Kvalitní e-mailing již od 0,01 Kč | Vyzkoušejte náš cool e-mailing | coolemailing.cz
Zobrazují se odpovědi 1 až 23 z 23

Proč po přejmenování tlačítka "Koupit" na "Do košíku" klesl konverzní poměr o 50%?

  1. Dá se říct že jsem v eshopu nedělal téměř žádné změny, jen jsem přejmenoval tlačítko z "koupit" na "do košíku" propad v objednávkách je při stejné návštěvnosti cca o polovinu. Pochybuji že by to bylo tím tlačítkem. Je tam něco jiného špatně, co nevidím ? dopenezenky.cz

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. za mě je eshop-rychle.cz zlo...

    ale na tvoji otázku ti asi nejlépe odpoví GA.. tady budeme věštit z křišťálové koule a to nemá nic společného s nějakým přínosem pro tebe..

  4. Citace Původně odeslal Pavel Horelica Zobrazit příspěvek
    za mě je eshop-rychle.cz zlo... - Kvůli nějakým funkčnostem?

    ale na tvoji otázku ti asi nejlépe odpoví GA.. tady budeme věštit z křišťálové koule a to nemá nic společného s nějakým přínosem pro tebe..
    - v GA se akorát zmenšila konverze a i to že by se někdo dostal do košíku, jinak nějak nevím co tam více zjistit?

  5. přejmenoval tlačítko z "koupit" na "do košíku" propad v objednávkách je při stejné návštěvnosti cca o polovinu

    takže jsi zjistil, že to tlačítko u tebe v shopu dělá hodně a rychle ho přejmenuj zpět

  6. Přitom dle přednášek pana Kvasničky by to mělo býz zcela naopak :)))))

  7. Snadne: nasad a/b testovani a uvidis, jaka varianta vic konvertuje.

  8. Citace Původně odeslal dkoudela Zobrazit příspěvek
    Přitom dle přednášek pana Kvasničky by to mělo býz zcela naopak :)))))
    Přesně tak, mělo by to být zcela naopak. To mi nějak nesedí :)

  9. Polud mas tedy alespon nejaky rozumny pocet objednavek, ze zkusenosti do 29 objednavek denne nelze o nejake statistice vubec mluvit. Staci aby bylo venku destivo a muze tu to hnout klidne o tech 50% kterymkoli smerem. (Obvykle nahoru:))

  10. Obecně by měl fungovat líp ten nápis, který evokuje, co návštěvník kliknutím získává. Z "koupit" na "do košíku" by tedy mělo být zhoršení, jak píšete. Nevím, co Honza přednášel, ale jestli říkal něco ve smyslu, že "koupit" je blbej a zastaralej nápis a měli byste být originálnější, tak měl pravdu. To ale neznamená, že nejde nahradit horším. Situaci zlepšíte, když budete nápisem evokovat získanou hodnotu. Například: "Získat XY", "Pošli mi XY", "Stáhnout XY" atd.

  11. Jak jsem říkal, informační hodnota vlákna je nula.. jelikoz nejsou k dispozici žádná data, která jsou v GA.. jaký je vzorek, odkud jsou lidi, odkud přicházejí, co na webu delaji, kolik lidí bylo v košíku apod. apod. Každý ti řekne svoji verzi, ničím nepodloženou, a suma sumárum víš co? Houby.

  12. "Do košíku" - Jak vás to vůbec mohlo napadnout?

  13. Citace Původně odeslal Affilak.cz Zobrazit příspěvek
    Obecně by měl fungovat líp ten nápis, který evokuje, co návštěvník kliknutím získává. Z "koupit" na "do košíku" by tedy mělo být zhoršení, jak píšete. Nevím, co Honza přednášel, ale jestli říkal něco ve smyslu, že "koupit" je blbej a zastaralej nápis a měli byste být originálnější, tak měl pravdu. To ale neznamená, že nejde nahradit horším. Situaci zlepšíte, když budete nápisem evokovat získanou hodnotu. Například: "Získat XY", "Pošli mi XY", "Stáhnout XY" atd.
    Ne ukazoval statistiky a vysloveně tvrdil že nejúspěšnější je do košíku... a nejhorší koupit... klidně tu přednášku dohledám :) I to zdůvodnil.

  14. To je tak, když posloucháte chytráky a nedáte na vlastní rozum. Kdo nic neumí, ten učí.

  15. Napadá mě jen jedno:
    Dává mi smysl, že by se prokliky zvýšily a on tak nápis doporučoval, protože "do košíku" ještě není tak závazné jako "koupit", takže člověk klikne bez obav a bez rozmýšlení, ale logicky to musí mít horší konverzi do dokončeného nákupu a to je měřítko, které zmiňujete vy. Záleží, co sledoval.

    Jestli ale taky sledoval počet prodejů, pak už na to moje fantazie nestačí...

  16. Nejprve jsem nechtěl reagovat, ale jelikož mi to psalo několik lidí, tak nakonec zareaguji.

    Každý eshop je individuální a je nutné si otestovat, co v rámci tvé cílové skupiny bude fungovat. Na přednášce jsem nikdy neřekl, že "do košíku" je nejlepší, ale že z mých testů mi nejlépe vychází fráze "Přidat do košíku", případně "Vložit do košíku".

    Doporučuji ti vyzkoušet si https://vwo.com/ a otestovat si to, je tam 30 dní zdarma, nebo https://en.abtasty.com/, kde je také 30 dní zdarma.

  17. Přejmenování tlačítka je partikulární problém. Je-li tlačítko červené, zelené nebo jeho nápis "koupit" či "do košíku", šanci, jak se potenciální zákazník (ne)rozhodne, nezmění natolik, aby to bylo měřitelné, a to zvlášť u tak malého eshopu, jaký provozujete.

    Celkový problém, který obvykle lidé vašeho typu řeší, je nedostatek důvěryhodnosti webových stránek. Více viz google "maslowa pyramida webu", dobrý článek na toto téma viz http://blog.filosof.biz/maslowova-pyramida-na-webu/

    Rovněž vidím, že váš web upřednostňuje funkčnost nad obsahem. Chyb je zde celá řada a jejich seznam by překročil možnosti tohoto komentáře. Na nejvýraznější považuji miniaturní obrázky v přehledu produktů a nečitelný popisek detailu, neboť je malým písmem (9px). Oproti tomu jsou zde zvýrazněny položky, které nemají pro zákazníka vyšší přínos, např. obrovská loga výrobců, některá menu.

    Do této diskuze jsem se dostal omylem ze sociálních sítí, pravděpodobně nebudu odpovídat do této diskuze. Pokud by mě z nějakého důvodu chtěl někdo kontaktovat, nechť napíše email. Díky.

    Tldr mého komentáře: řešíte kraviny, zaměřte se na celek, konkrétně důvěru zákazníka a obsah

  18. Citace Původně odeslal mr.had Zobrazit příspěvek
    Přesně tak, mělo by to být zcela naopak. To mi nějak nesedí :)
    Jen jestli o těch přednáškách ví i tvoje cílovka? :-)

    Opravdu lidé se chovají často úplně jinak, než po nich žádají "příručky" a mnohdy i logika sama...

    Řekl bych, že problém bude jinde, než jen v názvu tlačítka..

  19. Citace Původně odeslal mr.had Zobrazit příspěvek
    Dá se říct že jsem v eshopu nedělal téměř žádné změny, jen jsem přejmenoval tlačítko z "koupit" na "do košíku" propad v objednávkách je při stejné návštěvnosti cca o polovinu. Pochybuji že by to bylo tím tlačítkem. Je tam něco jiného špatně, co nevidím ? dopenezenky.cz
    Není to moc pravděpodobné, ale zkus to dát zpět a uvidíš.

    Jinak se mi moc líbí ty jednoznačné soudy, co je určitě lepší. Zajímavé na tom je třeba to, že Alza má "Koupil" a Mall "Přidat do košíku". Jeden z nich to má tedy úplně špatně a musí kvůli tomu přicházet o strašná kvanta objednávek :-)

  20. Citace Původně odeslal Michal Kubíček Zobrazit příspěvek
    Polud mas tedy alespon nejaky rozumny pocet objednavek, ze zkusenosti do 29 objednavek denne nelze o nejake statistice vubec mluvit. Staci aby bylo venku destivo a muze tu to hnout klidne o tech 50% kterymkoli smerem. (Obvykle nahoru:))
    Ano to je jasné,ale nepsal jsem to pouze po 1 dni, je to posledních 14 dní.

    ---------- Příspěvek doplněn 08.09.2014 v 14:58 ----------

    Citace Původně odeslal Frajerlada Zobrazit příspěvek
    "Do košíku" - Jak vás to vůbec mohlo napadnout?
    Bylo to místo "Vložit do košíku" - které se bohužel nevešlo do daného tlačítka, tak jsem zkusil zkrácenou verzi.

    ---------- Příspěvek doplněn 08.09.2014 v 14:59 ----------

    Citace Původně odeslal Lany Zobrazit příspěvek
    Nejprve jsem nechtěl reagovat, ale jelikož mi to psalo několik lidí, tak nakonec zareaguji.

    Každý eshop je individuální a je nutné si otestovat, co v rámci tvé cílové skupiny bude fungovat. Na přednášce jsem nikdy neřekl, že "do košíku" je nejlepší, ale že z mých testů mi nejlépe vychází fráze "Přidat do košíku", případně "Vložit do košíku".

    Doporučuji ti vyzkoušet si https://vwo.com/ a otestovat si to, je tam 30 dní zdarma, nebo https://en.abtasty.com/, kde je také 30 dní zdarma.
    Moc děkuji

  21. Citace Původně odeslal Frajerlada Zobrazit příspěvek
    "Do košíku" - Jak vás to vůbec mohlo napadnout?
    Já mám taky "do košíku" a bez problémů.. Asi to moji zákaznici chápou.:-)

  22. Můžete mi poradit někoho na celkovou analýzu webu?

  23. neni to ani o slovech (pokud to neni od veci) a neni to o souboji barev, je to o kontrastu tlacitka s obsahem a konceptem webu, musi byt videt a musi mu kazdy ihned rozumet je jedno jakou ma barvu

  24. Tlačítko jsem vrátil, jiné změny téměř nenastaly a i přesto je pokles objednávek o 50 % při téměř stejné návštěvnosti....A nějak nemohu přijít proč je tomu tak :( Že by měsíce kdy se lidé šetří na vánoční nákupy ?:)

Hostujeme u Server powered by TELE3