Audit PPC kampaní zdarma
Stránka 1 z 2 12 PosledníPoslední
Zobrazují se odpovědi 1 až 30 z 43

Wedos - sobota, opět kompletně offline

  1. Tak příběh asi pokračuje, poté, co včera služby naběhly, tak dnes ráno je opět hostingy, VPS a dokonce i administrace hostingu opět offline. Rád bych věděl zda tato krize někdy skončí.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Včera jsem to ani nezaregistroval, až dnes. Nejede mi vůbec nic, snad se to ještě někdy rozjede :D

  4. Nejhorší je to že potřebuji řešit dneska desítky úkolů a mohu se jen tak dívat do prázdna, nemluvě o zvedání desítek telefonů od klientů, že jim neběží web.

  5. Nic proti Wedosu, chlapcům fandím a sám u nich mám několik webů (většina naštěstí nekomerční). Ale tohle je vážně moc :(

  6. Však už drago psal, že jsou problémy s elektřinou a na místě jsou elektrikáři a problém řeší.


  7. Včera jsem nic nekomentoval, protože to z pozice poskytovatele služeb chápu a bylo mi jich trochu líto - to se prostě stává. ( říkám záměrně jen trochu, protože potom jak tu vždy machrují, jím to tak trochu patří ). Ale dnes už se přidat musím, protože to omezuje i nás. Máme u Wedosu webové stránky, proto aby v případě výpadku u nás v DC byl web dostupný a tak tedy nevím, co si o tom mám myslet. Za poslední rok, to rozhodně není první, ani druhý ani třetí výpadek, nepočítám nedostupnost služeb kvůli DDoS. Nejprve mě Wedos svojí masírkou zlanaří k sobě, že jsou prostě nejlepší a nejbezpečnější a teď tu někdo argumentuje tím, co chci za pár šlupů. A to mi přijde docela zvláštní. Včera web down, dnes znovu a do teď nevím co se stalo, zda se to může / bude opakovat atp...

    Ví někdo tedy info, co se děje ?

  8. Mě je docela jedno co psal nějaký drago. Největší problém včerejšku a dnešku je v tom že Wedos opět mlčí a není schopen pípnout na ty sociální sítě že to řeší a o co jde a kdy cca by to mohlo běžet. Nikdo nevíme co říkat klientům kdy to poběží a jenom tu zabíjíme zbytečně čas čekáním na to kdy to konečně naběhne.

  9. Už i já začínám být mírně rozladěný a to je co říci. Wedos je moje srdcovka. :-/


  10. Je to fakt šílený, máme tam mnoho firemních klientů, např. restaurace, kde se řeší denně vč. víkendů objednávky, rezervace apod. Nechápu, že toto nemají nějak pojištěné.

  11. Dnes mi nejede hosting, zítra zase nemusí jít elektřina, pozítří mi vypadne mobilní signál, a popozítří třeba internet.

    To všechno jsou věci, které se mohou stát, a které se stávají. Kdo si to nedokáže připustit, měl by se nad sebou zamyslet. Kdo tyto věci dokáže brát v potaz, ten s jejich předcházením začíná hlavně sám u sebe.

  12. Bohužel, přes všechno to, že sem jim opravdu věřil, moji důvěru dost zklamali. Nutí mě to přemýšlet, zda nepřesunout podnikání jinam, i za cenu opravdu složitého přesunu.

  13. Opět dnes to nejede ... Už mě to fakt štve, potřebuji udělat spousty práce!!!

  14. Pomalu si zatloukávají další hřebíček do rakve...

    Ale teď už mi jeden web naskočil.

  15. Asi offtopic, ale opravdu v dnešní době nejde po dobu takovéhoto selhání nahodit náhradní zdroje a uveřejnit alespoň omluvnou stránku? Než že prostě stránka vůbec nenaběhne?

  16. By mě zajímalo, jak se k tomu Wedos vyjádří, tady jsou možnosti:

    1. Dá slevu: Dáváme slevový kupón ERROR404 na slevu 40,4%
    2. Na Hyperinzerci: Prodávám disková pole Fujitsu-Siemens, také servery Fujitsu-Siemens, zn. rychle spěchá, zdrhám!
    3. Zvolí korporátní přístup a přístup státní správy: Byla to chyba technika, který již z naší společností nadále nepracuje.
    4. Všem se omluví na nástěnce na Google Plus kam nikdo nechodí a dá měsíc zdarma nespokojeným zákazníkům, kteří se přihlásí = přihlásí se 1%, 99% si ani nevšimne
    5. Udělá z toho výhodu: Dnes jsme bohužel neodolali útoku nad 10Gbit, který na nás vedla zákeřná konkurence, která by již zkolabovala při útoku 1Gbit. My jsme nejlepší, my to jenom netvrdíme, my to i můžeme nyní doložit :)

  17. 11:25:41 Jakub Sassmann: Je mi líto, ale nejsem kompetentní k tomu řešit s vámi kompenzaci za dnešní výpadek. Máme pouze informaci, že kompenzace nebude řešena individuálně, ale globálně pro všechny zákazníky.
    Takže to vidím na slevový kupon :)

  18. prave mi support wedosu sdelil ze budou kompenzovat klientum. Konce vypadku neznaji jedna se o souhru nekolika zavad.

  19. jojo, copak wedos. No očekávám, že to zase nějak využije a za pár dní tu bude pár brutální spam-marketing vláken s tím, že se omlouvají za výpadek a na své služby dávají neuvěřitelných 90 %, protože to bylo výjimečně apod. Ale aby teď někde informovali a psali, jak to je. To ne. E-mail že něco nejede? Nehrozí... zpráva jen na stupidním Facebooku. Opravdu jednání seriozní firmy... tfuj. No ale za 30 za měsíc adekvátní. Ještě, že tam mám pár webů jen...

  20. Už to naskočilo.

  21. Jak co, zatím je online pouze půlka webů a dá se předpokládat že to není napořád bohužel :D

  22. Kedy napise niekto z konkurencie ze im by sa to nestalo? :D

  23. Mě teda funguje vše :-)

  24. Perfektni... hlavne ze maji tricet lidi a vsechno zdvojeny... :-) to i ten hexageek, na kterym se tady pravidelne vozi, to zvlada podobne, udajne v jednom cloveku a nemusi kolem toho delat takovou medialni estradu :-))))))))

    ---------- Příspěvek doplněn 24.05.2014 v 13:18 ----------

    Neni problem, ze to napise konkurence, sranda je, ze se tady vozi wedos uz x let po konkurenci, kdykoliv se jim neco nepovede, pritom sami maji stejne vypadky.
    Citace Původně odeslal r.kovac Zobrazit příspěvek
    Kedy napise niekto z konkurencie ze im by sa to nestalo? :D

  25. Na rovinu me to zacinat pekne srat, pada to ted kazdej den. Zlatej Gigaserver, jeste ze mam u Wedosu minimum webu - bohuzel zrovna ty docela dulezite :(

  26. Ved pravze sa tu vozi stale niekto po niekom :)
    ale osobne si takto nejako dnes predstavujem "hofyho"

  27. Citace Původně odeslal darksir Zobrazit příspěvek
    Perfektni... hlavne ze maji tricet lidi a vsechno zdvojeny... :-) to i ten hexageek, na kterym se tady pravidelne vozi, to zvlada podobne, udajne v jednom cloveku a nemusi kolem toho delat takovou medialni estradu :-))))))))
    Byť mi to kdekdo rozmlouval, tak sem zariskoval a obětoval "pár korun" za rozsáhlý CPANEL u Hexageeku. Mám tam sice hlavně parkovačku, ale pár aplikací na tom taky běží... A upřímně - tohle, co tady nyní řeší zákazníci Wedosu, se mi u toho "webhostingu na nic" či "one-man show" ještě nestalo. Nejsem si vědom žádného výpadku (dle záznamů CRONů, které jsou bez výpadku), to tedy znamená, že pokud něco bylo, tak to trvalo maximálně 30 minut, nebo se to neudálo vůbec.
    Asi je to důsledek té naprosté sebejistoty... Kde není motivace se zlepšovat se snadno něco zanedbá.

  28. Jsem zvědav na formu kompenzace, slevový kupon na nové služby není pro stávajícího zákazníka kompenzace.

  29. Citace Původně odeslal Jiří Šubr Zobrazit příspěvek
    Jsem zvědav na formu kompenzace, slevový kupon na nové služby není pro stávajícího zákazníka kompenzace.
    Myslim, ze zadna nebude. Proc by mela byt? Mas to napsane ve VOP?

Stránka 1 z 2 12 PosledníPoslední
Hostujeme u Server powered by TELE3