05.10.2014 00:24
1
Ahoj, chci se zeptat, zda-li znáte službu Persoo.cz, zda ji využíváte, co Vám přinesla, zda je to užitečný nástroj popř. budu rád, pokud znáte nějaký lepší, určitě zde napište jaké jsou vyhody atd. Budu se těšit.
05.10.2014 10:51
2
Sluzbu neznam, nikdy jsem o ni neslysel a tudiz mi nic neprinesla:-)
05.10.2014 11:41
3
díky za info, verim ze se zde na webtrhu nekdo najde kdo ma zkusenost :)

Původně odeslal musil.david
Sluzbu neznam, nikdy jsem o ni neslysel a tudiz mi nic neprinesla:-)
05.10.2014 21:46
4
Personalizace se řešila na nekonferenci od besteta. Report z akce je zde: http://www.petramikulaskova.cz/2014/...matizace-2014/ je tam i Gemius recommende, co dělá něco podobného. V případovce měl z toho Gemiusu tyto výsledky:

4home.cz – údaje pro ČR – Zvýšení tržeb o 9%, zvýšení konverzí o 7%
4home.sk – údaje pro SK – Zvýšení tržeb o 23%, zvýšení konverzí o 24%
Lekarna.cz – údaje pro ČR – Zvýšení obratu o 9,9%, zvýšení konverzí i 12%
Sportobchod.cz – údaje pro ČR – Zvýšení obratu o 8%, zvýšení konverzí o 11%
Sportobchod.sk – údaje pro SK – Zvýšení obratu o 24%, zvýšení konverzí o 10%

Persoo na tom bude podobně...
15.02.2015 18:33
5
Spatne. Nebyli schopni to rozchodit. Takze jsme si udelali loni vlastni reseni a v kombinaci s dalsimi sluzbami jsme nekde kolem 17% nakupujicich, kteri koupili z personalizovane nabidky. Budem o tom pravidelneji tweetovat na twitter.com/personalizace
15.02.2015 19:53
6
Asi před 1,5 měsícem jsem nasazoval vlastní řešení personifikace, tak jsem teď zjišťoval, jaký to mělo efekt.
Určitě to nemám tak vyladěný jako oni. Dělal jsem to asi týden, po inspiraci z jedné přednášky od člověka, který se tím zabýval v Amazonu.
6 měsíců nazpět byl konverzní poměr v meziročním srovnání téměř stejný. Za těch posledních 6 týdnů vzrostl o 23% z 1,43 % na 1,77 %. Ty výsledky mě docela překvapily. Uvidím, jestli se to tak udrží. Každopádně si myslím, že personifikace má smysl a budoucnost.
15.02.2015 20:03
7
A jake mate produkty, na kterych to tak funguje?
15.02.2015 20:09
8
Původně odeslal Radek O.
A jake mate produkty, na kterych to tak funguje?
Jsou to chovatelské potřeby, akvaristika, teraristika, zahradní jezírka atd. Mám databázi objednávek od roku 2006, to je asi dost výhoda. U nového Eshopu by to těžko fungovalo tak dobře.
15.02.2015 20:12
9
Pokud je historie transakci a prirozeny sortiment s doplnky, pak to ma smysl. Nase reseni je i pro mensi eshopy, ale tam je diky mensi transakcni historii logicky i nizsi uspesnost. Asi nejhorsi je to v kombinaci moc vyrobku a malo objednavek:)