Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Dárky k nákupu

lucy87
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
24. 4. 2014 15:03:06
Hezký den,
zajímalo by mne, zda k nákupu přidáváte zákazníkům dárek či nějakou malou pozornost jako poděkování za jejich nákup ve vašem eshopu?
Případně co k objednávce dáváte, a zda všem zákazníkům nebo jen u větších objednávek?
Děkuji
24. 4. 2014 15:03:06
https://webtrh.cz/diskuse/darky-k-nakupu/#reply1018122
Ja340
verified
rating uzivatele
24. 4. 2014 15:26:04
no mě se spíš stává že tam něco zapomenu dát než že bych dával něco navíc:-)
Jinak jako zákazník toto neocením. Sice ty cetky mám doma, ale vůbec netuším od koho, kdy a kde jsem dostal. Krom flash disku ve tvaru BMW který jsem dostal v salonu BMW
24. 4. 2014 15:26:04
https://webtrh.cz/diskuse/darky-k-nakupu/#reply1018121
lucy87
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
24. 4. 2014 15:31:53
Já to mám tak, že když to je něco smysluplného a využitelného ( jako např. müsli tyčinka, to pak alespoň vím, že ten den nemusím v práci shánět odpolední svačinu :-) ) tak mě to potěší. Jinak reklamní magnety, samolepky apod. mám taky na nic.
24. 4. 2014 15:31:53
https://webtrh.cz/diskuse/darky-k-nakupu/#reply1018120
grizly007
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
24. 4. 2014 15:52:39
Tady záleží co kdo prodává. Cetky radost lidem udělají a někomu vubec ale když máte pizzerku a někomu třeba k 5 kouskům přibalíte dezert zdarma tak radost bude mít každej. Taky záleží na odběru. Pokud vim , že jsem vydělal tisíc kč proč bych nedal už trošku lepší dárek třeba za stovku či tak něco.
Jako zákazník mám rád poštovný zdarma při nákupu nad určitou částku a slušný chování když se vracím do obchodu po xtý a dělám dobrý tržby tak chci aby se ke mě chovali líp než k řadovým zákazníkům.
24. 4. 2014 15:52:39
https://webtrh.cz/diskuse/darky-k-nakupu/#reply1018119
Ja340
verified
rating uzivatele
24. 4. 2014 16:42:51
Napsal grizly007;1081690
Tady záleží co kdo prodává. Cetky radost lidem udělají a někomu vubec ale když máte pizzerku a někomu třeba k 5 kouskům přibalíte dezert zdarma tak radost bude mít každej. Taky záleží na odběru. Pokud vim , že jsem vydělal tisíc kč proč bych nedal už trošku lepší dárek třeba za stovku či tak něco.
Jako zákazník mám rád poštovný zdarma při nákupu nad určitou částku a slušný chování když se vracím do obchodu po xtý a dělám dobrý tržby tak chci aby se ke mě chovali líp než k řadovým zákazníkům.
no to je pravda.
24. 4. 2014 16:42:51
https://webtrh.cz/diskuse/darky-k-nakupu/#reply1018118
Hitman1
verified
rating uzivatele
(38 hodnocení)
24. 4. 2014 17:29:17
grizly007
Jako zákazník mám rád poštovný zdarma při nákupu nad určitou částku a slušný chování když se vracím do obchodu po xtý a dělám dobrý tržby tak chci aby se ke mě chovali líp než k řadovým zákazníkům.
Problém je že většina internetových obchodů si nevede žádnou databázi stálých zákazníků a myslím že vstřícně by se měli chovat ke všem zákazníkům.
lucy87
Co se týče dárků, záleží především na prodávaném zboží, mi dáváme k objednávkám nad 1 000 Kč většinou nějakou drobnost (v hodnotě cca 50 Kč). A z té druhé strany (zákazníka) - moc na internetu nenakupuji, ale asi před rokem jsem objednával tričko KATAPLUT přímo z jejich stránek a dostal jsem demo CD, podepsanej plakát a samolepku, což mě celkem potěšilo.
24. 4. 2014 17:29:17
https://webtrh.cz/diskuse/darky-k-nakupu/#reply1018117
grizly007
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
24. 4. 2014 18:05:36
Napsal Hitman1;1081722
grizly007
Jako zákazník mám rád poštovný zdarma při nákupu nad určitou částku a slušný chování když se vracím do obchodu po xtý a dělám dobrý tržby tak chci aby se ke mě chovali líp než k řadovým zákazníkům.
Problém je že většina internetových obchodů si nevede žádnou databázi stálých zákazníků a myslím že vstřícně by se měli chovat ke všem zákazníkům.
Spíš jsem myslel jako rychleší odeslání nebo upřednostnění pokud zboží není skladem tak budu z prvních komu po naskladnění bude odesláno. Takový nepsaný výhody který vám ovšem dají pocit ,že si vás váží, že si uvědomují kdo jim dává vydělat.
24. 4. 2014 18:05:36
https://webtrh.cz/diskuse/darky-k-nakupu/#reply1018116
Ja ku kazdej objednavke prikladam vreckovy kalendar s logom a kont.info obchodu, plus tzv klucenky na krk, na ktorych je tiez logo a www adresa obchodu. Reakcie su pozitivne, vela ludi potom napise mail ci sms a podakuje :)
24. 4. 2014 19:20:09
https://webtrh.cz/diskuse/darky-k-nakupu/#reply1018115
meo
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
24. 4. 2014 21:46:33
my dáváme drobnost u objednávek nad 500CZK a cca 1-2% lidí pošle děkovnou zprávu. o zbylých 99% nemáme data, nicméně i tak mám dobrý pocit, že jsme udělali něco navíc, co zákazníci neočekávali.
24. 4. 2014 21:46:33
https://webtrh.cz/diskuse/darky-k-nakupu/#reply1018114
Jako zákazník mám rád poštovný zdarma při nákupu nad určitou částku a slušný chování když se vracím do obchodu po xtý a dělám dobrý tržby tak chci aby se ke mě chovali líp než k řadovým zákazníkům.
Poštovný zdarma nad určitou částku ano... Přestože si vedeme db zákazníků, a dovedeme rozlišit stálého zákazníka, nevidím důvod, proč bych se k němu měl chovat "lépe"... a jak vlastně "lépe" ???
K původnímu dotazu... dárky jsou dle mého názoru úplně zbytečné, stojí to prachy a naprostá většina zákazníků to neocení. Na jednom eshopu to provozuji, ale jen z toho důvodu, že s tím začala konkurence. Na dalším máme sortiment, kde to za nás řeší výrobce dost často (k 15kg krmiva 3kg zdarma a podobně) - zde dávám dárky jen když něco po***eme...
25. 4. 2014 09:55:29
https://webtrh.cz/diskuse/darky-k-nakupu/#reply1018113
grizly007
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
25. 4. 2014 15:56:32
Napsal inet-creative;1081883
Poštovný zdarma nad určitou částku ano... Přestože si vedeme db zákazníků, a dovedeme rozlišit stálého zákazníka, nevidím důvod, proč bych se k němu měl chovat "lépe"... a jak vlastně "lépe" ???
K původnímu dotazu... dárky jsou dle mého názoru úplně zbytečné, stojí to prachy a naprostá většina zákazníků to neocení. Na jednom eshopu to provozuji, ale jen z toho důvodu, že s tím začala konkurence. Na dalším máme sortiment, kde to za nás řeší výrobce dost často (k 15kg krmiva 3kg zdarma a podobně) - zde dávám dárky jen když něco po***eme...
Tak už se k tomu vyjadřuju podruhý :) LÉPE = jako , že když mu dávám stabilně vydělat tak by asi měl o takovýho zákazníka lépe pečovat. To opravdu nikdo nedokáže pochopit x situací kdy si prostě předcházíte člověka co vám pravidelně nosí peníze? vždy tomu tak bylo od hospod počínaje obchodem konče. Asi budu mít vždy radši někoho kdo nakupuje opakovaně. Já třeba když objednávám pizzu (7x týdně na jednu várku) tak už cítím v telefonu jak je to jiný chování. Už ani nemusim říkat adresu protože dají najevo , že ví kdo jsem. A proč? no protože 30 pizz měsíčně tam asi málokdo koupí tak proč mě chtít něčím nasrat ne?
25. 4. 2014 15:56:32
https://webtrh.cz/diskuse/darky-k-nakupu/#reply1018112
No já se primárně snažím nenas*at nikoho :-)
Jinak chápu co tím myslíš, ale stejně si neumím představit ve svém případě, jak bych to dělal... prostě se chovám ke všem stejně, a to co možná nejlépe...
Naopak spíš se občas chovám hůře k notorickým vysí*ačům...
25. 4. 2014 17:34:20
https://webtrh.cz/diskuse/darky-k-nakupu/#reply1018111
veronika29
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
25. 4. 2014 20:35:22
My dáváme v e-shopu dárek zákazníkovi ke každé druhé objednávce,docela to funguje,do balíku dáváme leták a zákaznici se vrací,je to celkem fajn dárek za stovku,tak to už trošku naláká než nějaká reklamní blbost...Máme zákaznický klub a kdo se přihlásí,tak má u nás výhody-např.okamžité vyřízení reklamace,lhůtu na vrácení zboží 2 měsíce atd.To funguje velmi dobře,zkrátka stálých zákazníků si vážíme a oni to vědí,tak se k nám rádi vrací.
25. 4. 2014 20:35:22
https://webtrh.cz/diskuse/darky-k-nakupu/#reply1018110
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit