Značkový eshop - Hilfiger, Boss, Gant aj.
Stránka 4 z 4 PrvníPrvní 1234
Zobrazují se odpovědi 91 až 101 z 101

Jak to chodí v AAA Auto

  1. Já si kupoval v AAA Favorita asi před 15 lety a taky jsem tam čekal několik hodin na vyřízení papírů. Bylo hrozně trapný, jak vám tam lezou do zadku a snaží se ve vás vyvolat pocit, že jste důležití a přitom s vám hrajou naučenou hru.

    Byl jsem mladej a blbej a nevzal jsem si k sobě nikoho, kdo tomu rozumí. Favorit vypadal luxusně, ale po 2 zimách slezla barva a já zjistil, že je to pěkně namaskovaný šrot.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Citace Původně odeslal Martin Kejzlar Zobrazit příspěvek
    Já si kupoval v AAA Favorita asi před 15 lety a taky jsem tam čekal několik hodin na vyřízení papírů. Bylo hrozně trapný, jak vám tam lezou do zadku a snaží se ve vás vyvolat pocit, že jste důležití a přitom s vám hrajou naučenou hru.

    Byl jsem mladej a blbej a nevzal jsem si k sobě nikoho, kdo tomu rozumí. Favorit vypadal luxusně, ale po 2 zimách slezla barva a já zjistil, že je to pěkně namaskovaný šrot.
    Jj, to čekání tam bohužel bývá. Ze dvou důvodů - buď jsme se jako prodejci celej den kopali do zadku a pak přišlo 10 lidí naráz, takže pak ti, co nepřišli hned mezi první, čekali. Druhým bylo to, že když si to brali na splátky, tak 70% lidí mělo v nějakých registrech vroubky (dokonce i lidé, do kterých by jste to neřekli - třeba 2 fotbalisti jednoho našeho prvoligového týmu) a tak se úvěr posílal na více splátkových spolučeností a každá na to měla až hodinu.

    Jinak, když už je tak pranýřujete ohledně kvality aut, tak by mě zajímalo v čem jsou horší než ostatní bazary? V ničem a aspoň Vám daj záruku na to, že to není kradený a v leasingu. Mimo jiné jsem zažil 2x, že se vraceli peníze. Kterej bazar Vám dá řidiče, aby jste si zajeli na kontrolu auta do autorizovanýho servisu, kterej má svůj vlastní prodej aut, takže je jasný, že na tom autě bude hledat každou chybu?

  4. Jj, to čekání tam bohužel bývá. Ze dvou důvodů - buď jsme se jako prodejci celej den kopali do zadku a pak přišlo 10 lidí naráz, takže pak ti, co nepřišli hned mezi první, čekali. Druhým bylo to, že když si to brali na splátky, tak 70% lidí mělo v nějakých registrech vroubky (dokonce i lidé, do kterých by jste to neřekli - třeba 2 fotbalisti jednoho našeho prvoligového týmu) a tak se úvěr posílal na více splátkových spolučeností a každá na to měla až hodinu.
    To čekání je tam součástí obchodní politiky nátlaku. Chápu čekání u vyřizování úvěru, to beru. Ale tam se čeká hodiny na různé managery a kde co v podstatě u všeho. I při výkupu, i při platbě v hotovosti apod. Prostě unavený a vyšťavený člověk ztrácí pozornost, je ochotný slevit, aby to měl už za sebou apod.

    Jinak, když už je tak pranýřujete ohledně kvality aut, tak by mě zajímalo v čem jsou horší než ostatní bazary? V ničem a aspoň Vám daj záruku na to, že to není kradený a v leasingu. Mimo jiné jsem zažil 2x, že se vraceli peníze.
    Nevím zda je na toto třeba záruku. Pokud by mi prodali kradený vůz, nebo vůz, na které jsou nějaké závazky, tak by museli peníze vracet i bez záruky. Bazar dá jen takové záruky, které stejně musí dát, nebo je nic nestojí, nebo nemají žádnou hodnotu. Ze zákona mám záruku tak jako tak i na použitou věc 24/12 měsíců a ty ostatní záruky mají tak skvělé sepsané podmínky, že jejich uplatnitelnost je blízká nule.
    Ale abych byl férový, po nákupu v AAA a nějaké záruce co v dané době měli nám druhý den upadl držák výfuku na autě. DOvezli jsme to, a oni to opravili (přivařili zpět) a pak to další roky drželo. Takže v tomto případě to zafungovalo.

    Kterej bazar Vám dá řidiče, aby jste si zajeli na kontrolu auta do autorizovanýho servisu, kterej má svůj vlastní prodej aut, takže je jasný, že na tom autě bude hledat každou chybu?
    Kupoval jsem v bazaru auto mnohokrát. Ještě se mi nestalo, aby měli problém s tím, abych si vzal auto na prohlídku do servisu. A pokud by mi toto bazar neumožnil, pak bych měl alespoň jasno, že tento vůz ne.


    Jinak ano, praktiky bazarů jsou v podstatě stejné. Nijak zásadně se neliší. Rozdíl bývá v podstatě v tom pozicování na trhu, dělání ze sebe svatého, dělání ze sebe toho slušného lídra, vůči kterému by se měli ostatní poměřovat apod. U drtivé většiny ostatních kolem jejich činnosti nevidím takové divadlo. A díky tomu divadlu jsou trnem v oku. Navíc některé praktiky jsem v jiných bazarech nikdy nežažil - typicky to zdržování, ty manažerské bonusy pro zákazníka apod. Neříkám, že to jinde nemůže být.

  5. Citace Původně odeslal Radek O. Zobrazit příspěvek
    To čekání je tam součástí obchodní politiky nátlaku. Chápu čekání u vyřizování úvěru, to beru. Ale tam se čeká hodiny na různé managery a kde co v podstatě u všeho. I při výkupu, i při platbě v hotovosti apod. Prostě unavený a vyšťavený člověk ztrácí pozornost, je ochotný slevit, aby to měl už za sebou apod.
    S tím nesouhlasím! Pokud zákazník kupuje v hotovosti a řeší menší slevu a je volná sekretářka, tak je za 3/4 hodiny pryč. Horší jsou větší slevy atd. Manager na pobočce musí všechno provolávat s Prahou, nechávat si schvalovat, takže to trvá. Podle tebe možná unavený člověk je ochotný slevit, ale naopak zase čím déle to trvá, tím víc opadávají emoce, na které se u prodeje aut hodně hraje. Člověk začne přemýšlet a špekulovat. Hodněkrát se mi stalo, že si u čekání zákazník koupi rozmyslel.

    Citace Původně odeslal Radek O. Zobrazit příspěvek
    Nevím zda je na toto třeba záruku. Pokud by mi prodali kradený vůz, nebo vůz, na které jsou nějaké závazky, tak by museli peníze vracet i bez záruky.
    Taky špatně. Pokud jde o bazar, který prodává na komisi, tak nemusí a kupující se musí soudit s tím, kdo byl předchozím majitelem. Ten většinou nic nemá a tak z něj nic nedostaneš! To stejné platí u auta v leasingu.

    Citace Původně odeslal Radek O. Zobrazit příspěvek
    Ale abych byl férový, po nákupu v AAA a nějaké záruce co v dané době měli nám druhý den upadl držák výfuku na autě. DOvezli jsme to, a oni to opravili (přivařili zpět) a pak to další roky drželo. Takže v tomto případě to zafungovalo.
    Záruky na auto jako takové neřeším. Je to jen o vstřícnosti. Pokud by si zákazníci před koupí pořádně zkontrolovali, tak by většinou! (ano, jsou vady, které nelze předem nijak poznat) znali všechny vady, nechali by si je spravit a vše by bylo OK. Pořád je to ojetina, nikdo ji neprodává po větším servisu.

    Citace Původně odeslal Radek O. Zobrazit příspěvek
    Kupoval jsem v bazaru auto mnohokrát. Ještě se mi nestalo, aby měli problém s tím, abych si vzal auto na prohlídku do servisu. A pokud by mi toto bazar neumožnil, pak bych měl alespoň jasno, že tento vůz ne.
    Já když kdysi jezdil na mystery shopping do jiných bazarů, tak se tomu bránili jak to šlo. Radši ať přijede mechanik k nim. Ale doba se možná změnila.

    Citace Původně odeslal Radek O. Zobrazit příspěvek
    Jinak ano, praktiky bazarů jsou v podstatě stejné. Nijak zásadně se neliší. Rozdíl bývá v podstatě v tom pozicování na trhu, dělání ze sebe svatého, dělání ze sebe toho slušného lídra, vůči kterému by se měli ostatní poměřovat apod. U drtivé většiny ostatních kolem jejich činnosti nevidím takové divadlo. A díky tomu divadlu jsou trnem v oku. Navíc některé praktiky jsem v jiných bazarech nikdy nežažil - typicky to zdržování, ty manažerské bonusy pro zákazníka apod. Neříkám, že to jinde nemůže být.
    Ano, jak jsem říkal, pracovat s reputací neumí. Každopádně na ostatní bazary tolik stížností není, protože jich prodají mnohonásobně míň. Já sám jsem za 4 roky prodal 1500 aut. Ale abych to ukončil, nemám čas vypisovat na Webtrhu :-)), šlo mi jen o to, že se tady do Áček všichni pustili a přitom nejsou o nic horší než ostatní bazary. Manažerský trik se používá nejen při prodeji aut (jako že ho zkouší i v Auto ESA např.), ale i v jiných prodejních firmách.

  6. ÁČKA fungují na principu šmejdů ..:))

  7. Citace Původně odeslal Michal Byrtus Zobrazit příspěvek
    ... Každopádně na ostatní bazary tolik stížností není, protože jich prodají mnohonásobně míň. ...
    Tak já zase nevěřím, že důvodem vyššího procenta stížností na áčka je hlavně jejich velikost a že počet stížností je úměrnej velikosti bazaru. Je to jako s eshopama. Takovej Mall má třeba dle Heureky vyšší spokojenost, než jiný menší nákupní galerie a to si myslím, že co do objemu, je Mall jedním z největších. Nebo Parfums - určitě má míň nespokojených zákazníků, než nějakej menší eshop. Podle mě je to o nastavení obchodní politiky a pokud se už něco blbě nastaví (a proflákne mezi lidi) tak se to pak horkotěžko napravuje. Kdo jede čistě od začátku, tak tolik negativ neposbírá.

  8. On je rozdíl, jestli se díváš na procenta, nebo konkrétní stížnosti. O Mall můžu říci pozitivum, že 96 procent zákazníků obchod doporučuje. Stejně tak ale můžu říci, že ho více než 4 000 zákazníků nedoporučuje.

  9. ...
    Naposledy upravil Jiří Šubr : 02.03.2020 v 16:04

  10. tak tady to vypadá, že bude něco k tématu
    Internetová televize Stream…

  11. Nejlepší autobazar ve střední evropě. Prodávají nejvíce aut. V počtu prodeju mizivé procento nespokojených.

  12. Já od nich kupoval auto cca před 3 roky, a s autem jezdíme denně bez problémů. Jediná závada na teď už 12 let starém autě byla lambda sonda, kterou jsem za 2 tisíce nechal vyměnit, jinak si na auto nemůžu stěžovat.

Stránka 4 z 4 PrvníPrvní 1234
Spolupracujeme: Jooble.org Hostujeme u Server powered by TELE3