Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Efektivita offline propagace – billboardy, polepy, letáky?

webtrznik12345
verified
rating uzivatele
7. 8. 2014 10:20:46
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat zkušenějších, jestli by se mohli podělit o své zkušenosti s offline marketingem. Tedy, zda se jim taková investice vyplatila, jaká forma se jim zdá nejefektivnější a v neposlední řadě jestli došlo ke zvýšení návštěvnosti na webu / kamenné prodejny?
Všímá si dnes ještě vůbec někdo billboardů u silnic, či polepů a letáků, které nás pronásledují všude?
7. 8. 2014 10:20:46
https://webtrh.cz/diskuse/efektivita-offline-propagace-billboardy-polepy-letaky/#reply1046244
Kazdy z uvedenych nastroju jsou dobre a efektivni, ale musi se s nimi umet pracovat. Nam se vyplatily jak billboardy, tak treba tisk apod.
7. 8. 2014 10:41:19
https://webtrh.cz/diskuse/efektivita-offline-propagace-billboardy-polepy-letaky/#reply1046243
Napsal Radek O.;1113991
Nam se vyplatily jak billboardy, tak treba tisk apod.
Jak se pozná, že to funguje a že se to vyplácí?
7. 8. 2014 11:22:16
https://webtrh.cz/diskuse/efektivita-offline-propagace-billboardy-polepy-letaky/#reply1046242
Kazda takova komunikace ma sve cile a ten nastroj by mel k tem cilum dojit. Takze plni-li se cile, pak to funguje.
Jinak v obecne rovine - jeden, ci par billboardu jsou vyhozene penize, at je udelate sebelip. Doba kontaktu u billboardu u silnice, ktery je pomerne osamostatnen je cca 0,5-1 s max. A aby clovek zacal vnimat medium a jeho sdeleni, potrebuje ty kontakty opakovane nekolikrat, nez to vubec zacne registrovat. Nemluve o tom, ze to sdeleni musi byt takove, aby jej clovek behem te pul sekundy pochopil.
7. 8. 2014 11:48:36
https://webtrh.cz/diskuse/efektivita-offline-propagace-billboardy-polepy-letaky/#reply1046241
Martin Chytry
verified
rating uzivatele
5. 8. 2018 08:17:30
Předtím než začnu řešit nákup jaékoliv reklamy tak je nutno přemýšlet o tom, jaké jsou mé marketingové cíle, kdo je moje cílová skupina a jak ji správně oslovit. Teprve potom vybírat konkrétní typ reklamy. Jinak velmi dobře funguje kombinace billboardů spolu s online reklamou. Nedávno jsem o tom napsal článek: https://www.mojebillboardy.cz/blog/budovani-znacky
5. 8. 2018 08:17:30
https://webtrh.cz/diskuse/efektivita-offline-propagace-billboardy-polepy-letaky/#reply1046240
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit