákup okolo 200kč"
10. 10. 2014 16:19:40
https://webtrh.cz/diskuse/neuznana-reklamace-reseni/#reply1060573
jakanas
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
10. 10. 2014 16:35:51
Napsal Kovboj;1131009
"ceny těchto povlečení jsou do 500kč, takže nákup okolo 200kč"
no pokud by šlo pouze o povlečení tak ta cena sedí ( sama dětské zboží prodávám) , ty celé sety jsou samozřejmě dražší.
Vůbec bych to neřešila. Zamítnout a hotovo, bránit se může u soudu, což nebude.
10. 10. 2014 16:35:51
https://webtrh.cz/diskuse/neuznana-reklamace-reseni/#reply1060572
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
10. 10. 2014 17:12:25
Největší problém je že takový blbeček pošle COI a ta si za 10 000 najde něco vždycky....
10. 10. 2014 17:12:25
https://webtrh.cz/diskuse/neuznana-reklamace-reseni/#reply1060571
JKHouba
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
10. 10. 2014 17:15:49
Napsal jakanas;1131019
no pokud by šlo pouze o povlečení tak ta cena sedí ( sama dětské zboží prodávám) , ty celé sety jsou samozřejmě dražší.
Vůbec bych to neřešila. Zamítnout a hotovo, bránit se může u soudu, což nebude.
Hmm, po tom doplnění
Prostě je to modro-bílé povlečení s mantinelem. Na bílé látce jsou modré tečky (jiného odstínu) a na té modré jsou také tečky, ale tmavší barvy, než je ta samotná modrá látka, takže je to takové divné. Právě to vypadá jako postříkané čímsi.
to vyznívá víc jednoznačně. Asi nějaké barvičky, fixi, razítka, prostě nějaká barva z dětských hraček. Je toho hafo. A nebo to pocincali nechtíc nějakou barvou ( to vypadá jako když odlétávali kapičky od štětce a tak to zkouší vyreklamovat.
Fleky od barvy, která pustí z látky by vypadaly určitě jinak a ta modrá na tom povlečení by byla flekatá (světlejší skvrny) taky.
10. 10. 2014 17:15:49
https://webtrh.cz/diskuse/neuznana-reklamace-reseni/#reply1060570
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit