logo
24.05.2014 10:55
1
Tak příběh asi pokračuje, poté, co včera služby naběhly, tak dnes ráno je opět hostingy, VPS a dokonce i administrace hostingu opět offline. Rád bych věděl zda tato krize někdy skončí.
24.05.2014 10:59
2
Včera jsem to ani nezaregistroval, až dnes. Nejede mi vůbec nic, snad se to ještě někdy rozjede :D
24.05.2014 11:01
3
Nejhorší je to že potřebuji řešit dneska desítky úkolů a mohu se jen tak dívat do prázdna, nemluvě o zvedání desítek telefonů od klientů, že jim neběží web.
24.05.2014 11:01
4
Nic proti Wedosu, chlapcům fandím a sám u nich mám několik webů (většina naštěstí nekomerční). Ale tohle je vážně moc :(
24.05.2014 11:03
5
Však už drago psal, že jsou problémy s elektřinou a na místě jsou elektrikáři a problém řeší.
24.05.2014 11:05
6
24.05.2014 11:06
7
Včera jsem nic nekomentoval, protože to z pozice poskytovatele služeb chápu a bylo mi jich trochu líto - to se prostě stává. ( říkám záměrně jen trochu, protože potom jak tu vždy machrují, jím to tak trochu patří ). Ale dnes už se přidat musím, protože to omezuje i nás. Máme u Wedosu webové stránky, proto aby v případě výpadku u nás v DC byl web dostupný a tak tedy nevím, co si o tom mám myslet. Za poslední rok, to rozhodně není první, ani druhý ani třetí výpadek, nepočítám nedostupnost služeb kvůli DDoS. Nejprve mě Wedos svojí masírkou zlanaří k sobě, že jsou prostě nejlepší a nejbezpečnější a teď tu někdo argumentuje tím, co chci za pár šlupů. A to mi přijde docela zvláštní. Včera web down, dnes znovu a do teď nevím co se stalo, zda se to může / bude opakovat atp...

Ví někdo tedy info, co se děje ?
24.05.2014 11:06
8
Mě je docela jedno co psal nějaký drago. Největší problém včerejšku a dnešku je v tom že Wedos opět mlčí a není schopen pípnout na ty sociální sítě že to řeší a o co jde a kdy cca by to mohlo běžet. Nikdo nevíme co říkat klientům kdy to poběží a jenom tu zabíjíme zbytečně čas čekáním na to kdy to konečně naběhne.
24.05.2014 11:12
9
Už i já začínám být mírně rozladěný a to je co říci. Wedos je moje srdcovka. :-/
24.05.2014 11:15
11
Je to fakt šílený, máme tam mnoho firemních klientů, např. restaurace, kde se řeší denně vč. víkendů objednávky, rezervace apod. Nechápu, že toto nemají nějak pojištěné.
24.05.2014 11:21
12
Dnes mi nejede hosting, zítra zase nemusí jít elektřina, pozítří mi vypadne mobilní signál, a popozítří třeba internet.

To všechno jsou věci, které se mohou stát, a které se stávají. Kdo si to nedokáže připustit, měl by se nad sebou zamyslet. Kdo tyto věci dokáže brát v potaz, ten s jejich předcházením začíná hlavně sám u sebe.
24.05.2014 11:22
13
Bohužel, přes všechno to, že sem jim opravdu věřil, moji důvěru dost zklamali. Nutí mě to přemýšlet, zda nepřesunout podnikání jinam, i za cenu opravdu složitého přesunu.
24.05.2014 11:24
14
Opět dnes to nejede ... Už mě to fakt štve, potřebuji udělat spousty práce!!!
24.05.2014 11:24
15
Pomalu si zatloukávají další hřebíček do rakve...

Ale teď už mi jeden web naskočil.
24.05.2014 11:25
16
Asi offtopic, ale opravdu v dnešní době nejde po dobu takovéhoto selhání nahodit náhradní zdroje a uveřejnit alespoň omluvnou stránku? Než že prostě stránka vůbec nenaběhne?
24.05.2014 11:25
17
By mě zajímalo, jak se k tomu Wedos vyjádří, tady jsou možnosti:

1. Dá slevu: Dáváme slevový kupón ERROR404 na slevu 40,4%
2. Na Hyperinzerci: Prodávám disková pole Fujitsu-Siemens, také servery Fujitsu-Siemens, zn. rychle spěchá, zdrhám!
3. Zvolí korporátní přístup a přístup státní správy: Byla to chyba technika, který již z naší společností nadále nepracuje.
4. Všem se omluví na nástěnce na Google Plus kam nikdo nechodí a dá měsíc zdarma nespokojeným zákazníkům, kteří se přihlásí = přihlásí se 1%, 99% si ani nevšimne
5. Udělá z toho výhodu: Dnes jsme bohužel neodolali útoku nad 10Gbit, který na nás vedla zákeřná konkurence, která by již zkolabovala při útoku 1Gbit. My jsme nejlepší, my to jenom netvrdíme, my to i můžeme nyní doložit :)
24.05.2014 11:26
18
11:25:41 Jakub Sassmann: Je mi líto, ale nejsem kompetentní k tomu řešit s vámi kompenzaci za dnešní výpadek. Máme pouze informaci, že kompenzace nebude řešena individuálně, ale globálně pro všechny zákazníky.
Takže to vidím na slevový kupon :)
24.05.2014 11:26
19
prave mi support wedosu sdelil ze budou kompenzovat klientum. Konce vypadku neznaji jedna se o souhru nekolika zavad.
24.05.2014 11:28
20
jojo, copak wedos. No očekávám, že to zase nějak využije a za pár dní tu bude pár brutální spam-marketing vláken s tím, že se omlouvají za výpadek a na své služby dávají neuvěřitelných 90 %, protože to bylo výjimečně apod. Ale aby teď někde informovali a psali, jak to je. To ne. E-mail že něco nejede? Nehrozí... zpráva jen na stupidním Facebooku. Opravdu jednání seriozní firmy... tfuj. No ale za 30 za měsíc adekvátní. Ještě, že tam mám pár webů jen...
24.05.2014 11:30
21
Už to naskočilo.
24.05.2014 11:32
22
Jak co, zatím je online pouze půlka webů a dá se předpokládat že to není napořád bohužel :D
24.05.2014 12:35
23
Kedy napise niekto z konkurencie ze im by sa to nestalo? :D
24.05.2014 13:14
24
Mě teda funguje vše :-)
24.05.2014 13:17
25
Perfektni... hlavne ze maji tricet lidi a vsechno zdvojeny... :-) to i ten hexageek, na kterym se tady pravidelne vozi, to zvlada podobne, udajne v jednom cloveku a nemusi kolem toho delat takovou medialni estradu :-))))))))

---------- Příspěvek doplněn 24.05.2014 v 13:18 ----------

Neni problem, ze to napise konkurence, sranda je, ze se tady vozi wedos uz x let po konkurenci, kdykoliv se jim neco nepovede, pritom sami maji stejne vypadky.
Původně odeslal r.kovac
Kedy napise niekto z konkurencie ze im by sa to nestalo? :D
24.05.2014 13:31
26
Na rovinu me to zacinat pekne srat, pada to ted kazdej den. Zlatej Gigaserver, jeste ze mam u Wedosu minimum webu - bohuzel zrovna ty docela dulezite :(
24.05.2014 13:32
27
Ved pravze sa tu vozi stale niekto po niekom :)
ale osobne si takto nejako dnes predstavujem "hofyho"
24.05.2014 13:54
28
Původně odeslal darksir
Perfektni... hlavne ze maji tricet lidi a vsechno zdvojeny... :-) to i ten hexageek, na kterym se tady pravidelne vozi, to zvlada podobne, udajne v jednom cloveku a nemusi kolem toho delat takovou medialni estradu :-))))))))
Byť mi to kdekdo rozmlouval, tak sem zariskoval a obětoval "pár korun" za rozsáhlý CPANEL u Hexageeku. Mám tam sice hlavně parkovačku, ale pár aplikací na tom taky běží... A upřímně - tohle, co tady nyní řeší zákazníci Wedosu, se mi u toho "webhostingu na nic" či "one-man show" ještě nestalo. Nejsem si vědom žádného výpadku (dle záznamů CRONů, které jsou bez výpadku), to tedy znamená, že pokud něco bylo, tak to trvalo maximálně 30 minut, nebo se to neudálo vůbec.
Asi je to důsledek té naprosté sebejistoty... Kde není motivace se zlepšovat se snadno něco zanedbá.
24.05.2014 14:10
29
...
24.05.2014 14:14
30
Původně odeslal Jiří Šubr
Jsem zvědav na formu kompenzace, slevový kupon na nové služby není pro stávajícího zákazníka kompenzace.
Myslim, ze zadna nebude. Proc by mela byt? Mas to napsane ve VOP?