Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Ticket system, helpdesk, jak na to?

darksir
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
22. 5. 2014 12:09:45
Ahoj,
mam nekolik emailovych schranek, kam pisi zakaznizi z ruznych webu a eshopu. Jsou to objednavky, dotazy, pripominky, pochvaly, nadavky a tak.
Je v tom strasny bordel a navic, kdyz nekdo napise dotaz a odpoved je na delsi dobu, casto se na nej zapomene. (pouzivam sice stitky, ale je to nedostatecne reseni)
Uz dlouho premyslim nad ticket systemem, s tim, ze by nejaka aplikace vybirala schranku a pridelovala dotazum cisla, radila mi je do fronty a umoznovala odpovidat na ne pohodlne z nejakeho GUI, kde bych si je radil podle tematu, priority, apod. Hlavne, mohl bych sledoval dotazy ve vlaknech, po case vlakno zavrit a mit problem vyreseny.
Otazkou zustava, jak to bude kofungovat s klasickymi emaily? Kdyz mi prijde newsletter, spam, nebo nejaky klasicky email.
Nasel jsem nejake opensource produkty, ktere mi jsou sympaticke, rad bych to hostoval na svem serveru. Rad bych ale cetl nazory ostatnich, kteri podobny system provozuji, abych vedel, co vubec od toho pozadovat a na co se zamerit.
Co pouzivate a jak resite zakaznickou podporu vy?
P.
22. 5. 2014 12:09:45
https://webtrh.cz/diskuse/ticket-system-helpdesk-jak-na-to/#reply1025260
a neni lepsi nasadit tiket system do ktereho maji lide pristup, nez posilani mejlu? Nekter z nich umi treba odpovidat pres email a onos e to zapise do tiketu -ace project apod.
22. 5. 2014 12:15:12
https://webtrh.cz/diskuse/ticket-system-helpdesk-jak-na-to/#reply1025259
darksir
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
22. 5. 2014 12:18:38
Potiz je, ze lide casto pisou prave treba na email, ktery najdou na fakture, na letaku, v manualu, apod. Mam zkusenost, ze ac clovek treba rozdeli telefony na fakturacni / technicke, stejne volaji kvuli objednavkam technikum a s technickymi dotazy na obchodni oddeleni. Proste prumerny cech neresi, najde kontakt, pise, vola..
22. 5. 2014 12:18:38
https://webtrh.cz/diskuse/ticket-system-helpdesk-jak-na-to/#reply1025258
Tak pak helpdesk pro mejly, budou se vam grupovat odpovedi apod.... http://taskmaster.it-logica.cz/
22. 5. 2014 12:22:52
https://webtrh.cz/diskuse/ticket-system-helpdesk-jak-na-to/#reply1025257
Mirek
verified
rating uzivatele
(61 hodnocení)
22. 5. 2014 12:38:25
Napsal darksir;1090293
Ahoj,
mam nekolik emailovych schranek, kam pisi zakaznizi z ruznych webu a eshopu. Jsou to objednavky, dotazy, pripominky, pochvaly, nadavky a tak.
Je v tom strasny bordel a navic, kdyz nekdo napise dotaz a odpoved je na delsi dobu, casto se na nej zapomene. (pouzivam sice stitky, ale je to nedostatecne reseni)
Uz dlouho premyslim nad ticket systemem, s tim, ze by nejaka aplikace vybirala schranku a pridelovala dotazum cisla, radila mi je do fronty a umoznovala odpovidat na ne pohodlne z nejakeho GUI, kde bych si je radil podle tematu, priority, apod. Hlavne, mohl bych sledoval dotazy ve vlaknech, po case vlakno zavrit a mit problem vyreseny.
Otazkou zustava, jak to bude kofungovat s klasickymi emaily? Kdyz mi prijde newsletter, spam, nebo nejaky klasicky email.
Nasel jsem nejake opensource produkty, ktere mi jsou sympaticke, rad bych to hostoval na svem serveru. Rad bych ale cetl nazory ostatnich, kteri podobny system provozuji, abych vedel, co vubec od toho pozadovat a na co se zamerit.
Co pouzivate a jak resite zakaznickou podporu vy?
P.
Mluvíš mi z srdce, též podobnou situaci řeším a též jsem zatím to nevymyslel. To že lidi volají na jakýkoliv kontakt co najdou, ani tak neřeším, tolik jich není. Ale mít systém co by to takto grupoval by nebylo špatné. Uvítal bych i něco, co by mi počítalo jak dlouho zákazník čekal na odpověd, kolik mi trvalo řešení problému a v neposlední řadě kolik jsem supportem strávil času.
22. 5. 2014 12:38:25
https://webtrh.cz/diskuse/ticket-system-helpdesk-jak-na-to/#reply1025256
Pavel Janků
verified
rating uzivatele
(93 hodnocení)
22. 5. 2014 13:22:20
My teď používám Freshdesk. Je to celkem přehledné, podporuje to tickety z více zdrojů a navíc lze udělat i zákaznickou sekci. Sice to máme jen dočasně (vyvíjíme si vlastní systém), ale dá se to považovat z plnohodnotné řešení.
22. 5. 2014 13:22:20
https://webtrh.cz/diskuse/ticket-system-helpdesk-jak-na-to/#reply1025255
Já zas využívám pro osobní pořádek Best Partical a to je jízda :)
22. 5. 2014 17:52:13
https://webtrh.cz/diskuse/ticket-system-helpdesk-jak-na-to/#reply1025254
Gav
verified
rating uzivatele
22. 5. 2014 22:51:08
Kayako.com - Help Desk Software | Customer Service Software
22. 5. 2014 22:51:08
https://webtrh.cz/diskuse/ticket-system-helpdesk-jak-na-to/#reply1025253
Mrkněte na náš nový software SupportBox.cz, je to systém, do kterého si můžete přidat libovolný počet schránek. Přizvete kolegy, asistentky z vaší firmy / teamu a ti vám s e-maily pomůžou. Každý e-mail si můžete oštítkovat, přiřadit někomu, nebo vyřídit dle připravených pravidel automaticky.
Aktuálně pracujeme na napojení na různé fakturační a e-shopové systémy. Takže budete mít veškeré informace ihned po ruce.
28. 5. 2015 14:16:38
https://webtrh.cz/diskuse/ticket-system-helpdesk-jak-na-to/#reply1025252
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit