Zadejte hledaný výraz...

Budoucnost facebook stránek jako marketingového nástroje

Jakub Hošek
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
19. 7. 2014 15:07:23
Jak to vidíte s budoucností fb stránek společně se snižujícím se dosahem příspěvků?
Má v dnešní době ještě investovat čas či dokonce peníze do budování facebookového portfolia za účelem zisku z reklamy a propagace ať už vlastních, či cizích projektů?
Edit: Omlouvám se za špatné téma
19. 7. 2014 15:07:23
https://webtrh.cz/diskuse/budoucnost-facebook-stranek-jako-marketingoveho-nastroje/#reply1040792
Gabonator
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
19. 7. 2014 15:13:47
Nie, nemá cenu spoliehať na budúci zisk a investovať do aktivít ktoré k tomu vedu. FB stále mení podmienky a v podstate nič neviete ovplyvniť a garantovať. Na týchto stránkach vám nič nepatrí a preto investovať peniaze alebo čas pre budúcnosť je neefektívne.
Zatiaľ je však výborné médium na priamu reklamu, tovaru alebo služby.
19. 7. 2014 15:13:47
https://webtrh.cz/diskuse/budoucnost-facebook-stranek-jako-marketingoveho-nastroje/#reply1040791
Jakub Hošek
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
19. 7. 2014 15:25:38
Využíval bych ho i pro své projekty jako formu reklamy.
19. 7. 2014 15:25:38
https://webtrh.cz/diskuse/budoucnost-facebook-stranek-jako-marketingoveho-nastroje/#reply1040790
Nemá to smysl. Ale udržovat jednu stránku, kde vybudujete komunitu ke svému projektu efektivní být může.
19. 7. 2014 15:48:49
https://webtrh.cz/diskuse/budoucnost-facebook-stranek-jako-marketingoveho-nastroje/#reply1040789
Jakub Hošek
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
19. 7. 2014 17:01:07
Mám na mysli masové zábavní projekty. Případně nakoupit x fb stránek s tím že na ono téma rozjedů veliký projket. například plácnu, mám v umyslu rozjet projekt s botama, tak bych nakoupil 2 milinove fb portfolio s botama, kde bych projekt propagoval.
19. 7. 2014 17:01:07
https://webtrh.cz/diskuse/budoucnost-facebook-stranek-jako-marketingoveho-nastroje/#reply1040788
Facebook jako takový je pořád stejný...
akorát kdysi na každej obor či „obor“ bylo jenom pár stránek, dnes jich je tucet, takže je jasné, že pozornost lidí se prostě rozložila...
19. 7. 2014 17:51:28
https://webtrh.cz/diskuse/budoucnost-facebook-stranek-jako-marketingoveho-nastroje/#reply1040787
Jakub Hošek
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
19. 7. 2014 17:54:11
To není pravda. Hlavním problémem je nyní snižování dosahu příspěvků na stránkách, aby facebook vytěžil více z reklamy. proto nevím, jestli je to kvalitní investice za současných podmínek.
19. 7. 2014 17:54:11
https://webtrh.cz/diskuse/budoucnost-facebook-stranek-jako-marketingoveho-nastroje/#reply1040786
Gabonator
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
19. 7. 2014 20:19:19
Napsal Z3NTIVA;1108298
To není pravda. Hlavním problémem je nyní snižování dosahu příspěvků na stránkách, aby facebook vytěžil více z reklamy. proto nevím, jestli je to kvalitní investice za současných podmínek.
Kupovanie stránok a skupín je najhoršia investícia, minimálne aj preto že členovia v nich nie sú pripravený k nákupu. Veľké čísla sú lákavé ale pripravenosť k nákupu je takmer nulová. A v tom je problém. Keď k vám niekto príde cez banner alebo inzerciu tak niečo rieši, skúma alebo porovnáva, čo znamená že je viac pripravení spraviť nákupné rozhodnutie.
19. 7. 2014 20:19:19
https://webtrh.cz/diskuse/budoucnost-facebook-stranek-jako-marketingoveho-nastroje/#reply1040785
Napsal Z3NTIVA;1108298
To není pravda. Hlavním problémem je nyní snižování dosahu příspěvků na stránkách, aby facebook vytěžil více z reklamy. proto nevím, jestli je to kvalitní investice za současných podmínek.
Já ti nevím.
Rok zpátky jsem viděl snad 100% "obyčejného" obsahu, nic placenýho.
ted s haluzem uvidím nějakej sponzorovanej příspěvek, takže ted vidím "jenom" 98% obyčejného obsahu
Jakožto uživatel tedy nevidím žádnou změnu, pořád vidím to, co chci vidět.
Když se mi líbí nějaká značka, tak ji pravidelně lajkuju/komentuju, a pravidelně vidím její nové příspěvky na zdi
Naopak když jsem rok zpátky lajknul nějakou značku, která byla posléze neaktivní nebo měla neatraktivní obsah, tak mi prostě sešla z očí...
Ale co třeba vidím na sobě i na svém okolí, tak moje věková kategorie (18-25) nechodí na FB nakupovat, ale chodí si pokecat, pobavit se,... takže nevím, jestli je reálné je dokopat k nějakému nákupu
Samozřejmě u starších to může být lepší, nevím :)
19. 7. 2014 20:44:19
https://webtrh.cz/diskuse/budoucnost-facebook-stranek-jako-marketingoveho-nastroje/#reply1040784
granini
verified
rating uzivatele
19. 7. 2014 23:32:53
Napsal Mirator;1108297
Facebook jako takový je pořád stejný...
akorát kdysi na každej obor či „obor“ bylo jenom pár stránek, dnes jich je tucet, takže je jasné, že pozornost lidí se prostě rozložila...
Facebook jako takový není stejný - algoritmy se stále mění a FB stránky jsou na tom stále hůř a hůř..
19. 7. 2014 23:32:53
https://webtrh.cz/diskuse/budoucnost-facebook-stranek-jako-marketingoveho-nastroje/#reply1040783
Jakub Hošek
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
19. 7. 2014 23:41:45
No právě.
Já si stojím za tím že tématické facebook stránky či skupiny mohou být momentálně ještě skvělý nástroj pro získání nových zákazníků např. pro eshop, resp. dát o sobě vědět. Veškerým zábavním, bulvárním či jiným projektům mohou zařídit slušný traffic. Já se ptám, jak to bude dál? Bude to platit stále? Co myslíte? Má v současnosti cenu investovat čas či peníze do budování, resp. kupování fb stránek? .)
19. 7. 2014 23:41:45
https://webtrh.cz/diskuse/budoucnost-facebook-stranek-jako-marketingoveho-nastroje/#reply1040782
Saming
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
19. 7. 2014 23:46:59
To sa budes riadit podla rad ktore ti dame? Nikto netusi ako to bude dalej, ci bude reach 0% a budes si musiet platit aby sa post nastartoval a podobne. Ten reach nie je dnes vobec zly, ak mas normalne stranky. Nie zabavne prespamovane skupiny kde mas reach 1%, ja zatial mam reach aj kludne 50% a viac kedy ako. Takze to stratene nie je, ale suhlasim ze sa to stale meni a zhorsuje. Co sa tyka kupovania, to mas ako macku vo vreci. S tymto napadom si mal zacat 2 roky dozadu, vtedy sa dali tocit na tom pekne peniaze, traffic z fb atd, dnes potrebujes viralitu a kvalitne prispevky. Takze moj nazor, nie, nema cenu odkupovat FB stranky. Pretoze kupis obycajne sracky, kvalitnu stranku ti nikto len tak nepreda.
19. 7. 2014 23:46:59
https://webtrh.cz/diskuse/budoucnost-facebook-stranek-jako-marketingoveho-nastroje/#reply1040781
Zuřivoj
verified
rating uzivatele
19. 7. 2014 23:53:27
Nebál bych se budovat. Bál bych se co člověk může koupit. Jak píše Saming v poslední větě.
19. 7. 2014 23:53:27
https://webtrh.cz/diskuse/budoucnost-facebook-stranek-jako-marketingoveho-nastroje/#reply1040780
Jakub Hošek
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
20. 7. 2014 09:22:09
Jasně no.. Ono ale bez nějaké té investice se veliké portfolio vybuduje těžce. Každopádně děkuji za tipy, nakonec se asi na celý fb vyprdnu :).
20. 7. 2014 09:22:09
https://webtrh.cz/diskuse/budoucnost-facebook-stranek-jako-marketingoveho-nastroje/#reply1040779
Zuřivoj
verified
rating uzivatele
20. 7. 2014 20:20:49
Ona je ta otázka položena docela nešťastně. Facebook bude fungovat jako marketingový nástroj, ale to platí i v tom, že se budou různě v čase měnit podmínky.
Pro někoho to nebude komunikační kanál, ale marketingový komunikační kanál. Jako byla televize. Dneska si do TV nikdo s normálním rozpočtem reklamu nedá. Je (téměř) absolutně necílená. Ale pro práškaře a banky pořád není nedostupná a oni chtějí plošný a dlouhodobý tlak. Já osobně bych se FB nebál, ale jen na výklenkářské akce, kde funguje WOM (šeptanda).
20. 7. 2014 20:20:49
https://webtrh.cz/diskuse/budoucnost-facebook-stranek-jako-marketingoveho-nastroje/#reply1040778
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit