Zadejte hledaný výraz...

Jak snížit procento nevyzdvižených zásilek?

Denis
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
9. 10. 2014 20:58:29
Dobrý den,
rád bych se zeptal, jak řešíte nevyzdvižené zásilky ? Sledujete zákazníka, nebo upozorňujete mailem, je na to nějaký systém sledování ? Co když se to opakuje, je možné s tím něco udělat ?
Díky
9. 10. 2014 20:58:29
https://webtrh.cz/diskuse/jak-snizit-procento-nevyzdvizenych-zasilek/#reply1060452
klaymen
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
9. 10. 2014 21:06:45
objednávky průběžně sledujeme, a máme v e-shopu nastaven status objednávky "urgence" při jehož zvolení se zákazníkovi odešle e-mail a SMS. původně jsme odesílali pouze e-mail, ale poté co jsem k tomu přidali i SMS se počet nepřevzatých objednávek snížil. toto je však možné pouze u shopu s menším počtem zákazníků...jinak urgenci pro vyzvednutí běžně posílá pošta a zásilkovna...jak to mají ostatní "přepravci" netuším
9. 10. 2014 21:06:45
https://webtrh.cz/diskuse/jak-snizit-procento-nevyzdvizenych-zasilek/#reply1060451
Roman Melíšek
verified
rating uzivatele
22. 10. 2014 17:24:22
Osvedčilo sa telefonovať 4-5 dni pred koncom odbernej lehoty. Cca 30% zákazníkov si zásielku vyzdvihlo, zbytok aj napriek tomu že tvrdili, že si ju vyzdvihnu tak si ju proste neprevzali.
Naviac sme ale zistili, že pošta veľmi často nezanechá ten "žltý" papierik v schránke a zákazník teda ani nevie, že mu bol nejaký balík doručený.
22. 10. 2014 17:24:22
https://webtrh.cz/diskuse/jak-snizit-procento-nevyzdvizenych-zasilek/#reply1060450
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit