Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Jaké máte výsledky v e-mail marketingu?

Marek Stebel
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
31. 5. 2014 13:09:51
Zdravím,
momentálně se poohlížím po řešení, díky kterému nebude problém rozesílat větší množství newsletteru. Celý včerejšek jsem si pohrával s nástrojem Smartemailingem a Mailchimpem.
Prvně jsem zkoušel zahraniční řešení a musím říct, že tvorba šablon je v tomto programu naprosto bezchybná. Během několika minut jde vytvořit velice pěkný newsletter.
U Kiršového řešení jsem při tvorbě šablony poměrně tápal a zdaleka výsledek nebyl takový jako u Mailchimpu. Ale to je spíš mou nezkušeností co se týče tvorbě šablon. Ale pro mě to rozhodlo, ceny v mém případě docela podobné.
Jelikož mám 8-10 tisíc e-mailů, drtivá většina jsou maily mých zákazníků za ty léta podnikání, tak mě vyjde paušál u opičáka na 1500 Kč, pokud jsem dobře počítal.
Rád bych se zeptal, zda máte zkušenosti s napojením Mailchimpu na GA, abych věděl přesně, kteří návštěvníci přichází z mailu? Momentálně jsou označeni jako Direct. Za návod bych byl vděčný.
Dále jsem chtěl tuto diskuzi vytvořit z toho důvodu, aby jste se podělili o úspěšnost tohoto marketingu. Kolik lidí e-mail otevře, kolik dojde na stránky, kolik se odhlásí a samozřejmě jaké máte konverze? Jaké procento návštěvníků z newsletteru se považuje za úspěšné?
31. 5. 2014 13:09:51
https://webtrh.cz/diskuse/jake-mate-vysledky-v-e-mail-marketingu/#reply1028303
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
31. 5. 2014 13:20:19
Skvělé téma, také by mě to zajímalo, databázi mám obdobnou a moc to neřeším
31. 5. 2014 13:20:19
https://webtrh.cz/diskuse/jake-mate-vysledky-v-e-mail-marketingu/#reply1028302
Gabonator
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
31. 5. 2014 13:49:21
Keďže sám sa považujem za veľkého odborníka na email marketing, odpovedať nie je ľahké.
Všetko záleží na databáze, ako ste ju dlho budovali a jej vek. Keďže len teraz uvažujete nad systematickým emailingom, mnoho adries už bude neplatných.
Ďalší významní faktor bude, akú povesť u klientov si vybudujete, či budete zasielať informačné alebo predajné správy. Mám presné štatistiky svojho dlhoročného emailingu, ale každá DB sa správa ináč a všetko závisí od druhu klientov a obchodu ktorému sa ráčite venovať.
Moja nezbierané DB má otváranosť cez 25%, klikanosť 7%+. Veľa záleží od predmetu správy.
31. 5. 2014 13:49:21
https://webtrh.cz/diskuse/jake-mate-vysledky-v-e-mail-marketingu/#reply1028301
Rád bych se zeptal, zda máte zkušenosti s napojením Mailchimpu na GA, abych věděl přesně, kteří návštěvníci přichází z mailu? Momentálně jsou označeni jako Direct. Za návod bych byl vděčný.
V nastavení mailu máte možnost volby Track a označení prokliků názvem kampaně, pak se vám to ukáže jako třeba zde:
Twitter / MichalKubicek: Zajimava statistika obratu ...
Dále jsem chtěl tuto diskuzi vytvořit z toho důvodu, aby jste se podělili o úspěšnost tohoto marketingu. Kolik lidí e-mail otevře, kolik dojde na stránky, kolik se odhlásí a samozřejmě jaké máte konverze? Jaké procento návštěvníků z newsletteru se považuje za úspěšné?
Tato otázka je nezodpověditelná, protože každý má jinak kvalitní DB. Viz můj obrázek, kde z mých cca 450 přístupů byla tržba kolem 11 tisíc. Je to hodně? Málo? Záleží na tvých maržích atd.
Také nemá smysl říkat proklikavost, protože co pro někoho je úspěch 25% a proklikavost 7%, může být pro někoho super, pro jiného slabé...
---------- Příspěvek doplněn 31.05.2014 v 13:59 ----------
Jen pro ilustraci: Různé seznamy - první je otevření a druhé je proklik na web
21,1% 12,9%
32,2 32,1
52,4 28,6
21,4 13,1
39,4 21,7
31. 5. 2014 13:54:17
https://webtrh.cz/diskuse/jake-mate-vysledky-v-e-mail-marketingu/#reply1028300
Marek Stebel
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
1. 6. 2014 01:09:24
Michal Kubíček: díky za radu, našel jsem dokonce od Mailchimpu návod jak nastavit GA, tak se na to přes den podívám. Mimochodem, je tajné prozradit jak se podařilo dosáhnout 32.2 a 32.1%? Zřejmě to musela být velmi dobře zacílená kampaň.
Já jsem zkoušel rozeslat první newsletter(v rychlosti vytvořen, zaměřen jen na dva produkty) cca 2 tisícům, a čísla jsou 14.6% - 4%, nicméně z těch cca 80 lidí co na e-shop dorazili, udělali tři pěkné konverze. Takže jen z toho newsletteru jsem získal částku, za kterou můžu koupit měsíční paušál pokrývající 10 000 mailů. Poreferuji za měsíc, jak to vypadá.
1. 6. 2014 01:09:24
https://webtrh.cz/diskuse/jake-mate-vysledky-v-e-mail-marketingu/#reply1028299
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit