logo
20.05.2014 21:04
1
Dobrý den, neznáte nějakou dobrou radu jak si designem vydělat aspoň trochu peněz.
protože já dělám co můžu a stejně nemám ani kč.

Děkuji

Co se právě děje na Webtrhu?

20.05.2014 21:10
2
Zalezi co vies, zacni robit za referencie a neskor za peniaze.
20.05.2014 21:20
3
Predhod vysledky sve prace a treba se neco najde :)
20.05.2014 21:23
4
Je to spammer, jeho úžasné práce tu před pár dny byly

Tvorba grafiky př. Loga, bannery, rekl. letáky, grafika vizitek, za 500.
20.05.2014 21:35
5
Původně odeslal Caesar
Je to spammer, jeho úžasné práce tu před pár dny byly

Tvorba grafiky př. Loga, bannery, rekl. letáky, grafika vizitek, za 500.
Už sem se omluvil že sem si nepřečetl pravidla.
Neni nic dodat.
Pokud chcete dělat mi naschvál tak...
20.05.2014 21:37
6
Pokud grafiku neumíte, tak nic nevyděláte.

Zkuste freelancer.com možná vám někdo dolar za hodinovou práci dá.

Jděte se raději věnovat něčemu, co vám půjde.
20.05.2014 21:44
7
Pozor, za negativní komentář se uděluje negativní hodnocení :D

EDIT (a info pro HoPiho): negativní hodnocení na žádost smazáno. Díky adminům.
20.05.2014 21:48
8
Přemýšlím jestli je tomu klukovi více jak 15 a jeho maminka ví co dělá po večerech.....
20.05.2014 21:48
9
Jestli jsou tohle tvoje reference, tak se na tvém místě vrátil na začátek a pomocí nějakých tutoriálu se naučim "moderní" design. Jelikož za ty letáky bych asi nedal ani 100,-. A možná bych začal s web designem

A být tebou tak si znovu přečtu pravidla, než začneš udělovat negativní iTrade. Už teď tu nemáš moc dobrou reputaci...
20.05.2014 22:03
10
Původně odeslal HoPi
Dobrý den, neznáte nějakou dobrou radu jak si designem vydělat aspoň trochu peněz.
protože já dělám co můžu a stejně nemám ani kč.

Děkuji
Radu bych mel. Nauc se design (otazkou je jaky...) a pak si jim muzes vydelat. To, ze delas co muzes, evidentne nestaci.
20.05.2014 22:48
11
Je potřeba se neustále vzdělávat a pracovat na sobě. Naučit se dělat dobrý design není otázkou jednoho roku, ale několika let! Komentáře typu „zabal to, a jdi dělat něco jiného“ ignoruj. Každý nějak začínal, je ale nutné si uvědomit, že nejde všechno zvládnout hned, ale je nutné se postupně nahoru vypracovat. Rozhodně ale nečekej žádnou vydlážděnou cestu, ale hodně kamanitou s velkými kameny o které budeš zakopávat.
21.05.2014 00:18
12
Grafik by dle mého názoru by měl být nejvíce kreativní člověk, když jsem se díval na tvé reference, nějaká "snaha" tam je, ale chce to HODNĚ experimentovat, nesnažit se ze začátku vydělat na něčem co ti ještě úplně nejde, podle příspěvků a tvého vyjadřování bych tipoval (nechci tě urazit, píšu svůj názor) že ti je kolem 15,16 let a ještě bydlíš u rodičů. Snaž se toho využít, najdi si normální brigádu a grafiku dělej ve volném čase co nejvíc, studuj si tutoriály a hledej inspiraci například na Pinterestu... Jako úkol si zkus dát to, že si každý den vybereš něco co se ti líbí a víš že to pro tebe bude těžké udělat, a udělej to, nic nekopíruj, dej si předlohu, kterou uděláš od prvního pixelu bez kopírování, to si myslím že by ti mohlo dát školu naučit se s různými prvkami programu, které později budeš aktivně využívat.

Až za sebou budeš mít měsíc trénování, pošli sem znova to co jsi vytvořil.

Popřípadě se zkus zapojovat do poptávek na grafiku typu "vyberu nejlepší". Třeba se časem poštěstí.

Nejde zasadit strom, a hned z něj sklízet ovoce, prvně se o tom strom musíš starat a věnovat mu nějaký čas aby ti dal zaslouženou úrodu ;-) Hodně štěstí
21.05.2014 00:59
13
Tak nevím, ale já bych mu hlavu zase nepletl s kreativitou, protože až půjde na pohovor do grafického studia a nedejbože ho vemou, tak zjistí, že jenom s kreativitou si nevystačí, protože existuje něco jako typografie a jemu "kreativci" nastrkají všechny drbky, které se v tom studiu za poslední rok nakupily. Protože aby prorazil s "kreativitou", tak to musí ještě hodně klikat na myš a tak roček až dva sedět u pc 12 hodin a učit se. Pak má ještě možnost obšťasnit nějakého grafického matadora, který ho naučí pár fint a na tom může stavět.
21.05.2014 01:00
14
Původně odeslal domju
Tak nevím, ale já bych mu hlavu zase nepletl s kreativitou, protože až půjde na pohovor do grafického studia a nedejbože ho vemou, tak zjistí, že jenom s kreativitou si nevystačí, protože existuje něco jako typografie a jemu "kreativci" nastrkají všechny drbky, které se v tom studiu za poslední rok nakupily. Protože aby prorazil s "kreativitou", tak to musí ještě hodně klikat na myš a tak roček až dva sedět u pc 12 hodin a učit se. Pak má ještě možnost obšťasnit nějakého grafického matadora, který ho naučí pár fint a na tom může stavět.

S tím plně souhlasím, ale pokud chce pracovat sám na sebe, tak bez kreativního myšlení nevytvoří nic nového :) A pro potencionálního klienta zajímavého =)
21.05.2014 01:05
15
Ale jo kreativita je třeba, ale v poslední firmě, kde jsem byl a přijímal nové grafiky, to byl kreativní mazec, někteří vůbec nepotřebovali klávesnici, tak dobře jím to šlo z myší, ale byli kreativní, děs běs. Kdysi to bylo co Čech to muzikant a dnes je každý grafik, samozřejmě kreativní :-)
21.05.2014 01:19
16
Původně odeslal domju
Ale jo kreativita je třeba, ale v poslední firmě, kde jsem byl a přijímal nové grafiky, to byl kreativní mazec, někteří vůbec nepotřebovali klávesnici, tak dobře jím to šlo z myší, ale byli kreativní, děs běs. Kdysi to bylo co Čech to muzikant a dnes je každý grafik, samozřejmě kreativní :-)
Každej se chce nějak prosadit, v dnešní době mladí nemají chuť stát u pásu :) Ale potom to tak vypadá, milion lidí na YouTube natáčí videa jak je podnikání jednoduchý a jak ho může dělat každej :) Ale nikdo těm ovečkám co si zaplatí ty kurzy za desítky tisíc už neřekne že když chtějí něco vydělat tak se ze začátku musí snažit 16 hodin denně. Dnešní doba už je přesycená vším a málo kdo se umí prosadit, potom to tak vypadá :) Ale to už je off-topic.

V každým případě, najít kvalitního grafika v dnešní době je celkem umění :) Co se dívám, tak to je samý kopírování referencí od zahraničních grafiků, stahovaný template atd.
21.05.2014 01:45
17
za plotem je tráva zelenější :-), ale i tady se něco najde, že kluci a děvče
21.05.2014 07:02
18
No ty výše odkázané letáky vypadají jak vyrobené v malování. Takže se nedivím, každý nemůže dělat všechno. Napřed se to chce naučit, výdělky přijdou s kvalitní prací pak postupně.
21.05.2014 07:41
19
Mě by zajímalo, jak se lze "naučit" talent pro určitou profesi?
Pořád se to tu omílá dokola, tak si říkám, že bych se chtěl naučit, jak fotit líp než Saudek, malovat jak Rembrant a zpěv mi taky nikdy nešel.

Do teď jsem měl zato, že se každý narodí s určitýma schopnostma a buď je rozvíjí nebo je zazdí.

Ale většina lídí má pořád zato, že čím větší foťák, tím větší fotograf.....
21.05.2014 07:47
20
Původně odeslal marat
malovat jak Rembrandt
on měl sice talent,ale... vlastní ateliér si otevřel v 18, s tím že předtím už měl za sebou 3,5 roku učení :)
Kdybys místo střední školy se třeba učil malovat...třeba by to nebylo hrozný :D
21.05.2014 08:12
21
Mirator: Je rozdíl, když máš myšlenku a učíš se jí vyjádřit a když máš houby a něco ze sebe tlačíš.
Božena Němcová by asi těžko něco vytvořila jako negramotná.
21.05.2014 08:20
22
Původně odeslal marat
Mě by zajímalo, jak se lze "naučit" talent pro určitou profesi?
Pořád se to tu omílá dokola, tak si říkám, že bych se chtěl naučit, jak fotit líp než Saudek, malovat jak Rembrant a zpěv mi taky nikdy nešel.

Do teď jsem měl zato, že se každý narodí s určitýma schopnostma a buď je rozvíjí nebo je zazdí.

Ale většina lídí má pořád zato, že čím větší foťák, tím větší fotograf.....
Ahoj, talent, jako takový, se nedá naučit, ale dá se udělat to, že se můžeš třeba v grafice vypracovat, nebudeš sice "kreativní" (na to slovo už pomalu začínám být alergický), ale můžeš získat svůj styl, který následně prodá, laicky, někdo dělá kolečka, někdo čtverečky, a vždy se najde klient co chce kolečko, tak jako se najde klient co chce čtvereček, já jsem se snažil poukázat na to, že je mu na houby kreativita, když neumí základy, to že si někdo pořídí Photokrám z něho grafika nedělá, nehledě na to, že je to tak komplexní obor, že se může učit a zlepšovat celý život. Najednou zjistí, ovšem až po určité době, kdy bude opravdu makat, že kvantita přerostla v kvalitu. No a samozřejmě potřebuje pořádný kýbl štěstí a hlavně vytrvalost.
21.05.2014 11:16
23
Mě by zajímalo, jak se lze "naučit" talent pro určitou profesi?
Pořád se to tu omílá dokola, tak si říkám, že bych se chtěl naučit, jak fotit líp než Saudek, malovat jak Rembrant a zpěv mi taky nikdy nešel.

Do teď jsem měl zato, že se každý narodí s určitýma schopnostma a buď je rozvíjí nebo je zazdí.

Ale většina lídí má pořád zato, že čím větší foťák, tím větší fotograf.....
Je nutné si nejprve uvědomit, co to vlastně ten talent je. Není to nic jiného než vlastnost člověka, naučit se určité schopnosti rychleji, než ostatní.

Například: Talentovaný člověk se může naučit dobře malovat za rok, kdežto člověku bez talentu to bude trvat tři roky.
21.05.2014 11:23
24
Původně odeslal Aveso
Je nutné si nejprve uvědomit, co to vlastně ten talent je. Není to nic jiného než vlastnost člověka, naučit se určité schopnosti rychleji, než ostatní.

Například: Talentovaný člověk se může naučit dobře malovat za rok, kdežto člověku bez talentu to bude trvat tři roky.
Člověk bez talentu se nenaučí malovat nikdy,stejně tak jako se nenaučí zpívat,protože nemá ty potřebné vlastnosti,aby to zvládnul."Vidění" a "hudební sluch".
21.05.2014 11:29
25
Webdesign není primárně o talentu. Ten kdo chce rychle zbohatnout, protože má přece "talent a cit pro grafiku" a umí základy v PS, ale není ochotný na sobě pracovat, učit se, a dát tomu čas (několik let), tak má většinou smůlu.
30.06.2014 19:56
26
Původně odeslal Ondřej Kormoš
Webdesign není primárně o talentu. Ten kdo chce rychle zbohatnout, protože má přece "talent a cit pro grafiku" a umí základy v PS, ale není ochotný na sobě pracovat, učit se, a dát tomu čas (několik let), tak má většinou smůlu.
Naprosto souhlasim, také jsem začínal pouze s malýma základama a časem člověk vidí i jak dokáže zlepšovat své dovednosti. Co doporučim je jedna věc a to neřídit se stále nějakýma tutoriálama a nesnažit se napodobit práci někoho jiného. Ze své zkušenosti vím, že pak člověk neni "originální", právě protože se snaží jet v koleji někoho jiného. Vem si např. Photoshop a prostě zkoušej si co tě napadne, čím víc se naučíš sám, tak tím víc si toho i zapamatuješ.
05.07.2014 03:12
27
Nerad to říkám takhle na rovinu, ale v zásadě nemáš šanci uspět. Máš tak málo talentu, že i kdyby ses snažil sebevíc, bude z tebe jen podprůměrný grafik. Už jsem viděl dost zklamaných obličejů na to, abych někoho utvrzoval ve snech, co nemají smysl. Najdi si něco v čem se budeš rychle posouvat dopředu, tenhle obor je pro tebe ztráta času a energie.
05.07.2014 07:15
28
Původně odeslal domju
Ale jo kreativita je třeba, ale v poslední firmě, kde jsem byl a přijímal nové grafiky, to byl kreativní mazec, někteří vůbec nepotřebovali klávesnici, tak dobře jím to šlo z myší, ale byli kreativní, děs běs. Kdysi to bylo co Čech to muzikant a dnes je každý grafik, samozřejmě kreativní :-)
To píšeš jen proto, že se pohybuješ v tomto oboru. Když budeš zedník, řekneš tu samou větu. Dnes každej jen zedničí. Je to ve všech oborech stejný. Já si zas myslím, že je každej programátor. Ale o kvalitního člověka nezavadím. Jen slybotechny, který se prsej termínama a dodaj absolutní prd. Pak bulej jak nestíhaj. Jasně. Když je venku krásně. Věci dodaj s 14ti denním zpožděním a ještě jen z půlky hotový. Ale peníze by chtěli všechny. To je jasné. Nebo druhý typ lidí, že rozdělaj práci, nasekaj tam chyby a bugy, předaj klientovi, ten chce něco opravit a už natahují ruku pro peníze. Přitom chyba je na jejich straně. Ale ta hrdost, jak přeci oni chybu udělat nemohli...
Prostě neomylní mistři, který můžou dělat kdekoliv, za kolik chtěj přeci. A na víc zde na WT sehnat někoho spolehlivýho jsem už vypustil z hlavy asi po 6ti neúspěšných zkušenostech.
05.07.2014 09:39
29
Původně odeslal Tvrdek
Nerad to říkám takhle na rovinu, ale v zásadě nemáš šanci uspět. Máš tak málo talentu, že i kdyby ses snažil sebevíc, bude z tebe jen podprůměrný grafik. Už jsem viděl dost zklamaných obličejů na to, abych někoho utvrzoval ve snech, co nemají smysl. Najdi si něco v čem se budeš rychle posouvat dopředu, tenhle obor je pro tebe ztráta času a energie.
Nic ve zlém, ale proč by něco co by ho mohlo bavit nemohl dělat ? Jinak Tvrdeku koukám i na tvé designerské umění a také to neni zas nic PRO. Když to mam srovnávat s konkurencí. Ty prvky co máš na webu jsou dost jednoduché a udělá je i průměrný grafik. Víš pokud tu už někomu chceš kazit sen, tak bych nejdřív s tím co si napsal začal u sebe. Doporučim ti vůbec nedat na ty co tohle napíšou. Grafika je o dřině nebo talentu já sám talent v některých částech nemam, ale při návrhu skycu mi to jde, spíš pak ta část vše vytvořit je samozřejmě náročnější. Každý měsíc vídím posun nahoru a dát na člověka co ti napíše tohle by bylo nemoudré.
05.07.2014 16:09
30
Původně odeslal kiCkZ
Nic ve zlém, ale proč by něco co by ho mohlo bavit nemohl dělat ? Jinak Tvrdeku koukám i na tvé designerské umění a také to neni zas nic PRO. Když to mam srovnávat s konkurencí. Ty prvky co máš na webu jsou dost jednoduché a udělá je i průměrný grafik. Víš pokud tu už někomu chceš kazit sen, tak bych nejdřív s tím co si napsal začal u sebe. Doporučim ti vůbec nedat na ty co tohle napíšou. Grafika je o dřině nebo talentu já sám talent v některých částech nemam, ale při návrhu skycu mi to jde, spíš pak ta část vše vytvořit je samozřejmě náročnější. Každý měsíc vídím posun nahoru a dát na člověka co ti napíše tohle by bylo nemoudré.
Dík za radu, chytráku. Ještě si prosím projdi moje portfolio na www.jerrytvrdek.com a napiš mi svůj názor na to, že designer se pozná podle toho kolik pixelů na stránce nakreslí.