Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Kolik by stálo vytvoření webu dle následujících požadavků?

ladislavczech
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
4. 5. 2014 19:01:55
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat programátorů, kolik by zhruba stálo naprogramovat celkem jednoduchý web. Níže se pokusím srozumitelně sepsat věci, které by web měl obsahovat :-)
Takže, má myšlenka spočívá v maximální jednoduchosti ovládání a grafice pro uživatele.
Základní funkce:
1. - Jednoduchá registrace nového uživatele. Zadá třeba jen nick email a heslo...
2. - Možnost přihlášení přes Facebook
3. - V levém horním rohu bude ikona uživatele + jeho jméno/nick
4. - Vedle jména/nicku budou sekce.
5. - V každé sekci bude tlačítko pro přidání nového příspěvku. Mělo by být možné vložit klasický text, youtube video a podobně. Chtěl bych aby bylo možné aby si uživatel mohl vybrat z několika typů příspěvku. To znamená že by měl pod polem zadávání textu několik barevných tlačítek, které by příspěvek natrvalo označilo nějakou barvou, která by znázorňovala typ příspěvku. Například: Videa červeně, prostý text žlutě... A ještě dodám, že by měl mít každý příspěvek maximální hranici znaků...
6. - všechny příspěvky by se znázorňovali ve stejném velikostním formátu (obdélník) a řadili by se na stránce v řádcích...
7. - Jestliže by příspěvek obsahoval více obsahu než se vejde do tohoto obdélníku, po kliknutí kamkoli do něj by spodní strana obdélníku sjela tak, aby byl zobrazen celý.
8. - Komentáře. Ty by se nacházeli na rozkliknutém příspěvku. Na nerozkliknutém příspěvku by se nacházel ve spodní části jeden řádek pro psaní textu a na pravé straně klasicky tlačítko odeslat.
9. - Hodnocení příspěvků. By mělo být umístěno opět nějak šikovně v tomto obdélníku. Byl by tam klasický palec nahoru nebo dolu. A teď něco trošku složitějšího... Celkové hodnocení příspěvků by se přičítalo tomu, kdo ho vytvořil. A ,,skore" by se mu zobrazovalo na stránce v pravo nahoře jako prosté číslo.
10. - Nějaká velmi jednoduchá administrace pro mně jako provozovatele. Bylo by dobré kdyby administrace vypadala nějak takto: Můj účet jako jediný by měl funkci, s kterou bych mohl přímo při najetí na příspěvek mít možnost ho upravit nebo smazat jedním kliknutím.
A ještě na závěr jeden asi nejdůležitější požadavek. Je mi celkem jedno jakým způsobem to programátor provede, ale chtěl bych aby web fungoval na moderním stylu typu Google, Stream.cz, Youtube atd...
Tyto stránky jsou naprogramované tak, že je možné vše dělat bez reloadu stránky. Vše běží ,,live".
I toto bych si přál i já. Například vkládání příspěvků aby fungovalo tak, že uživatel něco napíše, dá odeslat a jeho příspěvek se zobrazí na webu ihned bez znovu načtení stránky... Toto by mělo fungovat i mezi přepínáním mezi sekcemi, registrací uživatele, hodnocení příspěvků a zvětšování příspěvků....
Vypadá to celé složitě, ale myslím si že to až tak složitá práce nebude. (snad se nemýlím)
Tak, snad jsem na nic důležitého nezapomněl a zajímalo by mně tedy kolik by zhruba mohlo stát vybudovat takový projekt. Zajímalo by mně i co by z toho všeho bylo nejdražší. Mám v plánu se do toho pustit až někdy později, ale pokud by se mi od vás nějaká cena líbila s velikou pravděpodobností bych si u něj později tento projekt nechal vytvořit.
Nejsem milionář takže pokud mi napíšete že se cena bude pohybovat vysoko, tak asi zmením názor :-D Já totiž netuším, jak by toto mohlo být drahé.
Děkuji za případné návrhy :-)
4. 5. 2014 19:01:55
https://webtrh.cz/diskuse/kolik-by-stalo-vytvoreni-webu-dle-nasledujicich-pozadavku/#reply1020714
Hitman1
verified
rating uzivatele
(38 hodnocení)
4. 5. 2014 19:09:55
Přiznám se bez mučení že jsem to nečetl celé, ale (hodně) hrubý odhad bych viděl na 50-70 tisíc u nějakého jednotlivce, studenta. U firmy od 100 tis. vejš.
4. 5. 2014 19:09:55
https://webtrh.cz/diskuse/kolik-by-stalo-vytvoreni-webu-dle-nasledujicich-pozadavku/#reply1020713
341 251 kč
4. 5. 2014 19:11:03
https://webtrh.cz/diskuse/kolik-by-stalo-vytvoreni-webu-dle-nasledujicich-pozadavku/#reply1020712
ladislavczech
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
4. 5. 2014 19:40:21
Napsal Frajerlada;1084772
341 251 kč
Jakou má mít tento příspěvek pro mně hodnotu?
4. 5. 2014 19:40:21
https://webtrh.cz/diskuse/kolik-by-stalo-vytvoreni-webu-dle-nasledujicich-pozadavku/#reply1020711
Napsal ladislavczech;1084788
Jakou má mít tento příspěvek pro mně hodnotu?
Celý tvůj topic nemá žádnou hodnotu. Cena je taková, kde se dohodne nabídka s poptávkou. Cena se může pohybovat od 10 tisíc korun po 50 milionů korun. K čemu ti je, že ti každý napíše nějakou částku?
Podej si poptávku a počkej si na nabídky.
4. 5. 2014 19:49:32
https://webtrh.cz/diskuse/kolik-by-stalo-vytvoreni-webu-dle-nasledujicich-pozadavku/#reply1020710
David Musil
verified
rating uzivatele
(68 hodnocení)
4. 5. 2014 19:53:34
"Vypadá to celé složitě, ale myslím si že to až tak složitá práce nebude. (snad se nemýlím)"
chi, mýlíš :)))
4. 5. 2014 19:53:34
https://webtrh.cz/diskuse/kolik-by-stalo-vytvoreni-webu-dle-nasledujicich-pozadavku/#reply1020709
Petr Jeník
verified
rating uzivatele
(71 hodnocení)
4. 5. 2014 20:04:28
Cena opravdu může být hodně rozdílná.
Může se ti nabídnout nějaký student, který umí naistalovat wordpress a najít k němu vhodné pluginy (a myslím, že vše požadované WP s nějakými těmi pluginy zvládne)
V takovém případě bude nabídnutá cena v řádu jednotek tisíc.
Pak se může nabídnout firma, která to udělá kompletně na míru a cena může být i v řádu stovek tisíc.
Ani jednu z variant bych nevolil. Je zbytečné platit statisíce za něco, co se dá pořídit i za pár tisíc, ale stejně tak je blbost si najímat na takovou práci toho nejlevnějšího, protože v takových případech to většinou končí založením topicu "zaplatil jsem zálohu, programátor jen sliboval a práci nedotáhl do konce a chce další peníze....", které se tu objevují pravidelně.
A abych jen nefylozofoval - reálná cena je myslím někde mezi 20 a 50 tisíci.
4. 5. 2014 20:04:28
https://webtrh.cz/diskuse/kolik-by-stalo-vytvoreni-webu-dle-nasledujicich-pozadavku/#reply1020708
Aleš Trunda
verified
rating uzivatele
(16 hodnocení)
4. 5. 2014 20:37:31
Miluju tyhle řeči "naprogramovat celkem jednoduchý web", "Vypadá to celé složitě, ale myslím si že to až tak složitá práce nebude" - očividně jste laik, proč se snažíte odhadovat náročnost a rozsah práce pro programátora, když tomu nerozumíte?
Jinak cena řádově v desetitisících je odpovídající.
4. 5. 2014 20:37:31
https://webtrh.cz/diskuse/kolik-by-stalo-vytvoreni-webu-dle-nasledujicich-pozadavku/#reply1020707
ladislavczech
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
4. 5. 2014 20:54:22
Napsal musil.david;1084793
"Vypadá to celé složitě, ale myslím si že to až tak složitá práce nebude. (snad se nemýlím)"
chi, mýlíš :)))
Já jsem v oboru programování naprostý lajk, takže jsem neměl vůbec žádnou představu o tom jak složité by to bylo, ale děkuji už jsem chytřejší :-)
Pane Jeník, moc děkuji za názor.
Ještě bych rád upřesnil, že bych toto nechtěl přes žádný redakční systém a podobně. Wordpress je zbytečně moc mohutný a netvárný systém pro moji myšlenku.
Konec konců přes wordpress bych to ve velmi zjednodušené verzi zvládl snad i já sám. Chtěl bych čistý web, který bude naprogramován jak se říká od nuly.
Přes firmu to tedy rozhodně realizovat nechci podle toho co píšete. Také mi to připadá zbytečné.
Já tu nechtěl vzbudit rozruch, jen jsem chtěl vědět o jak velkou investici by šlo. Nehodlám do toho jít teď hned ani za měsíc. Spíše tak za 3-4 měsíce.
Už jsem dostal 3 nabídky s cenou kolem 20-30 tis. V případě, že bych se rozhodl pro vytvoření webu, rád bych s tím člověkem spolupracoval i v budoucnu na tomto projektu.
Děkuji všem a nebráním se dalším názorům. Smysl tohoto tématu je abych si vytvořil představu o tom kolik budu ZHRUBA potřebovat financí.
Napsal ivanbohatyr;1084817
Miluju tyhle řeči "naprogramovat celkem jednoduchý web", "Vypadá to celé složitě, ale myslím si že to až tak složitá práce nebude" - očividně jste laik, proč se snažíte odhadovat náročnost a rozsah práce pro programátora, když tomu nerozumíte?
Jinak cena řádově v desetitisících je odpovídající.
Omlouvám se, ale opravdu jsem neměl nejmenší představu o složitosti, proto jsem zakládal toto téma. Snad se toho tolik nestalo.
4. 5. 2014 20:54:22
https://webtrh.cz/diskuse/kolik-by-stalo-vytvoreni-webu-dle-nasledujicich-pozadavku/#reply1020706
Napsal ladislavczech;1084825
Ještě bych rád upřesnil, že bych toto nechtěl přes žádný redakční systém a podobně. Wordpress je zbytečně moc mohutný a netvárný systém pro moji myšlenku.
Konec konců přes wordpress bych to ve velmi zjednodušené verzi zvládl snad i já sám. Chtěl bych čistý web, který bude naprogramován jak se říká od nuly.
Nevím, jestli je dobrej nápad takhle zahodit wordpress :)
Připadá mi, že na wordpressu (či jiných RS, jako je joomla či drupal) jde totiž zprovoznit snad cokoliv :D :)
4. 5. 2014 21:02:45
https://webtrh.cz/diskuse/kolik-by-stalo-vytvoreni-webu-dle-nasledujicich-pozadavku/#reply1020705
tomve
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
4. 5. 2014 21:05:32
za 20-30k bych se toho bál
4. 5. 2014 21:05:32
https://webtrh.cz/diskuse/kolik-by-stalo-vytvoreni-webu-dle-nasledujicich-pozadavku/#reply1020704
ladislavczech
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
4. 5. 2014 21:19:25
Napsal Mirator;1084828
Nevím, jestli je dobrej nápad takhle zahodit wordpress :)
Připadá mi, že na wordpressu (či jiných RS, jako je joomla či drupal) jde totiž zprovoznit snad cokoliv :D :)
Máte pravdu, že tam díky pluginům jde udělat snad cokoli, ale jak jsem psal... Mně připadá, že je to až moc náročný typ webu na internetové připojení a počítač. Myslím však jen ve velmi malém měřítku! Třeba lidem s pomalým počítačem a internetem by se tento web načítal mnohem delší dobu než web který je jednoduchý od základu a má jen pár kB.
Mnoho lidí nemá počítače z roku 2014 :-) Spíše mají starší a ještě navíc zavirované.
Já chci mít web, který lidi neodradí tím, že se jim bude načítat dlouho a nebo se jim třeba dokonce díky tomu sekne celý prohlížeč :-)
4. 5. 2014 21:19:25
https://webtrh.cz/diskuse/kolik-by-stalo-vytvoreni-webu-dle-nasledujicich-pozadavku/#reply1020703
Aleš Trunda
verified
rating uzivatele
(16 hodnocení)
4. 5. 2014 21:48:37
Napsal ladislavczech;1084839
Máte pravdu, že tam díky pluginům jde udělat snad cokoli, ale jak jsem psal... Mně připadá, že je to až moc náročný typ webu na internetové připojení a počítač. Myslím však jen ve velmi malém měřítku! Třeba lidem s pomalým počítačem a internetem by se tento web načítal mnohem delší dobu než web který je jednoduchý od základu a má jen pár kB.
Mnoho lidí nemá počítače z roku 2014 :-) Spíše mají starší a ještě navíc zavirované.
Já chci mít web, který lidi neodradí tím, že se jim bude načítat dlouho a nebo se jim třeba dokonce díky tomu sekne celý prohlížeč :-)
A opět se dostáváme k tomu, že řešíte něco, čemu nerozumíte - wp zpracovává webový server, ne pc koncového uživatele.
4. 5. 2014 21:48:37
https://webtrh.cz/diskuse/kolik-by-stalo-vytvoreni-webu-dle-nasledujicich-pozadavku/#reply1020702
Hitman1
verified
rating uzivatele
(38 hodnocení)
4. 5. 2014 21:50:31
ladislavczech
Dvacet tisíc za kompletní naprogramování mi přijde hodně málo, uvidíte jaký je výsledek. Osobně bych volil někoho ověřeného s referencemi a zkušenostmi s většími projekty. Ona jedna věc je nahodit wordpress a druhá udělat to komplet.
Dělám spíše na joomle, takže nemám šanci wordpress posoudit, nicméně myslím že co se týče výstupu je wordpress docela dobře optimalizován a není problém jej upravit, čili klidně Vám postavím web na wordpressu který bude generovat stránku o velikosti několika kB...na druhou stranu také mám raději vlastní řešení, pokud jde o specifický projekt (nečetl jsem celý popis), ale tam bych si raději připlatil za kvalitu, jinak riskujete případnou nekomunikaci v budoucnu, případně vůbec nedokončení projektu.
ivanbohatyr
Výsledkem je ale samotná stránka/stránky, které je ale možné libovolně předělat jak jsem psal. Zátěž serveru je druhá věc, ale ani zde si myslím že není wordpressu moc co vytknout.
4. 5. 2014 21:50:31
https://webtrh.cz/diskuse/kolik-by-stalo-vytvoreni-webu-dle-nasledujicich-pozadavku/#reply1020701
qwertr
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
4. 5. 2014 21:52:04
Za tych 20 -30k by som to videl na nahodenie na wordpres alebo nieco podobne. Nedavno tu bezala debata o nakodovani na wordpres, tak len kodovanie grafiky z PSD a nahodenie na wordpress sa ceny pohybovali v tisicoch. Okolo 5k a vyzsie.
4. 5. 2014 21:52:04
https://webtrh.cz/diskuse/kolik-by-stalo-vytvoreni-webu-dle-nasledujicich-pozadavku/#reply1020700
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit