Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Fastcentrik nebo Oxyshop r2go?

Roman Kropacek
verified
rating uzivatele
15. 7. 2014 13:34:31
Zdravím,
Už pár týdnů pokukuji po novém eshopu do pronájmu, s cenou kolem 2 000,- měsíčně počítám. Nejvíce mě zaujali shopy Fastcentrik nebo oxyshop r2go. Máme specifický obor podnikání a musíme mít uvedené množstevní slevy u všech produktů. Množstevní slevy musí být uvedeny v absolutní hodnotě, tedy musí být vyjádřené v korunách, ne v procentech. Vyzkoušel jsem hodně společností a jejich dema a většina bohužel právě nabízí slevy jen v procentech. U Fastcentriku jsou sice v základu pouze také slevy v procentech, ale někde jsem četl že to může být uvedeno i v absolutní hodnotě. Co se týče ostatních modulů, jsou si podobné a žádná z obou nabídek netrumfuje druhou.
Děkuji za názory a jestli máte někdo zkušenost, rád si vyslechnu názor.
Kropáček
15. 7. 2014 13:34:31
https://webtrh.cz/diskuse/fastcentrik-nebo-oxyshop-r2go/#reply1039798
TDS
verified
rating uzivatele
15. 7. 2014 20:16:36
Napište na helpdesk Fastcentriku resp. Netdirectu jestli to jde. Jsou schopni i pronajaté řešení upravit, pokud by to nešlo (někdy). Navíc nevím jak u oxy, u FC jsou slevy za pronájem třeba na půl roku.
Já mám FC a v základu jsem spokojen, co mi vadí je zastaralá koncepce vzhledu (mám původní FC verzi 1.0) možná u té dvojky co se prodává teď je to lepší. Taky se mi zdá trošku ústup od zákaznické podpory od doby, co byl NetDirect prodán skupině okolo Aukra, ale víceméně pořád to jde, akorát mi holt neodpoví nikdo během 10 minut ve 3 hodiny ráno, jako kdysi ;-)
15. 7. 2014 20:16:36
https://webtrh.cz/diskuse/fastcentrik-nebo-oxyshop-r2go/#reply1039797
Ivan Fiker
verified
rating uzivatele
18. 7. 2014 12:44:29
Zdravím, pane Kropáčku,
jak jsme již telefonicky spolu hovořili, tak u našeho řešení oXyShop Ready2Go je možnost množstevní jak procentuální, tak i absolutní částkou.
U Vašeho testovacího e-shopu jsem Vám vytvořil ukázkové produkty s množstevními slevami.
Procentuální - http://lifo-r2g.test.ready2go.cz/foto-a-video/nikon-d40x-telo.html
Absolutní sleva - http://lifo-r2g.test.ready2go.cz/hodinky/citizen-radiocontrolled-pilot-as2020-53e.html
S pozdravem,
Ivan Fiker
18. 7. 2014 12:44:29
https://webtrh.cz/diskuse/fastcentrik-nebo-oxyshop-r2go/#reply1039796
marat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
18. 7. 2014 18:13:53
Kropáček: Ten Oxyshop má stejně špatný košík jako opensource řešení! Pozor nato. Pět kroků a zadání údajů na prvním místě!
18. 7. 2014 18:13:53
https://webtrh.cz/diskuse/fastcentrik-nebo-oxyshop-r2go/#reply1039795
Ivan Fiker
verified
rating uzivatele
15. 8. 2014 14:26:02
Objednávkové procesy u řešení Ready2Go máme 4 a 5 krokové. V příštím roce bude nasazen i jednokrokový objednávkový proces.
Dle mého názoru není vždy jednokrokový košík úplnou výhrou. Záleží na prodáváném sortimentu s možnostmi doprav a plateb. Největší e-shop např. Alza.cz, Czc.cz apod. nemají jednokrkové košíky a zcela jistě to má svůj důvod. Technologický určitě ne.
15. 8. 2014 14:26:02
https://webtrh.cz/diskuse/fastcentrik-nebo-oxyshop-r2go/#reply1039794
addamz
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
15. 8. 2014 15:42:28
Tu nejde ani tak o kroky, ale že je potrebné najprv zadať svoje údaje a až potom uvidí cenu dopravy a platby. Alza má viac krokov, ale má najprv platbu a dopravu, potom adresu.
15. 8. 2014 15:42:28
https://webtrh.cz/diskuse/fastcentrik-nebo-oxyshop-r2go/#reply1039793
Ivan Fiker
verified
rating uzivatele
15. 8. 2014 16:19:57
Ano, mají to vyladěné přesně tak, jak sami potřebují. Odvíjí se to od požadavků klienta a při e-shopech zcela na míru je i toto řešitelné.
15. 8. 2014 16:19:57
https://webtrh.cz/diskuse/fastcentrik-nebo-oxyshop-r2go/#reply1039792
TDS
verified
rating uzivatele
16. 8. 2014 00:44:49
Tak logicky by tam ta cena dopravy/platby měla být na prvním místě, nevím co se kdo ohání "eshopem zcela na míru" - v tom to není - a je smutné že to nepochopili ani lidi, kteří se tím živí.
Na druhou stranu, každý eshop by měl mít jednoduše vyhledatelné informace o ceně dopravy hned na titulní straně v menu apod., pak zákazník se mrkne a nemusí nic vyplňovat jen proto, že nepřemýšlí ani eshop ani dodavatel eshopu jako takového.
Ostatně pokud narazím na eshop, který mě nutí zadat údaje dřív než vím cenu dopravy a zároveň to nemá nikde k dohledání v menu, tak rovnou odcházím a koupím jinde, klidně dráž. Konkurence je víc než dost.
16. 8. 2014 00:44:49
https://webtrh.cz/diskuse/fastcentrik-nebo-oxyshop-r2go/#reply1039791
marat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
16. 8. 2014 09:51:33
TDS: To je logická reakce. Jenže existuje nemalé procento zákazníků, kteří prostě hledají cenu dopravy v košíku, ikdyž jí máte napsanou na titulní straně. A pronajímané řešení, kde je stejný styl košíku jako u Opensource řešení, je trapné řešení, kde tvůrce vůbec nepochopil rozdíl mezi Českým trhem a zbytkem světa.
16. 8. 2014 09:51:33
https://webtrh.cz/diskuse/fastcentrik-nebo-oxyshop-r2go/#reply1039790
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit